woensdag 12 oktober 2011

Wie houd ik voor de gek?!,...

Boven is een grote slaapkamer in gebruik als mijn ateliertje,... Het staat werkelijk helemaal vol!! Steeds weer ben ik bezig met opruimen wat eigenlijk meer verplaatsen is. Het staat vol met poppen, er liggen en hangen overal quilts,... een waar rommelig paradijsje,...
Niet alleen quilts hangen overal,.. ook losse blokken. De kasten vol met lapjes worden nu zonder na te denken of het zonde is om in te knippen gewoon gebruikt.
 Deze blokjes zijn daar een onderdeel van,... De blauwe en creme lappen worden gebruikt, niet dat je al wat ruimte krijgt in de kasten hoor,... ze blijven vol met lappen liggen,...
En als het dan zo aan de kast hangt zie ik ineens weer wat anders voor me,...
De lapjes die gebruikt zijn worden weer uit de kasten gevist, een blokje los gehaald van de sliert en voordat je het door hebt is het blokje veranderd,...
Wat kan je toch veel verschillende blokken maken met toch een erg simpel patroon.
Als ik heel eerlijk ben houd ik van deze simpele patronen. De blokjes die als een verjaardagsliert aan de kast hangen zullen het dus even zonder hun buurvrouw moeten doen om straks weer gezellig aan elkaar te komen.
Misschien, omdat het blok nu groter is, worden mijn kasten met lappen ook wat leger,...

Ach, wie houd ik nu toch eigenlijk voor de gek?
 Jullie??,...

19 opmerkingen:

  1. Oh, dat kennen we allemaal, ik zal echt mijn kamer op moeten ruimen voor het eind van de maand als Joke komt logeren, dus het wordt echt ruimen, maar mens wat is dat moeilijk! Maar ik vind je blokken gaaf en ik hou van die kleuren en weet je, het werkt inspirerend, dus gewoon lekker doorgaan! Fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is toch gezellig, zo'n rommelkamertje? En ach, de lapjes zullen wel nooit opraken, maar dat hoort toch bij een echte quiltster? Je 'verjaardagsslierten'zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zul jij daar graag zitten met al je mooie stoffen om je heen. Ik vind die blokken prachtig.
    Leuk sinterklaasquiltje zie ik linksboven op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kamer siert mooi met al je werkjes.En van lapjes hebben we nooit genoeg hé.
    Heb ook een nieuw blog hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely quilts and blocks, your room looks very nice.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je houdt ons niet voor de gek. Blijf maar lekker rommelen. Doen wij ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wilma wij houden jou niet voor de gek ik zou niet durven. maar je blokken zijn prachtig. ben eigenlijk benieuwd naar jou hobby ateliertje en dan hoe je het hebt ingericht . ziet er zo mooi uit altijd .
    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. neehoor ik voel me ook niet angesproken, ziet er erg gezellig uit in dat kamertje groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach zo´n kamertje heb ik ook, heerlijk om even in te neuzen en rond te kijken en dan dan doe ik een mandje open en denk o jee die is ook al zo leuk. Als je er maar plezier in hebt want ik vind het heerlijk om zo´n geweldige kamer te hebben en jij ook dat weet ik haast wel zeker. Je blokken worden erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Komt mij allemaal heel bekent voor, want wie heeft dat niet en is het niet zalig dat wij dat allemaal mogen en kunnen doen.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat klinkt en ziet er gezellig uit Wilma! En mij mag je wel voor de gek houden!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo zal het wel bij ons allemaal gaan. Je gebruikt je eigen lapjes, maar er moet nu net een ander kleurtje bij. Dus nieuwe lapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk toch, zo'n kamertje... 'k weet er alles van!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha,kijk hier maar eens rond..van hetzelfde laken een pak...maar gezellig dat het is joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijke plek dat kamertje van jou. Ik wou dat ik ook een eigen kamertje had.
    Groeten,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou, ik wil ook wel een rommelkamertje, ik heb alleen maar door het hele huis verspreid allemaal bakken en laatjes vol met lapjes en werkjes. Soms kan ik helemaal niets meer terugvinden. De blokken zijn erg mooi! Groetjes Ineke Hulzebos uit Apeldoorn

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een knus plekje en wat een ideeen voor al die lapjes en blokken!!
    Dank voor je reactie op mijn weblog: nu heb ik jouw blogspotadres gelukkig ook!!!
    je staat weer in de google reader......;)
    één dezer dagen ga ik je verhalen lezen, groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!