maandag 19 september 2011

Oh wat een ellende bij weblog!! Daar dit weblog ook al op mijn naam stond heb ik er vandaag maar voor gekozen om hier mijn verhaaltjes verder te schrijven,... Hopelijk komen de verhaaltjes en vooral foto's wel weer te voorschijn op mijn weblog,...

Het is na 5 jaar schrijven toch een soort dagboek geworden waar ik wel aan gehecht ben,....

De afgelopen weken is er het een en ander gedaan wat ik de komende dagen zal laten zien. Er zijn heel wat stofjes geknipt en tegen elkaar aan gezet. Wat een heerlijk leven hebben wij toch met al die lapjes en draadjes,...

Vandaag doen mijn lief en ik even rustig aan samen,.... we gaan een beetje bijkomen van een feestelijk weekend. Wees nu eerlijk,... 25 jaar samen is toch een heel eind!! Twee prachtige dochters en twee prachtige kleinzoons rijker hebben wij dit natuurlijk wel gevierd,....

Hihi,... mijn eerste berichtje is geschreven,....  Ik kan nog wel even doorgaan,.. Jippie,... ik ga weer bloggen!!!

A family is a patchwork of Love .

42 opmerkingen:

  1. Hallo Wilma, ook ik heb je nieuwe (tijdelijke?) adres gevonden. Wat een ellende zeg, bij web-log/weblog, het duurt nu wel erg lang. Ik ga dit adres in ieder geval toevoegen aan mijn Reader, dan lees ik vanzelf wel op welk adres je straks verder gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma
    Je hebt groot gelijk, wat een ellende bij weblog en welkom bij blogspot
    Ik hoop hier weer veel te kunnen mee genieten
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig ben je ook weer te lezen, we missen je ook hoor.
    Succes en wie weet komt alles straks weer goed.
    Groeten ELza.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je er weer bent en nog gefeliciteerd met jullie zilveren huwelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb je gevonden! Hartelijk gefeliciteerd met jullie 25-jarig huwelijk. Had je de weddingring quilt op tijd af?
    gr IngridR

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi wilma,
    Van eerste nog van harte gefeliciteerd met je zilveren huwelijksfeest.
    En fijn dat je weer online bent via blogspot.

    gr. Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma

    Van harte gefeliciteerd met je zilveren huwelijk. lekker he weer bloggen .
    ik miste het ook vreslijk maar we kunnen weer schrijven en lezen bij elkaar .

    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn om weer telezen dat je der bent ,,
    jeetje wat erg voor jullie .
    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je 25 jarig huwelijksfeest en welkom terug. Het is erg stil zo zonder al die webloggers. Gelukkig is er ook nog een andere oplossing. gr. Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Welkom bij het fantastische blogspot ;-)
    Wat heerlijk om weer wat van je te lezen
    BIj deze nog van harte gefeliciteerd met jullie 25jarig huwelijksjubileum

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gefeliciteerd met je 25 jarig huwelijk, fijn dat je weer kunt bloggen hé ik ben ook over gestapt het duurt allemaal veel te lang en ik vind blogger echt wel fijn.

    groeten Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte met jullie huwelijksjubileum.
    Gelukkig zag ik je op FB voorbij komen......

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Wilma, van harte gefeliciteerd met je huwelijksjubileum!
    Ook ik heb geen geduld meer met web(-)log.nl en ben vandaag begonnen met een nieuwe blog: http://saskiablog.gijselhart.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd meid met jullie 25 jaar! Wij zijn afgelopen donderdag 20 jaar getrouwd geweest en ja gevierd natuurlijk! Heb je de weddingring quilt nog op tijd af gekregen? Tijd zat he zonder blog LOL! Fijn dat je weer te vinden bent op het wijde web!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gelukkig Wilma, je bent weer terug. Ik mis al die verhalen van jou en de anderen zo.
    Nog gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk.
    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je 25 jarige trouwdag, wat een tijd en ze vliegen voorbij al die jaren, wij zijn volgend jaar 45 jaar getrouwd en als ik omkijk dan lijkt het nog zo kort geleden dat wij ja tegen elkaar zeiden.
    Wat is het toch bizar dat de migratie zolang moet duren, het is te hopen dat niet alles weg is, want dat zou zonde zijn.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoera je bent er weer, fijn om je blog weer te kunnen lezen en van harte gefeliciteerd met jullie 25 jaar samen, wat een mijlpaal he, geniet maar van elkaar. Groetjes van Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijn dat je weer blogt, hoeven wij het lezen niet meer te missen LOL. Gefeliciteerd met je 25 jaar, wat een tijd hè

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super, jij bent ook weer terug! Ik ben een paar weken geleden ook overgestapt naar Blogspot en ben heel erg blij dat ik dat gedaan heb, maar net als jij hoop ik wel dat mijn oude weblog nog boven water komt. Ik vind het ook erg dat ik al mijn verhaaltjes kwijt ben.
    Ik heb jou weer fijn toegevoegd aan Google reader zodat ik je gemakkelijk kan volgen.
    Je eerste verhaaltje is meteen erg genoeglijk. Nog gefeliciteerd met je 25-jarige trouwdag!

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Alsnog van harte gefeliciteerd!!
    Welkom terug in blogland.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijn dat je weer kan schrijven ik heb je gemist en nog gefeliciteerd met je 25 jarige huwelijksdag.
    Groetjes Anneke Juicybearquilt

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel goed!!!! Ik kan mij voorstellen dat het ellendig is en hoop voor jou dat je 5 jaar web-log weer boven-water komt!!! Links en rechts zie ik iedereen weer terugkomen in blogland!!
    Gelukkig!!
    Groetjes, Hubertine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Wilma, leuk weer je verhaaltjes te kunnen lezen! En gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk. Op naar de volgende 25! Dat die minstens zo gelukkig mogen worden!

    Groetjes,

    Ellen
    http://elliesquiltplace.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met jullie fantastische jubileum, ik hoop dat jullie nog vele jaren gezond en wel samen mogen zijn!
    En wat is dat een schattig hoekje in jouw huis!
    Fijn dat je weer van de partij bent! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hé kijk, daar ben je weer!! Nog van harte gelukgewenst joh, bijzonder he?! Nog vele jaren samen in goede gezondheid!! Mooi gevuld rekje heb je daar! Mooie avond, liefs, Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoop dat er nog vele komen. gezellig.

    Groetjes Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met jullie 25e trouwdag. Fijn dat je er weer bent en welkom bij blogspot!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hartelijk gefeliciteerd met jullie 25-jarig huwelijk, nog vele vele jaren in goede gezondheid saampjes. En succes met je nieuwe blog. Groetjes Ineke Hulzebos uit Apeldoorn

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ben blij dat je er weer bent.
    lekker s,morgens koffie en wilma .

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nog gefeliciteerd, fijn dat je weer terug bent in blogland! Knuffel Else

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd met jullie jubileum!! Fijn dat je weer blogt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Fijn dat je er weer bent. Gefeliciteerd met jullie 25-jarig huwelijk!
    Groetjes,
    Jetta

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Jij ook al over !!!;-)

    PROFICIAT !! nog vele jaren samen en genieten doe je er al van .

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Van harte met je zilveren bruiloft, Wilma! En wat fijn dat we je weer kunnen lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ook hallo om weer terug te zijn!

    Groeten,
    *Marianne*

    Psstt... je moet hier een woord intikken, dat vond je toch niet prettig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heel Hartelijk Gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren erbij.Fijn dat je weer in blogland terug bent.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hi Wilma, welcome to Blogger!! So good to see you again here. Happy Anniversary, all the very best to you and yours.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wilma de uitleg hiervan heb ik op mijn blog gezet ;-)

    *Marianne*

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Marianne,.. dankjewel,.. Volgens mij heb ik het nu uit,..

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ben blij dat je weer een blog hebt kunnen we je verhalen en mooie maaksels weer bewonderen!
    Gefeliciteerd met je trouwjubileum, wij zijn afgelopen zaterdag 32 jaar geleden getrouwd!
    groetjes Marijke
    quiltcrea.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik heb je terug gevonden :)

    zeer mooie blog heb je, ik volg je

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Gefeliciteerd met je zilveren huwelijkverjaardag.
    Blij dat je terug bent.....
    een stille lezer.
    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!