dinsdag 20 december 2011

"Huiselijke drukte",.....

Hier in Huize Kuin gaat het prima,... lekker gezellig druk dit jaar!!
Vorig jaar lag ik met een zware griep op bed.,.. de familie druk met de boodschappen en iedereen hoopte toch ook wel een beetje dat ik met de kerstdagen weer beter zou zijn,... Ik geloof dat ik in het nieuwe jaar pas een beetje begon op te knappen,...

Al slapend op de bank heb ik het kerstdiner meegemaakt,.. Terwijl ik dus wel van plan was om langer wakker te zijn dan 5 minuten,...
Dit jaar worden de boodschappen zelf gekocht door mij,.. Fijn om dat nu zelf te doen en niet iedereen hoef lastig te vallen. De lijstjes zijn gemaakt wat er allemaal moet komen in de kasten,.. Heerlijk om mij zo druk te maken voor de kerstdagen,...

Er wordt alleen erg weinig gedaan wat ik kan laten zien,.. er worden nog wat cadeautjes gemaakt voor dochters en hun oma,... Foto's zijn gemaakt voor straks op het blog,...
Deze huisjes ben ik dit jaar mee begonnen om te maken. Waarschijnlijk moeten ze even wachten op de kleine ini mini huisjes waarvoor al heel wat stofjes zijn opgezocht,... hele kleine rest stukjes die deze muts ook bewaard en wat grotere stukjes waar de dakjes uit kunnen worden geknipt,..

A house is made of walls and love!!

21 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige quote, Wilma en wat zijn je huisjes mooi. En ik smul van je koffer en mand met lapjes. Heerlijk om daar in te wroeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat je dit jaar zelf kan zorgen voor de kerstsfeer. En natuurlijk zoals heel veel bloggers, scraps opzoeken voor de minihuisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh.., ik ben helemaal verliefd op deze huisjes, wat mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi naamgenoot, ik heb ook het patroon van de huisjes die jij laat zien, klaarliggen om er als het rustig wordt aan te beginnen.Toeval?!
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heerlijke tijd is dit, vooral als je prima in orde bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze leuk jouw huisjes en de scraps die beloven veel. Fijn dat je nu zelf voor de kerstige dingen kunt zorgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke huisjes, je kunt toch ook aan die huisjes verder gaan? Ik vind de kleuren weer zo mooi! Fijne dagen
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie huisjes en lekker veel lapjes voor de mini huisjes.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De huisjes zijn prachtig in die kleuren. En hou je gezond voor de feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk zoveel stofjes voor de mini huisjes. Zelf doe ik er niet aan mee maar als ik iedereen er over hoor, begint het toch een beetje te kriebelen.

    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk om weer even bij te kletsen! Veel plezier en lekker genieten met de feestdagen...knuffels

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellige drukte bij jullie. Hoe meer huisjes hoe meer vreugde :-)

    gr,
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier is het ook druk, soms gezellig, maar ook momenten van niet, maar dat is het leven nu eenmaal.
    Ik doe ook weinig quillterigs en ben al blij als ik even achter de comp kan zitten om wat te lezen.
    Fijne dagen meis, maar dat zal wel lukken bij jou.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat je dit jaar alles zelf in regie kunt houden voor de Kerst
    Je uitvoering van deze huizen in wording is super
    Ook je scrapjes en restjes voor het volgende bouwplan in de gereedsschapskist zien er super uit
    En wat is iennie minnie? Je weet maar nooit!
    Hele fijne dagen!
    Freubelgroet, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geniet dit jaar maar dubbel van de kerstdagen. Na verleden jaar heb je dat wel verdiend!
    Ik heb me ook weer eens laten verleiden en ga volgende week eens al het bouwmateriaal uitzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo te zien heb je genoeg 'bouwsteentjes' voor je mini huisjes! Fijn dat je dit jaar alles zelf kan doen en je van de feestdagen kan gaan genieten. Groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heerlijk dat je je eigen kerst dit jaar bewust meemaakt!
    Fijne Kerst!!
    Groetjes, Hubertine

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!