dinsdag 20 september 2011

"Koffie en lezen maar!!",....

Dit nieuwe huisje op het Wereld Wijde Web is nog even wennen,.. Het behangtje zit op de muren en hier en daar hangt al iets aan de muur.  Het ziet er al best gezellig uit en we maken er hier ook wel weer een soort dagboek van. Bij het achterlaten van een reactie heb ik met hulp van Marianne de code eraf gehaald,.. Het is even afwachten wat de spam gaat doen of hij hier er ook af kan blijven,...

Zit je al met je koffie klaar?? Dan gaan we weer van start!!


                                                                                
Tijdens de blogstilte ben ik aan het naaien geslagen met deze blokjes. Twee verschillende die gezellig bij elkaar komen. Er liggen al weer heel wat lapjes geknipt om verder mee te gaan. Twee stapeltjes met stofjes liggen klaar. Creme/wit en rood/creme. En zal ik het eerlijk vertellen??? Het is een jellyrol samen met restjes!!

Hoe groot deze gaat worden is even afwachten hoever ik ga komen,..

De koffie op?? Dan gaan we weer verder,... Wat gaan jullie doen nu de koffie op is?

15 opmerkingen:

  1. Hoi wilma ik kan alleen maar als anoniem een reactie plaatsen begrijp dit niet. je quilt wordt leuk mooie kleuren he?

    wat ik na de koffie gaat doen ? mijn huis uit soppen alweer heb vanmorgen al de keuken gedaan straks het toilet en dan vanmiddag komen de bouwvakkers weer. en dan ga ik een blokje naaien van de fw quilt.
    christine A

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Na de koffie neem ik nog een kopje want ik ben nog niet uitgelezen.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. na de koffie ga ik straks quilten en prinsjesdag kijken.
    fijne dag Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie blokken en de kleur lekker warm.

    Gr Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eindelijk aan de slag, heb nog geen steek uitgevoerd, alleen maar zitten bloggen, erg hè! Maar ja nu moet er toch wat worden gedaan! Je behangetje ziet er al prima uit en je krijgt al foto's aan de zijkanten, is mij nog niet echt gelukt, komt nog wel, effe wennen en dan gewoon genieten! Groetjes
    Lida
    P.S. Gave quilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie top heb je er liggen.
    Heb even geneusd in je webwinkel. Wat ziet die er mooi uit!! Ik hoop dat je druk met met ontwerpen. Maak je nog een herfstquiltje? Iets met een pompoen ofzo? Mijn quilthuisje staat al zeker 3 jaar leeg..........Leuk om ieder seizoen een ander quiltje erin te hangen.
    Fijne dag verder.
    Groetjes van IngridR

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi quiltje ben je aan het maken erg gezellig ook dat we weer bij jou kunnen lezen:-)
    Alleen reageren moet ik anoniem anders doet hij het niet.
    Groetjes Anneke Juicybearquilt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo gezellig, dat je er weer bent! Leuk dat rood-witte quiltje (of wordt het een QUILT?) in wording.
    Ik ga nu een poppenquiltje sandwichen, mijn koffie is allang op en mijn lunch nu ook LOL

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,

    Leuk dat je er weer bent, ik heb je krabbeltjes wel gemist hoor :-)

    Groetjes,
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt weer de herkenbare 'Wilmastijl' komt hier te voorschijn. Leuk!

    en nu even testen of de code echt weg is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely fabrics Wilma, it is so nice to read your posts again.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!