donderdag 15 december 2011

"Zoveel MOOIS',....

In mijn kersthuisje is het weer een troepje, alhoewel ik mijn quilts geen troepje wil noemen,.. Mijn Nearly Insane quilt hangt over een stoel heen om een blokje aan te naaien.
Wat geniet ik toch van deze te gekke quilt om te maken.

Mijn Summer Stars ligt op de tafel om een steekje door te pitten,... Heerlijk ontspannen zit ik dan aan de tafel en wordt er met veel plezier wat steekjes geprikt,...
Het is wel eens vechten met die poezenbeesten hier in huis. Natuurlijk willen ze precies daar liggen waar ik bezig ben. De tong ook nog uitsteken naar mij??!! Waar is mijn scherpe naaldje,.. dan zal ik je,.. ;o)
En kijk wat ik heb gekregen voor in mijn boom,.. Van een lieve klant kreeg ik deze prachtige kerstbal. Te gek toch?? Kerstballen breien is helemaal in dit jaar. Een ware rage van 2011,... Oh dankjewel, ik ben er reuze blij mee!!

Vanavond ga ik mij eens wagen aan een piepklein scraphuisje,... Ik heb niet het geduld om te wachten!! Een ware rage in 2012,...

32 opmerkingen:

  1. leuk he Wilma, ja, die dieren willen altijd bij je zijn, zalig
    knuffs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige quilts heb je over de bank hangen, Wilma. En de quilt, waar je mee bezig bent, wordt ook een beauty. Wat lief dat je een kerstbal cadeau hebt gekregen. Een hele mooie. En die rage. Superleuk. Veel succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu als je wat van die "rommel" kwijt wil, is goed hoor, stuur maar hierheen! Dan hang ik ze hier wel te pronk! Veel plezier met je steekjes,
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Noem jij dat rommel. Wat een mooie quilts hangen er. En als poezenbeest wil je daar natuurlijk op liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n bal is natuurlijk een prachtig speeltje voor een ondeugende poes !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat kan een mens zich dan ontzettend "rijk" en dankbaar voelen.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze bal valt ook niet zo gauw stuk! Die staart zwiept hier er nog wel eens eentje uit! Fijne quilts heb je links en rechts hangen! Heerlijk he zo lekker warm en gezellig wat steekjes prikken! Fijne dagen samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heerlijk gezellige toestand in je kamer, zeg!
    Geniet ze!!
    Ook van de huisjes-rage! Ik heb nog niet besloten of ik mee wil doen......er ligt nog zoveel te wachten.....
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig, wat ziet dat er gezellig
    uit in jouw huisje! En die "rommel"?
    Doe mij ook maar wat daarvan dan. Het
    zijn prachtige quilts, die je hebt ge-
    maakt! Ik heb de rest van je blog ook
    eens gelezen, en wat maak je mooie
    dingen! Lief beestenspul ook...
    Lijkt me heerlijke Kerst-voorpret bij
    jouw thuis, geniet ervan!
    Groetjes van Ageeth Dorsman.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo'n gezellige 'rommel' kamer heb je, prachtige quilts en een schat van een poes! Succes met de huisjes.., ik ben ook maar vast begonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig die mooie quilts, dat is puur genieten, haha ze zoeken het lekkerste plekje, heerlijke poezenbeesten zijn het toch,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nee hoor, geen scherpe naaldjes, poes ziet er zo tevreden uit. Bewaar die naaldjes nou maar voor je quiltwerk. Onze hond heeft ook altijd de neiging daar te gaan liggen waar het niet echt goed uitkomt, alleen niet boven op een tafel of stoel, gelukkig maar. Daar is hij véél te groot voor. Wel ploft hij vaak op mijn voeten, heel lief hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het ziet er erg gezellig uit bij jullie en wat een leuke bal heb je gekregen en dan Binky die wil ook al overal meehelpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ziet het er prachtig uit bij jou zeg! Erg mooi zo alles in het wit.
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Genieten, toch! Heerlijk! (Ik ga zo ook een huisje proberen...)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gezellige "rommel" bij jou.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Daar wordt heerlijk gewerkt in je huis. Veel plezier alvast met je eerste huisje.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel herkenbaar dat je poes wil liggen op de plek waar jij bezig wilt zijn! haha....Mooie bal kreeg je!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie quilts worden het, Wilma! En die gebreide kerstbal, enig:) Ik heb me vandaag ook aan een huisje gewaagd;) Kon ook niet wachten... En zo gaan ze straks beetje sneller, na een beetje 'oefenen'.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een brutaliteit van die kat, hihi.
    Heerlijk maar verder quilten en af en toe eens naar je kerstbal kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ook al aan de huisjes
    Ik ben heel benieuwd naar al die huizen die er gebouwd gaan worden.
    En leuk die kerstbal
    ik heb me er maar niet aan gewaagd, anders heb ik vast weer een verslaving erbij.
    Fijn weekend groetjes Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zie dat je veel gezellige hulp krijgt, je quilt is schitterend en je bal is mooi geworden
    Groetjes Joke en een fijn weekeinden

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Genieten met al die quilts om je heen!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heerlijk al die poezebeesten overal :-) Dat maakt het juist een stuk gezelliger. Ze horen er gewoon bij. Leuke foto's zo :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ooooooh....wat is het toch stil bij jou. Ben je nu nog aan het poetsen Wilma of eh, ben je net als mij verslaafd....aan die minihuisjes maken...en mocht je nu toch de griep hebben beterschap en fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ooooooh....wat is het toch stil bij jou. Ben je nu nog aan het poetsen Wilma of eh, ben je net als mij verslaafd....aan die minihuisjes maken...en mocht je nu toch de griep hebben beterschap en fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ooooooh....wat is het toch stil bij jou. Ben je nu nog aan het poetsen Wilma of eh, ben je net als mij verslaafd....aan die minihuisjes maken...en mocht je nu toch de griep hebben beterschap en fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ooooooh....wat is het toch stil bij jou. Ben je nu nog aan het poetsen Wilma of eh, ben je net als mij verslaafd....aan die minihuisjes maken...en mocht je nu toch de griep hebben beterschap en fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ha ha, I can understand what its like to have a cat lying all over your work. They know how to make themselves comfortable. Your knitted bauble is very nice and have fun with the little houses.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ilove your cat and xmas ambiance
    Friendly from France

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Je bent wel met hele mooie quilts bezig. Zo'n 'rommeltje' is wel erg gezellig. Dat vinden die poezebeesten dus ook wel.
    groetjes
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Haha,je kon niet meer wachten...ik heb net mijn 25e bal klaar en mijn boompje is vol...best jammer!

    de huisjes staan te wachten...nu nog een beetje tijd...fijne dagen Wil!
    Je zit er beter voor dan verleden jaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma