woensdag 7 december 2011

Dag lieve Dick,...

Het is vandaag voor veel families een moeilijke dag,.. al jaren drinken wij gezellig een kopje koffie bij mijn broer en zijn gezin. Een taartje, we kletsen weer wat bij, lachen wat af en natuurlijk feleciteren wij hem dan met zijn verjaardag.

Mijn lieve broer is morgen alweer 5 maanden niet meer bij ons en hij wordt vreselijk gemist.
De quilt van zijn overhemden is klaar en zal vandaag dan ook naar mijn schoonzusje gaan. Zijn werkhemd die hij droeg op de boerderij als hij vrij was is een prachtige rand om de quilt geworden,...

Dat droeg hij het liefst, een werkhemd en heerlijk in de weer zijn met zijn hobby,... de boerderij,...
Hopelijk kan mijn schoonzusje in deze quilt wat warmte, steun en troost vinden, vooral in deze maand met al de feestdagen die met familie doorgebracht worden,...

Dag lieve Dick,...

47 opmerkingen:

  1. Heel lief , heel mooi.
    Heel veel sterkte voor jullie allemaal.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Wilma, Wat lief dat je een quilt voor je schoonzus hebt gemaakt en wat erg dat je je broer moet missen. Ik wens je heel veel sterkte toe vandaag maar ook veel geluk met de dierbare herinneringen die je met je schoonzus kunt delen. Bewaar ze in je hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel bijzonder geste van jou en dit zal haar hoop ik troosten in de voor haar en jou moeilijke tijd!
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zul je haar hier veel plezier mee doen. Veel sterkte.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Ik denk dat je quilt beslist wat troost zal bieden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie quilt is dit geworden. Ik denk dat je schoonzus deze quilt erg zal waarderen. Sterkte vandaag en de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tranen in mijn ogen bij het lezen van dit berichtje. Heel veel sterkte in deze tijd. Ik hoop dat je schoonzusje veel troost vindt in deze quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie gebaar,weet zeker dat de troost quilt veel troost zal brengen...Zelf mocht ik een aantal maanden na het overlijden van mijn man een troost hart ontvangen gemaakt uit zijn lievelings-overhemd door mijn schoonzusje.
    Veel sterkte in deze moeilijke maanden

    Liefs Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat prachtig!!! zo heb je een prachtig aandenken aan je broer.
    Veel sterkte gewenst want het gemis blijft. Lieve groeten, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi Wilma. Wat kunnen we de mensen om ons heen toch missen. Ieder beetje troost is dan welkom. Sterkte met deze dag.

    groeten marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello Wilma, it is so nice of you to make this beautiful quilt from your brother's shirts, for your sister -in -law. My thoughts are with at this time, it is always hard for families around times of celebration when there is loss, we are going through the same experience. Take care, Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zal hem heel mooi vinden, ik wens jullie allemaal heel veel sterkte toe in deze tijd.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontroerend, lief gebaar, deze
    quilt voor je schoonzusje. Ik weet
    zeker, dat zij deze quilt voor altijd
    zal koesteren. Ik wens jullie morgen
    en de komende maand vol bijzondere
    dagen heel veel sterkte en dat jullie
    troost mogen putten uit de mooie her-
    inneringen! Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wilma, wat mooi een quilt van de overhemden, die van je broer zijn geweest. Ik wens je heel veel sterkte, liefs van Ineke Hulzebos uit Apeldoorn

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi gebaar en wat een mooie quilt is het geworden met veel emotie erin.
    Heel veel sterkte deze dagen.
    Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi gebaar met zo'n prachtige quilt. Heel veel sterkte allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zeker een liefdevol gebaar!!
    Sterkte!
    Groetjes, Hubertine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wilma, wat bijzonder! Sterkte allemaal.
    Groetjes van Jellie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat onzettend lief van jou dat je deze quilt hebt gemaakt. Ik hoop dat je schoonzusje er kracht uit kan halen.
    Groeten,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Kippenvel... Het is een mooie quilt geworden en zal je schoonzus zeker tot troost zijn. Ja, alleen eerste keren zonder je broer zullen supermoeilijk zijn...

    Sterkte vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat mooi om je verdriet op zo'n manier ook in een quilt te verwerken. Je schoonzus kan er eens lekker onderkruipen en herinneringen ophalen aan al die keren dat ze hem in die overhemden zag. Geweldig cadeau is het zo geworden Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Sterkte Wilma. Bijzonder dat je je verdriet een beetje kunt verwerken in het maken van een quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een bijzondere quilt waar zoveel liefde in zit. Heel veel sterkte voor jullie!
    groetjes
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi....
    Dat je deze quilt hebt kunnen maken ...
    Veel sterkte ook voor je schoonzusje ...

    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooi gebaar dat deze quilt maar heel veel warmte mag geven met vele mooie herinneringen!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooi gebaar. Heel veel sterkte voor jullie vandaag.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat moet dat moeilijk zijn geweest Wilma,maar wel heel erg lief. Allemaal sterkte toegewenst.
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wilma, wat een mooi gebaar!!! Heel lief, veel sterkte vandaag!
    lieve groeten, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Fijn dat de quilt af is. Ik hoop dat je schoonzusje er heerlijk veel troost uit kan putten.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. veel sterkte op deze dag vol herinneringen!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Jou verhaal raakte mij, ik wens jou en je familie heel veel sterkte met het verwerken van zo'n verlies. Prachtig dat je ondanks al het verdriet, zo'n mooie herinnering aan je broer hebt mogen maken, hij zal vast trots op je zijn geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een lief en mooi gebaar! Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Lieve Wilma, ik heb het in mijn afwezigheid gemist.. wat moet dit een barst in jullie levens hebben gegeven..

    Ik vind dat je werkelijk een onnoemelijk mooi quilt hebt gemaakt. Hier zijn eigenlijk geen woorden voor..

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtig Wilma, wat zal het moeilijk, maar ook mooi zijn geweest om dit te maken... Ik bewonder je zeer om jouw gave om, met wat je handen maken, mensen zo tot troost te zijn! Wat zou je broer trots op je zijn geweest...!
    Heel veel liefs, Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik vind dit heel mooi en troostvol, ik hoop dat je met elk steekje het verlies steeds beter verwerkt hebt, veel sterkte vandaag, denk aan jullie!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  37. bewonderens- waardig dat je dit hebt gemaakt, ik wens jullie sterkte, groet Warna

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ontzettend lief dat je deze quilt maakte. Zo kostbaar voor je schoonzusje maar ook voor jou. Heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een mooie en bijzondere quilt is dit, en wat een lief gebaar dat je dit hebt gedaan. Ik snap zo wat je bedoeld, heel veel sterkte vandaag en de komende dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Een ontzettend mooie quilt, zeker waar zoveel emotionele herinneringen aan vast zitten. Heel veel sterkte in deze tijd gewenst!

    Groetjes, Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een mooie bijzondere quilt herinnering heb je gemaakt.
    Heel veel sterkte zeker vandaag maar ook voor de toekomst!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wilma, je zus zal dit zeer waarderen en er steun aan hebben, het is zo'n bijzonder aandenken.
    Fijn dat je dit voor haar hebt kunnen maken.
    Heel veel sterkte, vooral in deze decembermaand.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Prachtig, Ik krijg er tranen in mijn ogen van.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ben er stil van, wat een gemis maar wat ook een prachtige dierbare quilt voor je schoonzus, een geweldig mooi gebaar en zo waardevol !!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. piep meid Wat prachtig, hoop dat hij heel veel troost mag brengen in deze moeilijke tijden

    brand alvast een extra kaarsje voor haar

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Het gebaar alleen al zal veel warmte geven! GA je de voorkant ook nog laten zien als de quilt gegeven is, ik word hier erg nieuwsgierig van?

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma