vrijdag 21 oktober 2011

Bloemen-en beestenboel,....

De laatste dagen worden er wat bloemetjes gemaakt,...
Wat is het een heerlijk werkje om te doen. Hopelijk kan ik snel wat meer laten zien wat de bedoeling nu allemaal is,.... Straks worden en zelfs nog halve hexjes gebruikt,...
Het maken van de bloemetjes valt nog niet mee. Boyke ligt graag op het bloemenbedje en nu ook al ons kleine katertje,..
Ach, hij wil natuurlijk niet achter blijven bij de hond,...
Sinds dat onze kleine katertje hier in huize Kuin is komen wonen, is hij de beste vriend van onze pup. Het is een schattig gezicht hoe deze twee met elkaar spelen, slapen en zelfs elkaars warmte opzoeken,...
Boy moest van de week, nadat hij ons het eten uit de mond keek, op zijn plaats gaan liggen. Als het eten dan van tafel is opgeruimd gaan wij hem weer ophalen en wat denk je,.... BETRAPT,...
Volgens mij was het de bedoeling dat hij alleen in zijn mandje lag,...
Natuurlijk hebben wij ook "ons meisje" nog,...
Zij kan niet zo goed tegen al die drukte van de twee jonkies,... Ze is eigenlijk nog steeds boos dat er meer vee is komen wonen in huize Kuin,...
Ik denk dat ze graag ons oude rustige hondje terug zou willen,... Alhoewel,... in haar eentje lijkt haar nog beter!
Mijn handwerkstoeltje moet ik nodig opruimen,... maar wees nu eerlijk ze ligt zo heerlijk,...
Ik ga nog maar eens een bloemetje maken als daar tenminste geen vee op ligt!!

Een fijn weekend!!

13 opmerkingen:

  1. Lief he, hoe onze dieren altijd op hun eigen manier hun plekje zoeken... Ze hebben zo hun eigen wensen en vinden dan vanzelf een manier om warmte, rust en geborgenheid te krijgen, al is het niet altijd zoals wij gedacht hadden. Schattig dat kleine katje bij het hondje! Succes met de hexjes, ze worden leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto van je hondje en poesje. Mooi je hexjesblommen. Ben benieuwd hoe je verder gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat jij ook met blommekes bezig bent, ik vind het prachtig hoor en hele mooie stofjes heb je. Je beestjes zijn ook super gezellig toch als ze het zo goed met elkaar kunnen vinden behalve dan je oudere poes, ja dat zijn katten he heerlijk eigenwijs:-)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu dat is dus een heel verschil met onze Tara, die ligt het liefst op de koude plavuizen of buiten, hoe koeler hoe beter wat haar betreft! Ik denk dat het maar goed is dat er geen poes in ons huis woont, Tara zou ze achterna gaan en weet je hoe dat gaat als een pup 50 kg. weegt!
    Maar nog even dit: Je blommen zijn prachtig! Fijn weekend,
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie hexjes en ik geniet van je beestenspul. Lieve foto's,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn het weer een mooie hexjes.
    Onze Saar zou geen nieuwe beesten dulden, ze heeft al moeite met mensen en met haar 15 jaar laten we het maar zo.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kleuren hebben je blommetjes. groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een logje naar m'n hart : hexjes en beestjes!
    Goe weekend Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat schattig dat ze elkaar zo opzoeken en zo lief om te zien. De oudere vind dat natuurlijk maar niets want het zijn voor haar natuurlijk een soort van indringers. Gelukkig heeft ook zij een mooi en warm plaatsje gevonden. Je bloemen worden mooi en wat geweldig mooi hoe je ze aan elkaar hebt gezet met die donkere kleur ertussen geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kleuren hebben je hexagons!!! En zie ik daar een beagle? En wat een schattig poesje. Wat leuk, dat ze vriendjes zijn. Zo lief en knus (o:
    Wat maak jij ontzettend veel moois! Een genot om een bezoek aan je gebracht te hebben. Je zult me denk ik wel vaker zien.
    Fijn weekeinde en bedank voor je bezoekje (o:

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma