donderdag 5 januari 2012

"Building Houses and Stars",....

Hier in huize Kuin wordt vreselijk gerommeld met kleine lapjes stof,...

Natuurlijk voor de huisjes, die overal op de weblogs te bewonderen zijn maar ook voor sterren. Een lange lijst met quilts waar ik mee bezig ben kan ik wel gaan maken,.. niet dat ik dat doe hoor, dat zou te confronterend zijn denk ik.

Een lijst met prachtige quilts die ik nog zou willen maken zou zeker niet korter zijn. Er is zoveel moois te maken en zou het allemaal wel willen gaan maken,...

De sterren staan al heel lang op mijn wenslijstje. In een tekenblok staat hij al ergens in het begin getekend dus dat wil wat zeggen,...
Het is een simpel patroon en dat is wel hetgeen waar ik het meest van houd,...

 Door de jaren heen zijn er stapels met stoffen in huis gekomen en dit lieve bloemetje heb ik jaren geleden gekocht bij de Stitch Company. Als je goed zou kijken naar mijn Drunkard's Path zou je dit stofje ook tegen komen, waar ik met zoveel plezier aan gewerkt heb,....

Leuk om zo weer eens door de stapels met stoffen te gaan en terug te denken aan waar het stofje voor is gebruikt,...
Ik duik weer even mijn stoffenkast in en maar hopen dat ik niet verdrink in de grote stapels met heerlijks!!

27 opmerkingen:

  1. Prachtige sterren maak je, Wilma. En grappig, zo'n huisje in dezelfde kleur als je sterren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die sterren en die lieve huisjes. Hier liggen momenteel ook overal lapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijke zoete huisjes en sterretjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk verdwalen in stofjes! prachtige sterren en huisjes zijn dat. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, er is bijna niets fijner als met je lapjes bezig zijn., Mooie sterren hoor. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat enig, zowel de sterren als het huisjes van dat mooie stofje! Ja het is altijd heerlijk om in je voorraad te spitten! Veel plezier met de steekjes,
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker zo'n ochtendbad in de stofjeskast...:o)
    Schattig stof je is dat, en de sterretjes en huisjes zien er zo leuk uit!
    groetjes
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk de stofjes voor jouw sterretjes en huisjes, en dan even in je stofkast snuffelen, dan denk ik altijd: wat kunnen wij toch met iets 'stoffigs' tevreden en gelukkig zijn hè? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een heerlijke bloemerige huisjes en sterren. mooi.
    groeten Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kleurem hebben die sterren en de huisjes zo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jij ook gestrikt voor de huisjes? :)
    wel een gezellig werkje zo met z'n allen. Veel plezier ermee. Je stofjes zijn mooi en heel erg 'Wilma' leuk zo'n eigen stijltje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk hè, al die mooie stofjes die je dan weer tegenkomt. en laat die lijstjes maar lekker voor wat ze zijn; gewoon lekker bezig zijn met waar je op dat moment zin hebt, daar word je toch blij van?!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieve huisjes! Worden het allemaal bloemetjeshuizen?
    En dan die quilt van je vorige logjes... wat een beauty!! Precies zoals je het zelf ook al omschreef: schitterend in zijn eenvoud.
    Succes met de huisjes.. en de sterren.. en de stofjes.. en.. en..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zowel je huisjes als je sterren vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha jij bent ook gevallen voor zowel sterren (op mijn wishlist voor ooit) en de huisjes! Ik ben ook al bezig geweest en wat een lekker werkje is dat weer! Ga zo maar weer eens met lapjes spelen net als jij! Heerlijke hobby hebben we he! Je huisjes worden net als je sterren erg leuk! Grappig hoe ieder het patroon zo op zijn eigen manier invult!
    Groetjes en het allerbeste gewenst voor 2012 voor jou en de jouwen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie die sterren en je huisjes, natuurlijk. Lief stofje.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk he zo'n kast met stofjes waar je in kunt duiken en tot de onrtdekking komt dat je meer hebt dan je dacht te hebben.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattige huisjes maak je. En je sterren zijn ook erg mooi.
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Wilma hier is ook altijd weer wat te bekijken prachtige stoffen gebruik je weer.veel succes met bouwen.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk om te zien hoe je dezelfde stof voor verschillende projecten gebruikt. De huisjes zijn ook erg leuk.
    Veel plezier met beiden.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie sterren en wat een lieve huisjes ook die zijn erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige sterren en hele lieve huisjes succes met ale projecten !!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. I think stars are my favourite block and yours are very pretty using that flower fabric. Are you doing the little house blocks too?

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk je sterren...die blijven bij mij toch favoriet no 1!
    Succes en groeten,
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma