donderdag 24 november 2011

"Show and tell",....

Deze kanjers wil ik jullie zeker niet onthouden,... Van de week kreeg ik een mailtje van moeder en dochter.

Hallo Wilma,

Vorige week heb ik het patroon ontvangen van Santa. Samen met mijn dochter ben ik direct aan de slag gegaan. In de bijlage de foto's van de resultaten!!

Groetjes,
Van een moeder en dochter uit Neede
Natuurlijk ken ik het patroon en weet ik hoe deze kanjers gemaakt zijn,.. Maar oh wat geniet ik van de mail en foto's die ik krijg!!
Veel foto's zijn na een computercrash verdwenen en na het verdwijnen van mijn vorige weblog, ga nu dan ook snel een pagina aanmaken voor al het moois wat er gemaakt wordt!!

Heb jij een foto of wil je wat vertellen over een project, hoe groot of klein het ook is, mail dan gerust dan zet ik je op de pagina "Show and Tell",.. ik kijk er naar uit!!
De extra pagina's vind je aan de linkerkant van het blog,..

En deze schatten ga ik er dan ook maar snel inzetten,..

Moeder en dochter bedankt voor de mail en foto's,...

21 opmerkingen:

  1. Leuk dat ze jou een foto sturen,ze zijn heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke mannetjes
    Die wil ik ook nog een keer maken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die twee zien er allebei niet alleen gezellig maar ook heel erg gaaf uit! Snap best dat je trots bent op deze mooie exemplaren! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Wilma dat ze je foto's gestuurd hebben. De Santa's zijn ook enig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerds! Zo is het dubbel genieten voor jou, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze leuk. Complimenten voor moeder en dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lekkere kerels zijn dat geworden.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig en wat leuk, Wilma, dat je dit toegestuurd krijgt. Top.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke santas zijn dit en ja zeker leuk om er een foto van te krijgen om even mee te genieten hoe mooi je ontwerpen zijn geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De Show and Tell Mag gezien zijn, hoor! Leuke bedoening en al helemaal in de Kerstsfeer! Goed bezig. Groetjes vanuit Brugge Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is leuke post, ze zien er ook geweldig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zien ze er allebei gezellig uit! Mooi gedaan, dames.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!