zaterdag 8 oktober 2011

Gewoon heerlijk enthousiast,...

Van morgen al vroeg stond ik met onze hond Boy op het grote terrein van de hondenclub. Het kereltje wordt over een maand al 1 jaar. Wat is het snel gegaan. We kijken op een leuk jaar terug,..
Hoe druk we ook zijn geweest om hem zindelijk te krijgen en om het toch wel erg eigenwijze hondje aan het luisteren te krijgen was het een gezellig jaar,.. Het voelt helemaal goed dat we na het overlijden van Tijgetje toch weer aan een pup zijn begonnen,..
We beseffen nu ook wel hoe makkelijk Tijgetje is geweest. Geen cursus gehad met hem en eigenlijk ook nooit problemen,... Onze Boy is wel een beetje anders, Basiscursus A met diploma afgesloten, Basiscursus B van de zomer gedaan en vandaag zijn we maar weer naar de cursus gereden om na het zakken over te doen,..
LOL,.. hij is ook zo enthousiast en vind het allemaal even leuk,.. advies van de trainer? Het vrouwtje moet iets minder enthousiast doen dan wordt de hond ook wel rustiger!!
De trainer weet alleen niet te vertellen hoe ik rustiger en minder enthousiast kan worden!!
Misschien wat van deze prachtige broderiestofjes om kartonnetjes maken?? Nee dat zal waarschijnlijk ook niet helpen want ik ben al reuze enthousiast over  deze prachtige stoffen, die ik jaren geleden bij Petra Prins heb gekocht. Ze liggen al heel wat jaartjes in mijn dozen met stoffen,.. Gewoon zonde om in te knippen en te snijden,...
Hopelijk kijkt de trainer mee en ziet dat wij ook wel eens rustig en minder enthousiast kunnen zijn!!

Fijn weekend!!

24 opmerkingen:

  1. Ach die Boy, zo baasje zo hondje.
    Mooie stoffen inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n enthousiast hondje èn vrouwtje! Dat mag ik wel. Kost veel energie hoor al dat getrain. Ik weet er alles van. Wij hadden ooit ook een hond die Boy heette. Daarna kwam Thor, Bas en nu hebben we nog Max. Die is al 14!! Heerlijk beest. Maar of ik ooit weer met een pup begin....dat weet ik nog niet hoor. Dit vrouwtje rent niet meer zo hard, haha.
    Jouw Boy komt helemaal tot rust door de hexjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien wat hexjes meenemen naar de training. :-))
    Wat een lieve foto van Boy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laat Boy maar lekker Boy blijven en jij gewoon Wilma, want anders zouden we je niet meer kennen ;-)
    Mooie blommen en wat een lief stofje.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto van Boy. Helemaal uitgeteld na al dat enthousiaste trainen. Mooie hexjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tis ie lief als ie slaapt! fijn weekend, knuffel Else

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach weet je Tara is wel geslaagd en lijkt nu alles weer te zijn vergeten, of ben ik het vergeten, we genieten gewoon allebei en als ik aan de tafel zit te handwerken dan ligt ze zuchtend naast mij, ze wil aandacht, maar die domme lapjes ook en dus moet ze wachten! Grijns!
    Maar het is gewoon een droppie! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi je hexjes. Dat vind je hondje dus ook. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtfoto van Boy in slaap op de hexjes... Lief! En inderdaad heel mooie stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Boyke is vast behekst door de hexjes!!!
    Misschien werkt dat beter bij Boyke!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk, hoe hij op de hexjes ligt... misschien ook eens proberen? Heel fijn weekend, lieve groet Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De trainer moest de laatste foto eens zien, van mooie hexjes wordt Boy misschien wel heel rustig.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk ondeugend hondje en ja iedere hond is anders, wat maakt het uit. Als je maar plezier met hem hebt. De rust komt van zelf, geniet er lekker van. Wat een erg leuk stofje om je hexie. Fijn Weekend Gr Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij en Boy passen gewoon bij elkaar!!!! Samen dollen en samen hexjes maken...wat wil je nu nog meer?????

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend, zoals hij heerlijk tussen je bloemen ligt
    Groetjes Joke en een fijn zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Is dat ook alweer een jaar geleden. Wat vliegt de tijd! Hij heeft tenminste wel A :-) Onze enthousiasteling van 3 niet eens (we hebben hebm nu 2 jaar). Ik ben ook maar gestopt met de training. De rest ging prima, maar ik zie me over 10 jaar niet steeds dezelfde training nog doen .... Ik laat hem namelijk niet loslopen en dat moest met het examen. Overigens alleen maarin de onze tuin en verder nergens. Dus niet eens meegedaan. Daar is geen omheining alleen maar bossen. Dan is het vragen om problemen.

    Groeten,
    *Marianne*

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat zijn zeker mooie stoffen en wat is het toch een schatje die Boy van jullie. Fijn hoor dat je zoveel plezier beleefd aan een dier, ik ervaar het hier ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lekker ustig mag bestn wel hoor! Mooie hexjes heb je gemaakt. Die met die roosjes vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie hexjes. En wat een lief hondje heb je.
    Groeten,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Kan jij ook al niet stoppen met de hexjes, wat een verslaving....., zo lief als Boy daar tussen de bloemetjes ligt!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik zie een zalig slapend hondje en hééééél mooie hexjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldig mooi zo die hexjes! Net als je kleine quiltsteekjes in die Summer Stars, al zien we die nog niet zo duidelijk....maar het mooist vind ik dat boyke diep in slaap ligt op de lapkes.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!