maandag 12 december 2011

"Building Houses",....

Ook hier staat aan het eind van het jaar de kerstboom. Veel rieten klokjes, witte ballen, sneeuw en schattige vogelhuisjes die bij de Intratuin aan mijn vingers bleven plakken,...
Zo komt er ieder jaar toch weer wat bij in de boom in huize Kuin,... Vooral als het wat donker is staat het reuze gezellig!! Wel weer ontzettend snel gegaan het jaar 2011,...
Het jaar 2012 staat in het teken van de scrap huisjes,.. Jeanneke is vreselijk druk met ons volgens mij,.. Dankjewel, Jeanneke,. Om er voor te zorgen dat er niet een heel jaar troepjes bij mijn stoel liggen, is er een huisje gemaakt waar mooi mijn schaar, garen en dergelijke in kunnen,..
Mijn huisje wacht op het patroon en de pret kan beginnen!! Ik ben er klaar voor. Laat het nieuwe jaar van de huisje maar beginnen!!

28 opmerkingen:

  1. Wow, wat een mooi en handig huisje heb je gemaakt voor de building houses. Je kerstversiering ziet er ook al zo mooi uit. Gezellig hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk jouw huisje, ik doe niet mee, maar ben wel nieuwsgierig naar wie het gaat volhouden en 365 stuks gaat maken! Geniet van deze gezellige tijd, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet je huis er mooi kersterig uit. Handig dat opberghuisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi he, heb een emo-dag, haaaaaaa

    knuffs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk huisje is dit! Ik heb een patchwork motief kistje waar al mijn gereedschapjes in zitten en dat pak ik bij elk projectje, zo heb ik alles altijd bij de hand. Vroeger had ik ook per project een schaartje en garens en naaldjes, maar dat werd later te onoverzichtelijk voor mij dus nu alles centraal in een kistje. Ieder zo zijn gewoontes he! Maar leuk blijft ie! Nu nog het patroon en we kunnen beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk en mooi opberg huisje Wilma !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig opberghuisje, heel origineel! En je boom is ook al zo mooi, misschien moet ik vanmiddag toch ook maar eens naar een tuincentrum ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een heel leuk opberghuisje.

    Ik ben ook heel benieuwd, hoeveel huisjes iedereen gaat maken, volgend jaar.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey! Wat een leuk idee om zo je werkspulletjes bij elkaar te houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma, wat een leuk idee! Gaaf huisje!!
    :o)
    Was het maar vast zo ver hè,... ik heb ook zo'n zin om te beginnen,....
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Das ist ein ganz entzückendes Häuschchen. Tolle Idee!

    LG Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe kan dat nou dat die huisjes aan je vingers bleven 'plakken'? Haha. Ze zijn ook onweerstaanbaar. Net als dat andere, stoffen huisje. Wat een dotje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oohhhww Wilma, wat een léuk huis, die wil ik ook wel maken...heb helaas de komende dagen geen tijd...hoe zou dat nou komen???

    Groetjes Jeanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. The birdyhouse looks gorgeous!
    Hugs Gisela from germanx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Your house is darling!!!

    I joined the builing houses too...using scraps looking foward to this fun and exciting event!

    Carolyn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi huisje en wat handig. En wat ziet het er leuk uit in jouw boom dit jaar met al het riet en de huisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Opgeruimd staat netjes in dat handige huisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Love your house Wilma, gorgeous pretty fabrics. I can't wait to start when the pattern arrives.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hola Wilma que divertido y cada año sacamos los adornos, pero mas divertido es el que le agregamos nuevo y el que le hacemos con nuestras propias manos y siempre nos piden uno eso es genial te mando un beso Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke huiskes...vooral die laatste! Quiltgroetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gezellig huisje Wilma en ook je boom ziet er weer leuk uit, ik heb ook wel wat met dat witte.
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk huisje voor je spulletjes, jij wacht helemaal in stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig huisje om bij de hand te hebben. Heel erg leuk. En... heel veel plezier met het huisjes-virus

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!