donderdag 29 december 2011

"I'm creative",....

Buiten is het triest. Donker en de regen maakt sporen op de ramen,... het ziet er triest uit.
Gelukkig zit ik daar niet zo mee en steek de haard aan,... de vlammetjes lijken gezellig mee te dansen op de muziek die in de kamer klinkt,....
Een lekker geurkaarsje aan, een heerlijke verse koffie en hier en daar een klein lampje aan,...
Knus en gezellig,... en natuurlijk een berg stoffen op de keukentafel,....
Op de bank ligt  het begin van een quilt,... Mooie stoffen in anieke kleuren, prachtige vrolijke roosjes op de antieke kleurtjes lijken ook geen last te hebben van de regen buiten,.. Ach binnen is het gezellig en warm. Wat wil je dan nog meer toch??
Natuurlijk heb ik makkelijk kletsen als de kleinkinderen hier een tijd zijn geweest,... met hun vrolijke toetjes, hun gelach en wijheden smelt deze oma altijd weer!! Wat voor een weer het ook is,...
Nog even met de stofzuiger door de kamer en dan kan deze oma weer vierkantjes aan elkaar naaien met vrolijke schattige roosjes,...

I'm creative, you can't expect me to be neat too,... :o)

26 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren - dat wordt heel spannend....!
    groetjes
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt weer en hele gezellige , romantische quilt.....!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie quilt en de spreuk is me op het lijf geschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat hebben we toch een heerlijke hobby, welk weertype ook, het is atijd leuk om er mee bezig te zijn.
    Quilten dus, niet het huishouden.
    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Wilma,
    reageer niet zo heel vaak op je blog, er staan vaak zoveel mooie reacties op dat ik niets nieuws meer heb toe te voegen LOL. Maar ik wil je toch even laten weten dat ik altijd geniet van je mooie quilt, de mooie en ontroerende verhalen (Thanksgiving was een toppertje) en knusse foto's.
    Ik wil jou en je familie dan ook alvast een hele mooie en gezellige jaarwisseling wensen en voor 2012 alle goeds.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk, ons all weather hobby!! Genieten!
    Mooie quilt gaat dat weer worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kleurencombinaties. Ik geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie quilt in wording! Mag ik je vragen waar je die gele roosjes vandaan hebt? Ze zouden perfect zijn voor een blokje van mijn Dear Jane.

    groetjes,
    Ieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie stofjes,helemaal in Wilma-stijl. Het wordt weer prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een echte Wilma quilt wordt dit.
    Mooi, hoor.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat wordt een mooie quilt zeg , ik vind de lapjes echt geweldig.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieverd wordt ook deze weer, ik bewonder jouw stoffen keuze iedere keer weer! Geniet van je gezellige huis, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wij oma's zijn watjes ;-)
    Je roosjes zien er schitterend uit.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je quilt in wording ziet er erg mooi uit! Ik heb zelf (nog) geen kleinkinderen, maar als het buiten zulk waardeloos weer is en je maakt het binnen gezellig, dan is het allemaal goed,toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een plaatje, Wilma. En... als je een paar maanden niet schoonmaakt, ziet niemand het meer...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie stoffen zijn dit toch, ben ook helemaal weg van roosjes en die kleuren. Je hebt een mooi patroon wat je gaat gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. die spreuk zal ik eens aan mijn huisgenoten laten lezen.

    groeten Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je toch mooie stoffen, helemaal mijn smaak!
    Groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hola Wilma que hermosos colores y que paisaje el que describes se ve acogedor y los días de lluvia son mágicos para crear y se nota en tu trabajo es muy bello Feliz Año Nuevo y con muchas ideas mas un beso Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heerlijk genieten he met dit weertje en kaarsjes en lapjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful fabrics, I especially like how you have used the blue fabric, it looks great!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je hebt hele mooie lappen, het kijken alleen al kan gezellig zijn.
    En genieten vd kleinkinderen zeker ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nou, die quilt van oma ziet er wel weer heel erg leuk uit.....nieuw project op de valreep van het oude jaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldige spreuk, past ook echt bij mij! Hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Alvast een heel goed uiteinden en een heel goed begin voor 2012, met veel liefde geluk en gezondheid en creativiteit

    Gr Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!