maandag 10 oktober 2011

De beste plekjes in huize Kuin,...

In ons tuintje kan je goed zien dat de herfst in ons kikkerlandje is aangekomen,... De appletjes hangen vrolijk rood aan de boom. Een prachtig gezicht het dieprode kleurtje van de appeltjes met de groene kleur van het blad,...
Nu het weer frisser is worden er heel wat steekjes gemaakt aan mijn quilt,... heel veel steekjes,... Het doorpitten van de quilt zorgt ervoor dat mijn top een echte quilt aan het worden is. Rijen met kleine steekjes worden geprikt. Niet alleen ik zit dan te genieten onder deze prachtige quilt,... Na wat onderzoek waarom mijn quilt zo vreselijk zwaar aanvoelt,....
Kom je onze kater Binky tegen of onze poes Minoes,... Nee je moet niet allergies zijn voor katten hier,... Ze weten werkelijk de beste plekjes te vinden hier in huize Kuin,...
Boven de bank hangt de drunkard's path heerlijk schoon en fris,... Hij is in de wasmachine geweest met een doekje CollorCatcher en daarna in de droger. Heerlijk fris en fluffy komt hij dan weer te voorschijn,...
Wel fijn dat de poezenbeesten deze aan de muur niet belagen!! 

15 opmerkingen:

  1. Ja heerlijk jaargetijde en die kleurtje en de geur van appeltjes. Mooi hangt ie weer je drunkard's. Groetjes van JOke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt quiltweer aan het worden en onze Saar weet ook allen van quilten en lapjes ;-)
    Zij denkt altijd dat mijn quiltring een poezenmand is.
    Wat hangt je quilt daar prachtig te wezen.


    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk quiltweer en geeft de poezenbeesten eens ongelijk, er is toch niets fijner dan wegkruipen onder een quilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad heerlijk weer voor quilten en ander handwerkplezier, ik hoop deze week ook eindelijk wat steekjes te zetten! Genieten, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja wij quiltsters zijn blij met dit weer. Niemand begrijpt ons. Prettige quiltweek.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe herkenbaar! Die kat, geweldig, ze weten altijd de lekkerste plekjes te vinden! Durf jij je quilt in de droger te doen? Ik geloof niet, dat ik dat ooit zou durven... ik zou bang zijn dat hij er als een gefrommelde bal uit zou komen. Geniet maar lekker van het najaar, zowel binnen als buiten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja, de poesebeesten zijn geheel mijn ding maar je Drunkard's Path hangt er heel mooi bij.
    Genieten maar weer.
    Groet Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een boel mooie appels. En wat is je sterrenquilt toch mooi.
    Groeten,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja de poezen weten altijd de warmste plekjes te vinden!
    Mooi die gekleurde appeltjes!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie quilt die je aan het doorquilten ben Wilma, ligt bij mij ook nog op de je weet wel lijst...

    groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. We kunnen wel mopperen op de regen maar dit is toch een quiltweertje!! Je van het!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij hebt ook al van die leuke appeltjes. Onze boom kreunt bijna onder het gewicht van de appeltjes, zó veel dit jaar en ook wat groter. Schitterend.
    Die poes!! Die heeft het beste plekje uitgezocht, lekker warm. Dat quilten is altijd heerlijk, net wat je zegt, dan wordt het pas een èchte quilt. En die aan de muur is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb net de appels van Jeannet gezien en nu weer van die mooie rode appeltjes bij jou. Prachtig zijn ze. Lekker hoor, lekker quilten onder zo'n lekkere warme quilt. En die poezen weten het ook wel. Je Drunkard's Path ziet er weer mooi uit, mooi toch, die kleuren.
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha ha ja ze weten de lekkere warme plekjes wel te vinden in huis. Hier net zo :-) Je quilt ziet er mooi uit! Maar wat wil je ook, jij hebt zo'n goede keus altijd wat combinaties van kleuren betreft!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk om met dit weer aan het quilten te zijn. Ik ben er ook druk mee. Mijn linker wijsvinger is ook aardig doorgepit!! Katten zoeken de gekste plekjes op om lekker te liggen!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma