maandag 30 januari 2012

"Levensboompje en poezenbeesten",...

Wat heb ik heerlijk zitten prikken met naald en draad. Het topje van de levensboom is af en kan gedubbeld worden,...
De schuine hoeken hebben mij bijna kopzorgen gegeven,.... wiskunde,.. hoe zat het ook al weer?? Misschien had ik iets beter moeten opletten op school maar na even zoeken op de laptop kwam het weer boven in mijn grijze brein,...
Minoes heeft er zwaar de balen van,.. sneeuw,.... Veel te koud aan haar kleine pootjes en te nat. Wat lijkt zij toch op het vrouwtje.
Onze kater van nog geen jaar weet niet wat hem overkomt buiten en is dan ook niet naar binnen te krijgen. De kleine schat is druk met vlokjes vangen en al rennend geniet hij van zijn eerste keer sneeuw!!
Het is erg leuk om te zien hoe hij druk is met het witte spul buiten,...
Voor mij hoeft het niet zo en blijf dan ook lekker binnen om de boom door te pitten. Het was erg leuk om dit mini-quiltje te maken en het patroon ga ik zeker bewaren om een keer een quilt te maken van dit patroon,... Ik zie hem al hangen aan de muur,..

17 opmerkingen:

  1. Heerlijk hé die poezebeesten! Soms wou ik ook wel dat ik een kat was;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier vallen nu ook de eerste vlokjes en Tara is buiten ervan aan het genieten, maar even hoor ze is nog niet echt in orde, maar ja ze houdt ook niet van de warmte.
    Je levensboom is prachtig, ik vind de kleuren ook erg mooi, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Poezenbeesten zijn toch geweldige en gezellige beesten vind ik. Mooi quiltje heb je weer gemaakt, veel pleizer met doorpitten vanmiddag.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie boom zeg! Ik geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie boom.
    Helaas hier nog geen sneeuw, op een zeer klein vlokje na, te bekennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk quiltje Wilma! Sneeuw???Hier is nog niks te zien...stuur maar een paar vlokjes deze kant op...de jongens kunnen niet wachten....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, sneeuw??? Hier alleen maar een grauwe lucht... helaas. Lief boompje is het geworden, lijkt me niet makkelijk maken, maar is gelukkig goed gelukt! Gelukkig maar dat we google hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat quiltje, aparte kleuren.
    Wat kan je genieten van die poezen hè. Lekker verschillend, de een niet naar buiten te branden, de ander niet naar binnen. Het is altijd zo'n koddig gezicht als een poes met de sneeuwvlokjes aan het dollen is. Enig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wilma, wat heb jij veel quilts onderhanden en wat worden ze mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie levensboom en ik geniet elke dag van mijn poezebeest.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er prachtig uit, je boompje en poezenbeest ! ! !

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. EEn mooie boom.
    Leuk om te zien hoe poezen met de eerste sneeuw omgaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is mooi geworden, veel plezier met quilten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gut, wat een liefke! Dat boompje zie ik van alle blokjes het meest tegen op....al die driehoekjes...pfffff...en jij draait je handjes er echt niet voor om super oma Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!