donderdag 22 september 2011

Jacob's ladder nummer twee,...


Gisteren liet ik al een beetje vallen dat ik met twee Jacob's ladders bezig ben,... moet kunnen want zoveel heb ik niet liggen om te maken!! LOL!!

Dit blokje bestaat nu uit 4 blokjes. 2x een fourpatch en 2x driehoeken.  De bedoeling was om ze zo tegen elkaar te zetten,.... Ach ja de bedoeling was,....



Gisteravond na het lesgeven bij mij thuis, wat weer reuze gezellig was trouwens, is er toch een tekeningetje op papier gezet en deze kleine kanjers gaan weer los van elkaar,... misschien eerst nadenken en dan zo enthousiast beginnen??

Nee, Wilma begint eerst enthousiast en dan denkt ze na,... Nu ga ik even mijn werkkamer opruimen want daar is een bom gevallen!! Het blad tegen de muur moet eraf, dat mag manlief trouwens doen hoor, en op zoek naar een stevige tafel,....

Hoeveel uur heb jij in je dag?? Ik altijd zwaar tekort!!

8 opmerkingen:

  1. Mooie blokken en mooie kleuren bij elkaar Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo vind ik het ook erg leuk worden. En tijd te kort. Ik werk niet meer en kom nog altijd tijd te kort.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een herkenbaar logje. Ook ik begin altijd enthousiast en ga pas later nadenken en dan.... vul maar in, je snapt me wel LOL
    Ik ook, zwaar tijd tekort ondanks dat ik ook niet meer buitenshuis werk.

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Wilma, en wat is tijd!!! gewoon de tijd goed gebruiken die je hebt!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geeft niets, ik begin ook altijd eerst en dan moet het weer over, maar als het mooi wordt is het geen ramp ;-))

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige site heb je in een relatief korte tijd. Ik ga meteen de link toevoegen.

    Hoeveel uur heb ik in een dag? Veeeeeeeeeel te weinig!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er leuk uit je Jacobs ladder! Jij dus ook naar een nieuw blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb je weer gevonden! En nu eerst nog de felicitaties met jullie 25 jarig huwelijk! Heerlijk om dat samen te mogen vieren.
    Mijn uurtjes zijn ook veel te snel om hoor en dan denk ik 's avonds nog wel eens: wat heb ik nou eigenlijk gedaan vandaag?? Haha, maar we gewoon lekker door.
    Leuk, die Jacobsladder. Lekkr enthousiast blijven hoor, maar daar zal je wel geen probleem mee hebben. Sterkte met het opruimen!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!