dinsdag 15 november 2011

"Lunchtijd",.....

Zo nu en dan heb ik ineens zin in thee in de middag na alle koffie die ik dan al op heb. Een echte koffieleut ben ik zeker. Heerlijk zonder ook maar iets erin,...
Mijn theepotje wordt dan van een kastje gehaald en vaak mag ik hem dan wel even omspoelen als ik geen stof in de thee wil,...
Thee in mijn kopje en de prachtige lunchtrommel open. Er zit heel wat lekkers in mijn lunchbox,... geen brood, geen ontbijtkoek en ook geen appeltje,....  maar heerlijke sterren,...
Al snel zit ik aan een prachtige ster te werken en het tweede kopje thee wordt ingeschonken. Zoals je misschien wel ziet geen gedoe met snijden van de stof en malletjes gemaakt, die voor mij veel fijner werken,.... Op de stof leggen, aftekenen en knippen,..
Als de thee op is en 1 ster gemaakt wordt het wel tijd om te gaan koken,... de lunchtrommel kan weer dicht tot de volgende keer,.. gelukkig lunchen we elke dag weer!! Wie wil nu niet zo'n lunch??
Zometeen maar aan de koffie en een paar steekjes prikken in mijn Summer Stars,...

Fijne avond!!

21 opmerkingen:

  1. Dat is natuurlijk een superlunch! Zo eentje wil ik er ook wel, haha. Mooie sterren, mooie stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kleuren hoor, echt prachtig
    knuffs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker lunchje, dat smaakt naar meer! En wat een prachtig bloemenstofje zie ik daar op de onderste foto, wouw! Groetjes van Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige sterren van mooie stofjes. Zo'n lunchpakketje wil ik ook wel. Ik ben een echte theeleut, de hele dag door.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is nog eens op een aparte manier lunchen. Dat wil ik ook! LOL. Mooie sterren.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het weer een heerlijke lunch bij jou.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wila, wat een gezelligheid en wat een prachtige stoffen gebruik je. Om blij van te worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie en leuke lunchkoffertje.
    Ik gebruik zakjes waar ik mijn brood in doe *LOL*

    En zo groeien de sterren per dag. Leuk hoor om te zien en te lezen hoe je ervan geniet.

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zal elke keer weer een feestje zijn als het lunchtrommeltje opengaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie stoffen gebruik je voor die sterren Wilma, serie Hope geloof ik he? O ja, natuurlijk! uit je koffertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What beautiful fabrics for your stars Wilma. I also like your teapot and the Drunkard's Path quilt in the background!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk gevuld koffertje!
    fijne dag,
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. LEuke sterretjes met nog mooiere stofjes...net als dat koffertje overgens...het ziet er weer veelbelovend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige stofjes Wilma. En dat lunchkoffertje van jou: schitterend. De sterretjes worden mooi.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gezellig lunch boxje heb je, en wat een leuk thee potje
    Mooi word dat quiltje zo in die kleuren
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie sterren zeg! Schitterende stofjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige ster en het mallen maken werkt voor mij ook het beste.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi de summer stars en ik heb ook wel zin in zo`n lunch-koffertje, gezellig. Groetjes Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lekkere lunch! en mooi hoor die stofjes en sterren!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!