donderdag 1 december 2011

"Geen goede voornemens meer",...

Zo gauw de avonden langer worden is het heerlijk om wat te haken. Ik had mij zo voor genomen om mijn haak en breinaalden in de kast te laten liggen,.... en dan ineens begint het weer te kriebelen en haak ik weer wat blokjes weg,....

Ach het geeft ook niets, komen de bolletjes katoen ook weer eens op. Dit keer wit, beige en blauw. Leuk voor in de zomer als er meer blauw in ons "zomerhuis" komt te staan,...

Het zal heus niet meteen zomer 2012 worden dat hij komt te liggen want er zijn nog zoveel mooie dingen om te maken!!

2012 wordt ook het jaar van de kleine ini mini scrap huisjes van Jeanneke,....

Onvoorstelbaar dat het jaar 2011 alweer op zijn einde loopt. Het jaar is omgevlogen!!


Ach, goede voornemens zijn er om verbroken te worden is mij wel eens verteld dus ik heb een excuus om meer te doen dan mijn handjes aankunnen,... Heerlijk,...

Nog een goede voornemen is verbroken en dat was dat ik geen stof meer zou kopen en alleen van mijn voorraad zou gebruiken,...


Sylka-mode in De Rijp houd er mee op en heeft deze maand nog leuke aanbiedingen,...

Zo alle goede voornemens zijn weer verbroken,.. mijn voornemen is dus dan nu ook,...

Geen goede vernemens meer... alleen nog slechte,... :o)

19 opmerkingen:

  1. LOL! Ja zo ken ik er nog een paar, ik zou ook geen geld meer uitgeven voor mijn hobby, maar ja die leuke dingen roepen gewoon! Ik zie de huisjes nog niet zitten, hoop dus het virus te ontlopen! Fijn weekend en geniet van je buit! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er mooie stoffen tussen uitgepikt.
    Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och voornemens..... Gewoon lekker doen waar je zin in hebt. Ik ga ook meedoen met de huisjes en je hebt mooie stofjes gekozen. Hmmm sfeervolle huisjes.......
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn goede voornemens duren ook tot in de winkel. Mooie stofjes heb je erbij. Leuk dat haakwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahah...gelijk heb je, geniet er maar gewoon van.
    Leuk je stofjes, en die huisjes...ja...had er ook even over gedacht, maar nee doe toch maar niet mee.
    Ze zijn wel leuk hé die huisjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, mijn goede voornemens voor dit jaar heb ik allemaal nageleefd. Ik ga er maar eens een blogje aan wijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voornemens maak je om ze ook weer te kunnen wijzigen !
    Je blokjes zien er mooi uit.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geen goede voornemens meer maken is ook een goed voornemen, lekker doen waar je zin in hebt.
    En ook ik ben besmet met het "huisjes virus".
    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke lapjes gehaakt Wilma en ook ik ga meedoen met die huiskesquilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihihi, ken zooo goed dat gevoel....
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Uitverkoop........... dat woord is toch magisch.
    Dan zijn al mijn goede voornemens weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wilma, wat ben je prachtig aan het haken. Hele mooie kleuren. Die huisjes laat ik voorbij gaan. Ze zijn mij te inimini.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goede voornemens.......nooit van gehoord, ik doe er tenminste nooit aan en dat is wel zo rustig.
    Mooie lapjes heb je gekocht.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het voornemen om geen voornemens meer te maken is toch ook een voornemen. Maar dan wel een hele goeie. DOe ik zelf al jaren. En dat bevalt prima!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie aankopen heb je gedaan en wat een leuke blokken gehaakt. Krijg er bijna zelf weer zin in. Leuk dat je ook meedoet met de huisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Voornemens maak je al er zich iets voordoet en niet eens per jaar.
    Gewoon genieten, dat is het belangrijkste.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb mijn voornemens aan de kant gezet toen ik de huisjes zag, ik doe dus ook mee.
    Je gehaakte blokjes zijn heel mooi.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Meid, wat kan jij mooi haken en zulke lieve kleuren!!
    Ik heb mijn breiwol gisteren aan de wilgen gehangen. Ik ga weer verder met mijn lapjes. Genoeg bollen wol gezien de laatste tijd LOL

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou ja, dan maar beter geen als slechte voornemens, haha. Lekker genieten van wat mogelijk is hoor.
    Die huisjes beginnen bij mij ook te kriebelen en ik had me nog zó voorgenomen om ..... Nou ja, ik weet het nog niet, maar ik vind het enig.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma