vrijdag 11 november 2011

"I believe",....

Er is gisteren hard gewerkt aan deze kanjer!! Zittend maar liefs 40cm en in totaal 70cm,... Als dit geen kanjer is weet ik het niet meer!!
Met zijn baard gemaakt van een fleecedeken van de Ikea zit hij als een ware kleuter bij ons op de bank,... Natuurlijk kost onze hobby al genoeg en kies ik ervoor om zo nu en dan eens wat anders te gebruiken wat net zo leuk is maar een stukje goedkoper,..
In het verleden ook mandjes gemaakt van de theedoeken van Zeeman,... Schapen van een Tilda patroon met de handdoeken ook van Zeeman,.. Hihi,... vindingrijk toch??!!
Roestige bellen, jute voor de cadeautjeszak, sterren en boom van schors maakt deze Santa een heerlijke country-Santa. Touw als veters in de laarsjes en zo was ineens de Santa klaar,...
De familieleden die deze kleuter op de bank zagen zitten waren net zo enthousiast als ikzelf was,..
Ik ga werkelijk bijna naast mijn schoenen lopen,...
Vandaag deze kanjer maar op een ander plekje neerzetten want nu wil iedereen naast deze kanjer zitten,...
Het patroon en eventueel een zakje met de toebehoren zijn in de winkel gezet,..
Hier kun je deze KANJER vinden,...

30 opmerkingen:

  1. Hij is kei leuk. Ik vind het altijd weer leuk als ik met iets heel anders dan waarvoor het bestemd is weer iets leuks kan maken. En zeker voor minder.
    Fijn weekend met je twee kanjers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is GEWELDIG!!!!!!
    :o)
    En die baard is keigaaf en vast lekker warm,...
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is hij leuk!!! Ik zou ook wel naast hem willen zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Wilma, wat is hij leuk! Echt een beauty. En wat een leuk idee om de IKEA-plaid als baard te gebruiken. Je hebt wel aandacht voor de details. Leuk vind ik dat (de veters en het belletje aan de muts)!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een scheetje is dit, alhoewel, een gote sch.., lol

    zo prachtig, moet heerlijk zijn om je er naast te vlijen, of hoe noem je dat, mmm, lekker zacht en warm
    knuffs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat istie leuk! Ik ga hem meteen bestellen. Dan zit hij met Kerst lekker bij mij thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och, hij is echt heel erg mooi en ook zo schattig, je wil zo mee met hem naar de Noordpool! Knap gemaakt, en leuk he, om ook gewoon heel creatief met je materialen om te gaan! Tenslotte hebben we niet allemaal een ezeltje-strek-je in de tuin...! Lieve groet Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hij is super geworden mag je echt trots op zijn. kan me voor stellen dat de klein kids hem leuk vinden .

    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is gaaf! Hier wordt aan een joekel van een sneeuwman gewerkt, ook van een fleece deken van Ikea! Heb er de schaar nog niet ingezet, nog even verder uitwerken, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke kerel heb je gemaakt voor op de bank!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is geweldig! Heerlijk gezelschap in je kamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is hij geweldig mooi geworden ben er helemaal weg van.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 't Is wat je noemt een flinke vent, maar wel een hele leuke.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  14. meid, wat een plaatje!!
    na een rommelige woensdag een nuttige vrijdag dus......;)
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wilma ik denk dat deze kerstman heel wat aanbidsters krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooooooooooh wat is deze kerstman mooi geworden zeg!! Hiermee kom je zeker in de kerstsfeer :-)

    Groetjes, Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Waauw Wilma wat een scheet is het geworden, geweldig...
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend, hij is enig geworden
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een echte gezelligerd. Hij zou ook best op mijn bank mogen zitten. Erg leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leukerd Wilma, goed gemaakt.groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een snoepie !!! echt super leuk !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hij is geweldig... en IKEA fleece dekens doen ook hier regelmatig hun werk, bijv. als vulling in fabric baskets. Ik vind z'n baard zoooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hij is met recht een kanjer. Super gaaf die baard. Groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gave kanjer is dit zeg: ziet er erg gezellig uit met deze baardmans op de bank.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hij is geweldig!! Goed idee van Ikea !!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!