donderdag 6 oktober 2011

Warm Memories,....

Wat kan een mens het warm krijgen van die prachtige herinneringen van toen je kinderen klein waren. De spannende dagen dat de pepernoten in de winkel kwamen, de intocht, de schoen mogen zetten, natuurlijk pakjesavond die ook door ons vorige hondje zeer spannend werd gevonden,...
De rommelpiet die in de nacht een troep had gemaakt van onze woonkamer, de pepernoten die door Tijgetje werden opgegeten,.....

Warm Memories,....
Het sinterklaasfeest is natuurlijk een kinderfeest en ach die worden groot. Nadat wij het rustig hebben gevierd met lootjes en cadeautjes kwamen daar de kleinkinderen. Heerlijk met de kinderen en kleinkinderen weer vieren,... soms gewoon als opa en oma en soms kwamen wij anders gekleed binnen,... wat een schik hadden wij om onze jongens,... ze moesten eens weten,.....

het volgende Sinterklaas-quiltje is in de maak. De stitchery op de stof getekend en de stoffen liggen al klaar,...

Warm memories van Moda,... Ach wat is het leven toch prachtig met al die mooie memories!!

13 opmerkingen:

  1. Wat een geinig quiltje is het geworden Wilma. Ja het is zo leuk de sint herinneringen.Ik krijg nog kippenvel als zo'n pieterbaas zie. Niet te dicht bij ajb.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, Sint en Piet.

    Je hebt de bovenkant, de kop , van je blog mooi verandert.

    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, inderdaad heel mooi. Leuk, zo'n Sinterklaasquiltje, En mooi, al die warme herinneringen...
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk Sinterklaasquiltje!
    Ook ik kan het warm krijgen van die mooie herinneringen toen onze jongens klein waren, daar kan ik soms erg naar verlangen!
    Maar we hebben inmiddels een kleinzoon, die is verleden week 2 jaar geworden, en wij mogen daar 1½ dag in de week op passen!!!
    En wat genieten wij daar toch van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk geworden je quiltje! Ben beneiuwd naar je volgende uitvoering!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heerlijke tijd!!!! Wat leuk een Sinterklaas quiltje!!!!
    We zitten nu in in-between-tijd. De kinderen op leeftijd dat er geen Sint meer wordt gevierd, en kleinkinderen nog (lang) niet in zicht! hahaha....als ik dit nu typ is dat zelfs nog heel vreemd!!! Maar het lijkt mij wel leuk!!
    Groetjes, Hubertine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig quiltje heb je gemaakt. En inderdaad, die herinneringen aan toen de kinderen nog klein waren zijn schitterend. Wij vieren het nu altijd met surprises, en dat is ook heel leuk.
    Groeten,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh hoe herkenbaar... ik kan met weemoed en warme gevoelens terugdenken aan die tijd! Het Sint-feest is nu een kleine variant van eens een groot feest, de pubers willen wel iets doen maar niet te veel... Toch de sfeer en een kleinigheidje, helemaal niks doen voelt te kaal. En kleinkinderen daar moeten ze nog maar eventjes mee wachten, alhoewel ik er nu al naar uit kan kijken!! Wat een schattig quiltje heb je gemaakt, echt heel lief! Ben benieuwd naar de volgende...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk sinterklaasquiltje. Voor mij begint ook de leukste tijd van het jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het ziet er bijzonder sfeervol uit, met die mooie warme rode tinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dit een leuk quiltje geworden, en ja de herinneringen die weer naar boven komen over versjes, de spanning enz. heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb een foto van mijzelf en mijn dochtertjes, alle drie in zelfgemaakte bruin gebloemde jurken en toch heel verschillend, ik zit op de grond en help met het openen van een pakje en mijn oudste staat erbij en helpt ook, een heel dierbare herinnering! Ja die tijd met kleine kinderen was heel bijzonder, geniet er maar van het gaat zo snel voorbij! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gezellig blog heb je, Wilma, verslavend he die hexagonnen!

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!