maandag 24 oktober 2011

Maandag, wasdag en mandjesdag,...

Het weekend is hier sinds kort een mandjes-weekend geworden.
Naast mijn handwerkstoeltje staan allemaal mandjes met verschillende mandjes erin. Zo werd er zaterdag terwijl de soep op het vuur stond een mandje en een hoekstukje gemaakt voor mijn Trick and Treat quilt,...
Meer zat er niet in want er stond een gezellige afspraak in de agenda met onze vrienden,....
De zondag zat vol plannen en reden na koffie in Andelst dan ook naar Beuningen. Eventjes kijken in het tuincentrum waar Marc vorig jaar nog werkte,...
Heel vreemd dit voelt nu eens aan alsof het langer geleden is. Toch werkte hij daar vorig jaar nog en werden nu zo gezellig onthaald door iedereen,..Fijn om de vorige collega's weer te zien,...
En terwijl iedereen natuurlijk van alles wil weten van ons en wij van hen, viel je oog soms op iets en plotseling zat het aan mijn vingers geplakt! Roestige bellen voor de kerst en een kapstokje waar ik meteen al bij stond te druppen,... kwijl,...kwijl,.... Wat is ie leuk!!
Doe ik alvast van mijn verjaardagsgeld wat ik volgende week krijg,... Ehm,... dat zeg ik geloof ik wel erg vaak de laatste weken,... *Ü*
En wonderbaarlijk genoeg is er ook een blokje gemaakt met Moda Etchings stofjes van 3 Sisters. Hij hangt even aan de muur om te kijken of dit is wat ik wil,.. Geinig,...
De mandjes zijn goed, de stofjes van de mandjes zijn goed, de achtergrond stof niet,.. deze moet van 4 blokjes dezelfde gaan worden,... Ietsjes minder druk,..  Kan dan ook een vierkant blokjes worden ipv 4 driehoekjes,... Oh chips,... dat mag komend weekend pas weer,...

Nou, dan maar snel verder met de was,.. oh zo druk op maandag met de was,... wasmachine aan, droger aan,... en terwijl je dan toch moet wachten snel een paar lapes aan elkaar maken,...

Jippie,.. maandag wasdag!!

14 opmerkingen:

  1. Wat zijn wij verwend he. We kunnen op wasdag nog andere dingen ook. Onze grootmoeders waren er een hele dag mee bezig. Leuk rekje. Hoeveel keer heb je je verjaardagsgeld al uitgegeven? Ik begin al maanden van tevoren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk als je je verjaardagsgeld zo vaak kunt uitgeven, zelfs nog voordat je het hebt:p
    Een leuk rekje en een mooi mandje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik verplaatste de wasdag naar de zaterdag toen ik werkte en dat is zo gebleven nu ik thuis ben en dat bevalt nog steeds goed, als we weg gaan wordt de maandag wel weer in ere herstelt, maar daardoor heb ik op maandag een lekkere rustige knutseldag, nu ja bijna altijd, vandaag een lading boodschappen! Gave spulletjes op de kop getikt! en mooie blokken, dus ik wens je nog veel meer steekjes tussendoor! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik kan me helemaal voorstellen dat dit leuke rekje je deed kwijlen, hij is echt schattig! En die was? Die gaat bij ons heel de week door ;) Niet erg hoor, ik heb er absoluut geen hekel aan, wel aan strijken! Lieve groet Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb ook met deze belletjes in mijn handen gestaan, leuk hè!!!
    En een snoepje van een rekje....
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk toch als je je weekend zomaar wat langer kunt maken ;o)
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb geen vaste wasdag. als de mand vol is gaat de machine aan.
    Wat een beeld van een kapstok, daar zou ik ook van gaan kwijlen en die belletjes....
    Ik was vandaag even bij de Action, kan ik morgen ook even showen, want ik heb mijn verjaardagsgeld al binnen :-D

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er gezellig uit het lapje en het kapstokje. groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier is het haast iedere dag wasdag. Mijn quilten verplaats ik dan ook naar de avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig mooie kapstok en die belletjes, die zou ik ook voor mijn verjaardag gekocht hebben. En ook ik kom pas in de avond aan quilten toe overdag te druk met werken en andere dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Da's een leuk kapstokje zeg! En die mandjes op de onderste foto zijn ook onwijs schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely pictures Wilma and yes the washing never ends...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kapstok en gezellige belletjes. Je verschillende mandjes zijn prachtig... mandjes naaien terwijl het wasdag is, dat hadden ze vroeger nooit kunnen denken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ziet er leuk uit en ook zo met die belletjes. lekker joh...je geld een paar keer uitgeven ;) Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!