woensdag 5 oktober 2011

Beertje Bram,....

Vorige week werd deze beer opgehaald. In opdracht werd deze beer gemaakt,.... Nu doe ik dat veel vaker en vergeet vaak een foto te maken voordat de kleine grote schatten worden opgehaald. Deze keer was het toch moeilijker dan al die andere beertjes die gemaakt zijn,...
De opdracht was om van kinderkleertjes de beer aan te kleden. De kleertjes werden afgegeven, een klein kinderbroekje en een klein blousje,.. ach ook niets anders dan anders,...

Het verschil was nu alleen dat dit kleine mannetje niet ouder mocht worden dan twee jaar. Oh wat voel ik mij vereerd om dit te mogen maken!! Maar oh wat was het moeilijk om de schaar in deze kleertjes te zetten,...

De beer werd met veel ontroering in ontvangst genomen en daar er nog een stukje stof over was kon een tweede beertje aangekleed worden,..

Gisteren werd ook dit beertje opgehaald en ik hoop dat deze beertjes wat troost kunnen bieden,...


18 opmerkingen:

  1. Poeh, wat een verhaal zeg. Kan me voorstellen dat je niet graag de schaar in de kleertjes zette. Maar het is wel een super schattig beertje geworden. Het zal zeker troost geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, dat is bijzonder. Prachtige beren heb je gemaakt, wat mooi dat je jouw talent op deze manier in kunt zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een bijzondere manier om de kleertjes te bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een triest verhaal achter dit mooie beertje. Wat mogen wij ons dan gelukkig prijzen dat we onze kinderen hebben zien opgroeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel ontroerend, en wat bijzonder dat je op deze manier mag bijdragen...!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap van je dit beertje zo aan te kleden. Er komt toch veel emotie bij kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een lief beertje en ik denk dat dit daarom ook veel troost kan geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat bijzonder Wilma om dit te mogen maken. groetjes Peti

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat moet dat emotioneel zijn om daar mee bezig te zijn. Maar wel héél mooi werk, heel bijzonder. En het is zo'n schattig beertje geworden. Een prachtige herinnering en troost!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend bijzonder dat je dit hebt gedaan en hebt mogen doen. Hij is prachtig geworden en heel speciaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontroerend. Je hebt er prachtige beertjes van gemaakt. Ik word er even stil van.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook ik vind het ontzettend bijzonder dat je dit hebt gedaan en hebt mogen doen!

    Groetjes, Beertje Zonn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja dat zal heel moeilijk zijn geweest, maar ook een heel dankbaar werkje! Goed idee, ik neem dit weekend een beerpakket mee en ga dat zitten maken, want dat moet toch met de hand gebeuren! Die pakketjes staan er pas een jaar of drie! (schaamrood!) Maar ik denk niet dat ik het zo mooi kan als jij, maar ach we zien wel! Fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat moet dat een lastige klus zijn geweest, maar voor de nabestaanden een hele grote troost!
    Bedankt lievert voor dit te showen....het zal vast veel nageaapt worden her en der. Maar het is dan ook een super idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat bijzonder dat je dit mocht doen.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk idee van die herinneringsberen. Nog niet van gehoord. Wel heel bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een ontroerend verhaal Wil,daar wordt je een beetje stil van...fijn dat je zo een beetje troost kon bieden...

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!