donderdag 22 december 2011

"Voor Beschuitjes in de ochtend",....

Zo kan een mens wel even wat aan het doen zijn toch? De kerstbekers worden veel gebruikt omdat het zo gezellig staat!!
 Twee placemats worden afgemaakt voor "GrootjeOma" mijn schoonmoeder dus en "GroteOma" de oma van Regina's partner. Kerstavond zitten deze twee grijze mensjes bij ons op de bank en een cadeautje is natuurlijk altijd leuk om te krijgen,...
Met rood DMC garen worden er wat steekjes gemaakt in de placemats,. Zo kunnen GrootjeOma en GroteOma in de ochtend nog even terug denken aan de kerstdagen terwijl ze hun beschuitje en thee gebruiken,...
Terwijl ik ook wel weet dat mijn schoonmama erg vergeetachtig is,.. Ach dat mag als je al 90 jaar bent,...
En zo gaan de dagen voorbij, de drukke dagen voor de kerst,... Volgens mij maken wij ons gewoon te druk voor deze feestdagen,...

Gewoon te leuk om te doen!!


26 opmerkingen:

  1. Wat een leuk cadeau en om elke dag te gebruiken. Fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's en heerlijk die kerstsfeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke plactmats. vinden ze vast heel mooi.

    groeten Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, de cadeautjes zijn ingepakt, er is een besluit genomen wat op tafel te zetten, ik word steeds rustiger.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke placemats heb je gemaakt. Ik moet nog een paar dingen doen en dan ga ik lekker rustig de kerst in. Ik hoop dat dat ook voor jou geldt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er allemaal prachtig uit.
    Nu, lekker genieten met de hele familie.
    Groetjes Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke placemats.
    Veel plezier en fijne dagen.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik probeer gewoon zo rustig mogelijk te doen, morgen de laatste boodschappen en dan lekker neuzen in mijn kookboeken en lekker kokkerellen in de keuken en vooral veel genieten van de gave films die er nu zijn, puur jeugdsentiment!
    Wat een schattige placemats en bekers, dat kunnen de dames vast wel waarderen! Fijne dagen
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ondanks dat ze vergeetachtig is weet ik zeker dat ze het mooi zal vinden! Je bent toch ook een lievert en ook ik begraaf me het liefst met lapjes om me heen, om maar steeds weer andere blokjes te maken. Fijne dagen Wilma en familie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk idee en ze zien er prachtig uit,wat een mooie kleuren zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hola Wilma que lindos colores ideal para la mañana de navidad y un alegre desayuno que buen regalo, mucho amor en el , te deseo una muy Feliz Navidad!junto a tu familia un beso Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Wilma wat een voorrecht om nog zulke mooie kadootjes te kunnen maken voor de Oma's dat is straks extra genieten dat de dames nog bij je op de bank komen zitten.Groetjes en alvast veel succes met de voorbereidingen Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. BEautiful placemats Wilma, I'm sure they will love them. The Santa cups are gorgeous too. Merry Christmas to you and your famnily.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Enorm leuk, met zorg en liefde gemaakt. Zullen ze vast mooi vinden. Ik heb de zussen van mijn overleden moeder 1e kerstdag, 91 en 94 jaar oud. Die genieten ook altijd van alles. Fijne dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke bekers, ik zal ze ook eens tevoorschijn halen ik heb er ook twee van mijn mam. En wat een leuke placemats heb je gemaakt. Het ziet er erg gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk die Kerstfoto's. Ik ben er klaar voor. Fijne Kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wilma jij ook fijne dagen toegewenst en een goed en gezond 2012, prachtige placemads heb je gemaakt, wat een leuk cadeau, groet Warna

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wilma, ik wens jou en je gezin fijne dagen toe en een heel mooi 2012.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Frohe Weihnachten!

    Liebe Grüße
    Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele fijne kerstdagen en een gezond en creatief 2012!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele fijne Kerst voor jou en je man en verder familie.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke placemats Wilma. Wens jou en je familie fijne feestdagen toe en een gezond en gelukkig 2012. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie placemats Wilma, daar zullen ze zeker blij mee zijn.
    Hele fijne dagen voor jou en je familie.
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele fijne en gezonde feestdagen .

    groetjes yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!