vrijdag 14 oktober 2011

Mandjes, mandjes en veel meer mandjes,....

Moet je eens even hier kijken bij Ruth,... Kom je daarna wel weer even terug??
Oh gelukkig daar ben je weer!!

Van de week was ik heerlijk wat blogs aan het lezen,.. zo ook bij Ruth,.. En het gevoel was er weer. Met mijn neus tegen het beeldscherm aan en kwijlend op mijn toetsenbord, zat ik haar mandjesquilt te bewonderen!! Op slag FLIEFT. 4 mandjes, een jellyroll, sterren, stofjes kopen,...
Alsof ik nog geen mandjesquilt heb liggen,... Het verhaal achter deze mandjes staat op mijn oude weblog en is nog steeds ergens aan het rondzweven,.. of dat ooit goed komt, ik weet het niet,..
Op mijn naaiateliertje hangt een mandje met randen eromheen. Oh wat een leukerd is dit toch. In gedachten zie ik dan van dit mandje ook een prachtige quilt voor me,...
Kijk je nog verder op mijn wand kom je deze  2 mandjes ook tegen aan de wand. Het patroon weet ik niet eens meer waar ik die heb. Een heerlijke beige quilt met warme antieke stofjes. In een mandje liggen de stofjes klaar,... bruin, rood, oudroze en beige,....
Iets verder op de wand kom je werkelijk nog een mandje tegen. Deze is iets groter en de bedoeling is om bloemen in de mandjes te appliceren,.... Een klein quiltje voor aan de muur,... of toch maar een grote voor op de bank??
En of het nog niet genoeg mandjes zijn,... Deze ligt ook heel geduldig te wachten. Het patroon staat op papier geschreven met mooie randen eromheen,... vierkantjes, driehoekjes,.... Gewoon te mooi om te laten liggen,...

Volg je mij nog?? Deze mandjes liggen ook nog in mandjes te wachten,....
Ik begin mij toch wel af te vragen wat ik met mandjes heb,...  Dat ik het patchworkvirus zwaar te pakken heb weet ik ondertussen wel,.. Maar het mandjesquiltpatchworkvirus? Bestaat die??
Of zal het gewoon ADHD (alle dagen heel druk) zijn??

Voor nu een heel fijn weekend en ik denk dat ik het weekend maar eens gebruik voor de mandjesquilts,...


23 opmerkingen:

  1. Ach of je nu het ene quiltvirus hebt of het andere. We hebben allemaal wel ergens last van. Maar wat een mooie mandjes liggen er op je te wachten. Prettig (mandjes)weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het ook, het mandjesquiltpatchworkvirus, wist alleen niet dat het zo heette, haha.....
    En ik heb nog veel meer van die virussen, jij ook volgens mij, en die zijn allemaal hartstikke besmettelijk. Ik ben ook besmet door anderen. Eigenlijk zijn we best wel sneu dat we zo weinig weerstand hebben LOLOLOLOLOLOL

    Fijn weekend!
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo blijkt maar, het éne mandje is het andere niet. Keuze genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet zeggen dat ik wel een blij gevoel krijg bij al die mandjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn en bkijven leuk Wilma, en al helemaal die opgeegen mand met bloemen die je nog moet appliqueren, mooi!( kan moeilijk plaatsen bij jou, is erg omslachtig)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt echt een mandjesvirus.LOL.
    Leuk hoor al die verschillende mandjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat maakt het uit wat het is, als jij er maar plezier in hebt, ik vind al jouw mandjes prachtig om te zien.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, wat heerlijk, zoveel verschillende mandjes! Het ene nog leuker dan het andere!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig al die mandjes . hoop dat ik mijn mandjes ooit eens af zal krijgen ben nog niet eens op de helft !


    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your baskets are all so beautiful Wilma, I especially like the basket with the flowers, is there a pattern for this?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat LEUK allemaal, ik wil ook! Wacht ik heb al een paar in de maak (lol) Fijn weekend, dikke knuffel Else

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige mandjes zie ik hier allemaal en in zoveel soorten en maten wat geweldig. Ik zou niet meer kunnen kiezen. Ik zie ook twee bekende die hier ook nog liggen te wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat erreg! Hoe kun je zoveel moois zo maar overal laten liggen en gewoon negeren tijden lang! Nu dat virus heeft mij (nog) niet te pakken, maar heb wel al een patroon gekregen en lapjes gesneden, misschien slaat het dus toch nog toe!
    Sterkte met het virus dit weekend, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt ze voor het kiezen, moeilijk, hoor, ze zijn allemaal leuk!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tja, wat zal ik ervan zeggen...dit is een ernstig geval van het mandjesvirus, ik denk dat je het toch helemaal moet uitzitten *LOL*
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind ze allemaal snoepjes en weet je , maak ze allemaal maar af, zijn te mooi om ze te laten liggen. Toch.,?
    Groetjes Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha, geweldig! Heerlijk al die leuke mandjes.Blijf de geappliceerde mandjes supermooi vinden.
    Maarre, mooie blauwe vaas met 3d bloemen. Veel mandjesplezier!
    groetjes van IngridR

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Volgens mij hou je erg van mandjes, hihi en allemaal met lieve kleurtjes, ga gewoon door, nooit genoeg toch!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze zijn in ieder geval prachtig, al die mandjes. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wow, wat een mandjes!! Die met de geappliceerde blommen is heel mooi.
    Je kunt in ieder geval vooruit!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat gaaaaaf al die mandjes, je hebt het voor het kiezen Wilma! Geniet ervan en het zou jammer zijn als dit allemaal al af was want dan had je niets meer om te "mandjesmaken"!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hahaha, hoe is het nou met dat mandjesquiltpatchworkvirus? Volgens mij waart dat hier en daar rond. Toch wel een prettig virus hoor....

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!