dinsdag 11 oktober 2011

Wat gaan jullie doen?,....

Vandaag staat een afspraak met mijn eigen jongste kind,... Mijn kind is vrij vandaag en hoeft niet naar school om kinderen les te geven,...
Een potje koffie mee naar mijn ateliertje, een kaarsje aan, de wind huilt hier om mijn huisje,.... Een perfecte dag om in mijn ateliertje bezig te zijn terwijl mijn jongste kind haar kussentjes gaat afmaken,...
Vandaag is mijn jongste kind even niet de juf,.. Ben benieuwd of ze net zo goed luistert als haar kindjes op school,...
Kom kind, we gaan aan het werk!!

18 opmerkingen:

  1. Wat leuk om met je dochter te gaan werken. Na het boodschappen doen heb ik vandaag het rijk alleen. Dus ook lekker prutsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig! Veel plezier en een hele fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig samen met je dochter quilten, die twee van mij moeten er niets van weten, maar het houdt mama wel van de straat;-)

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaa, echt weer voor de Sinterklaasquilt!!!Ook mijn toppie zal eens af moeten, al is het wel mijn eigen ontwerpje...Thanks voor het duwtje in de goede richting!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig, een moeder-dochter dagje! Veel plezier!!
    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk samen met je dochter lekker handwerken, ik vind dat ook zo gaaf, helaas komt er maar weinig van, ze woont te ver weg, maar zo nu en dan lukt het! Een heel gezellige dag samen, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt heel erg knus, zo samen aan de slag! Zeker met dit herfstige weer! Veel gezelligheid samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als ik je blogje zie, ga ik spontaan zingen hoort de wind waait doooor de booomen hier in huis waait de wind, zou.... nee hihi,die komt hier niet meer!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig zo'n dagje samen. Ik moet weer afkikken (geen dochter maar ManLief was een paar dagen vrij). Vervelen doe ik mij niet met m'n hobby's. Mooie warme kleuren die je wilt gebruiken bij het St. Niclaas quiltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gezellig, samen met je dochter quilten. Leuk, dat ze er ook in geïnteresseerd is.
    Ik ga zo even rusten (helaas) en daarna ook heerlijk aan de quilts.
    Veel plezier samen!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellig Wilma, het weer is er ook naar. Geniet ervan. Ik zit aan mijn bureau mijn bammetjes op te eten en wat weblogjes te lezen. Voor mij geen quilten vandaag. Misschien vanavond na het sporten.
    Fijne dag!
    Groet Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gezellig samen met je jongste freubelen. Veel plezier. Ik ga verder aan de theelepeltjes.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat gezellig, heerlijk om dit samen te doen
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gezellig om dit samen te gaan doen. Ik mis dat nog steeds, ik handwerkte (maakte niet uit wat ik deed) altijd samen met mijn mam en heb daardoor ook heel veel van haar geleerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk om met je moeder te handwerken! Ik hoop dat jullie een heerlijke dag samen hebben gehad!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!