dinsdag 22 november 2011

"Jelly Sterren",....

Eerst maar eens een kop koffie,.. daar kan je ineens zo'n zin in hebben. Ik houd van versgezette ouderwetse koffie, zonder het Senseo apparaat zou ik ook niet willen. Heerlijk om even snel een kopje te maken,...
Jullie ook de koffie bij de hand?
Op het moment ben ik erg bezig met het maken van sterren,.. Een cremekleurige lap voor de randen en een creme die nu wel erg wit lijkt op de foto voor 3x3 blokken,...
De sterren en stroken zijn van een jellyroll van Moda. Heerlijke warme kleuren voor een heerlijke muurquilt voor de winterse dagen,...
De eerste rij is af en tijd om met de tweede te beginnen. Op het dienblad liggen ook lapjes om mandjes te maken. Deze moet ik geloof ik maar even opruimen want nu is het tijd voor de sterren,..
Vandaag kan ik lekker doorgaan,.. hoef geen eten te koken wat best wel balen is eigenlijk,..
Afgelopen zondag vond onze inductiekookplaat het nodig om met een harde knal ermee op te houden,..
Hopelijk morgen weer gemaakt,.. Duimen jullie voor ons??
Mijn koffie kopje is leeg,... dus tijd om verder te gaan,.. eerst maar eens dit dienblad een beetje opruimen. En dan pizza halen? Of toch maar chinees?,...

18 opmerkingen:

  1. Ben heel benieuwd naar je sterren quilt en vind je het heel erg dat je niet kunt koken? Als ik mocht kiezen was het vandaag chinees en morgen pizza maar ik duim voor je dat je kookplaat het gauw weer doet.
    vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat naar even niet koken(lol) tijd voor hele mooie sterren! Eet smakelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even niet koken is altijd leuk als het maar niet te lang duurt he.
    Mooie sterren ben je aan het maken.
    Inderdaad mooie warme kleuren.
    Ben benieuwd naar de hele quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, Wilma. En... je dienblad opruimen? Die vin ik behoorlijk netjes hoor. Weet je waar ik nou benieuwd naar ben, naar de quilt op je bank. Die maakt mij nieuwsgierig. Hij heeft wel wat weg van de quilt op mijn profielfoto. Ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. AAAAiiiiiiii dat is vervelend!!! ;o) even niet kunnen koken!!!! Je dienblaadje ziet er heerlijk uit!!!! Niets aan doen...
    Groetjes, Hubertine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie stofjes weer. En balen van je inductieplaat. Hopelijk kan die nog gemaakt worden.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat je niet kunt koken, maar dan kun je wel een heleboel andere leuke dingen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er veelbelovend uit. De thee is op, dus ik ga ook maar weer eens aan de gang!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. p.s. Heb je al gezien hoe jouw patroontje mijn blog een prachtige intro-foto heeft bezorgd?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een dilemma, pizza of chinees (lol). ik hoop dat je plaat gauw gemaakt kan worden. Mooie sterren.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Koffie is op tijd om ff bij jou te buurten, mooie sterren ben je aan het maken en wat nu niet koken lang leve de afhaal Italiaan/Chinees (lol) Fijne avond, dikke knuffel Else

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoop dat je plaat snel gemaakt kan worden! Lastig maar wel lekker eventjes niet te hoeven koken!
    Mooie sterren ben je aan het maken, wordt een gezellige kerstquilt!
    Succes, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ben heel benieuwd naar je quilt, ik heb al jaaaaren een jellyrol liggen!! Moet ik ook nodig mee aan de slag.....ook al.........haha.
    die genen, ja duidelijk, hoor, dat zie ik hier ook! mijn DD zit vol met mijn handwerkgenen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ziet het er weer mooi uit, ben benieuwt hoe hij zal worden.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het ziet er geweldig uit en ja het is echt sterrentijd nu. En ik vind een heerlijk ouderwets gezette bakkie ook het lekkerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is een moeilijke keus ;-)... Luxe keus ook. Maar wat zal je geschrokken zijn... hoe oud was je plaat?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi, die kleuren van je sterren!
    groetjes
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!