vrijdag 18 november 2011

"Kerstmannen",....

Met erg veel plezier is deze mini-quilt voor aan de muur gemaakt,.. Het rommelen met knopen, houten rendieren, roestige belletjes en touw voor de snorretjes is erg leuk om te doen,...
De kerstmannen zijn met vliesofix op de stof gestreken en met een festonsteekje vastgezet.
Een grote pot met oude knopen is te voorschijn gehaald en werden over de top gestrooid. Nu ik het zo schrijf moet ik aan pepernoten denken maar dat is weer een ander feestje,...
De knopen komen van allemaal kleding die niet in de zak voor goede doelen kunnen. Heel ouderwets worden dan de knopen verwijderd en in een grote pot gestopt,... 
Voor nu komt het we erg goed uit en werden er heel wat knopen uit de pot gehaald,..
Twee houten rendieren op de mini quilt,.. wat is een kerstman nu zonder zijn rendieren? Wat roestige belletjes strooien, die gezellig rinkelen,... Natuurlijk vinden de poezenbeesten hier dat ook wel erg interessant en moet ik ze geregeld van deze mini quilt afhalen,..
Wil je de kerstmannen ook maken? Ze staan in mijn webwinkeltje,...

Voor nu alvast een heel fijn en gezellig weekend!!

19 opmerkingen:

  1. Very nice Wilma, I also love the fabrics you are using.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enig! Je bent weer lekker creatief bezig geweest! Fijn weekend,
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal gezellig, Wilma. Je krijgt zo steeds meer zin in kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er echt gezellig uit met deze kerstige mannen! Leuk versierd, echt een aanwinst voor de komende tijd! Groetjes van Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een gezellgie quilt is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Que bonito, me gusta mucho las telas que ha utilizado, muy fino el colorido, un abrazo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk quiltje! En als rendierenverzamelaar (woord voor Galgje??) ben ik benieuwd waar je die leuke houten rendiertjes gekocht hebt.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Enig Wilma en ook de accenten die jij aan het quiltje geeft. Wat ik ook heel leuk ind op de foto en me afvraag wat het is, zijn twee "dingen" op een hangertje rechts van je quilt. Ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is mooi geworden wat een mooie kleuren en die snorren en herten geweldig. Leuk om te lezen dat je ook zo'n knopendoos hebt, ik ook zelfs twee ook nog eentje van mijn mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is vreselijk leuk geworden!!!

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waauw Wilma, wat zijn die leuk geworden zeg... ;o)
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk dat kerstgevoel wat je krijgt bij het zien van de quilt. Leuk bedacht, helemaal super.

    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi! Greetings from Finland! Your quilts are so fantastic! It's so nice to find other quilters all around the world! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gezellig kerstquiltje is het geworden! Het schiet al op he?
    De Sint is er al...;-)Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!