maandag 14 november 2011

"Achterste voren",....

Afgelopen zaterdag was het zover,... Menig kinderhartje ging sneller kloppen door het zien wie dit jaar ook weer naar ons landje was gekomen. Niet alleen kinderhartje,... ook mijn hartje gaat sneller kloppen van de intocht!! Oh wat een heerlijke tijd is het toch!!
Op de schouw staat bij ons dan ook een accubak, waar ons kerstdorp straks in komt te staan,.. Maar nu is het de plek van onze Sinterklaas met zijn knechten.
 Een molentje mag dan ook niet ontbreken bij dit toch zo heerlijk Hollandse gebeuren,...
Met mijn hobby ben ik achterste voren bezig. Nee, ik ben niet aan het achteruit naaien hoor! Gelukkig niet want daar ben ik zoooo slecht in,.. LOL,... Ik ben aan het vooruit naaien maar achterste voren,... Eerst een top in elkaar zetten en nu pas beginnen met de applicatie kerstmannen,...
Heerlijke stofjes in heerlijke kerstkleurtjes,.. Wat wil een mens nu nog meer!! Het vastnaaien van de onderdeeltjes kan beginnen en ben reuze benieuwd hoe de kerstmannen eruit komen te zien,...
De stofzuiger staat net weer in de kast en de emmer met sop om te dweilen staat klaar,.. dus jullie weten wel wat ik nu ga doen,... wie weet bij de koffie heerlijk achterste voren naaien,...

17 opmerkingen:

  1. Dat zijn inderdaad heerlijke kerststofjes... Wat leuk! Ben heel nieuwsgierig naar de Kerstmannen: het ziet er al veelbelovend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sinterklaas in een accubak! Dat is nog eens een idee. Zo'n bak kan je steeds weer anders indelen.
    Je quilt wordt mooi, gezellig en warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, gezellig he! En die kerstmannen gaan er al super leuk uitzien! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee, met die kerstmannen! Ik ben heel benieuwd naar het resultaat! Genieten maar he, deze tijd, heerlijk! Groetjes Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezelig aan kerstmannen werken en naar sinterklaasspulletjes kijken. Wat wil een mens nog meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het quiltje ziet er nu al leuk uit.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk dat het een geweldig quiltje zal worden.
    En wat ziet jou Sinttafreeltje er leuk uit!!!

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Achterstevoren, ondersteboven; ieder kiest zijn eigen wijze. Je bent in ieder geval sfeervol en goed bezig. Doe je wel voorzichtig met je koffie...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie stofjes en wat zal deze ook weer mooi worden, leuk die accubak met alles erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk tafereel.
    En wat maakt het uit of je nu recht of averechts werkt. Het resultaat telt en dat gaat er heel goed uitzien.
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellige tijd, vind ik ook en de kerst stofjes zijn erg leuk.
    Fijne avond. Groet Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. He wilma, wat ben je nu voor weer iets leuks aan het maken. Je maakt me nieuwsgierig hoor!!

    Het Sinterklaasintocht gebeuren is dit jaar langs me heen gegaan. Kindlief is groter en deze moeder is te druk met werk....maar we doen dit jaar wel aan surprises/gedichtjes.
    Ook erg leuk

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat zal vast weer een gezellige quilt gaan worden Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo te zien heb je het weer hartstikke gezellig aangekleed in huis. Vooral dat wc-huisje. Je kerstmannen zien er nu al gezellig uit dus dat beloofd nog wat.
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke stofjes gebruik je voor je kerstmannen quilt en achterstevoren gaat prima zo te zien.

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja leuk je Sint dorpje hier staat het ook en over een poosje als Sint weer vertrokken is gaat de boot eruit en word de haven een ijspret en dan komt ook de andere man met rood pak hihi!
    Mmmm dat ziet er verleidelijk uit in frisse kerstkleurtjes....
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!