woensdag 18 januari 2012

"Malle Grietje",....

Hier in huize Kuin gaat het opruimen steeds verder. Heel veel wordt bekeken en dan beslis ik wat ik er mee ga doen. Heel veel patronen en boeken staan op marktplaats. Zoveel ik hier in kasten heb liggen en staan. Mijn huisje staat bol van de spullen,....

Zo kwam ik ook weer een quiltje tegen die gemaakt wordt met behulp van kleine kartonnetjes,...
Een Dresden Plate lag onderop in een mandje en na al die tijd vind ik hem nog zo mooi!! De oudblauwe antieke kleur krijg ik het heerlijk warm van.

Van de tops neem ik geen afscheid en hoop dat ik wat afmaak dit jaar. Zo zonde wat hier ligt te wachten,...
Op zoveel blogs kwam ineens afgelopen zomer de ladder voorbij. Oh zo verliefd op dit makkeleijke, simpele patroon en voordat ik het doorhad waren er al weer wat blokjes gemaakt,....
De simpele patronen blijven mij trekken en zo zou ik ook door mijn blauwe lapjes heenkomen, dacht ik,...
Door een prachtige antieke quilt die in mijn laptop staat werden ook deze blokjes gemaakt. Deze blokjes gingen samen met een tekening in een schoenendoos voor later,...
En dan ligt hier natuurlijk ook nog een nearly Insane waar blokjes voor worden gemaakt. Een heerlijke quilt om te maken waarbij je een heerlijke kik krijgt als er weer een blokje af is,...
Een Dear Jane ligt hier al heel lang stil met de roze en rode blokjes,... Zo ineens kan ik het zo leuk vinden dat er blokjes worden gemaakt.
Ja Boy,... Je vrouwtje is erg,.. heel erg,...

Het voelt wel heerlijk aan om zo bezig te zijn en wat rust proberen te krijgen in mijn werkkamer en huisje. 

Natuurlijk ligt er ook nog een parchtige summer stars die gequilt wordt,...

Nou, ik kom het jaar wel door, en volgend jaar en het jaar daarop,...

23 opmerkingen:

  1. Ach je bent de enige niet hoor. Ik roep altijd dat ik 120 jaar moet worden wil ik afkrijgen en maken wat ik nog wil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou nou, je hebt wat liggen! Zoveel moois. Je moet wel 300 worden, denk ik. Vervelen hoef je je in ieder geval niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Genoeg te doen en genoeg om uit te kiezen en dat kan een mens zò blij maken!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hoeft je niet te vervelen en afwisseling genoeg en allemaal even mooi.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige objecten heb je nog liggen. Je zult je wel rijk voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Afmaken!! Wat zonde al die schitterende tops! Ik wou dat ik ze had liggen! Gaaf! Dus hup steken maken en een paar prachtige creaties in gebruik nemen! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je hebt ook genoeg liggen om af te werken,maar je bent niet de enige hoor,succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat heb je toch veel moois omhanden heerlijk om te zien en moeilijk om uit te kiezen lijkt me want ze zijn allemaal even mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je mooie UFFO'S zeg. Die moet je wel afmaken hoor. Zonde om zo in de kast te laten. (Zelf heb ik het ook hoor!) Wel fijn te weten dat anderen ook hebben.

    Groetjes Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Wilma, wat heb jij mooie projecten liggen. Misschien moet je een keer een bloggersdag organiseren en iedereen vragen je te helpen om de projecten af te maken (net als bij de Amish). Ik kom hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat je niet de enige ben hoek ik je niet te zeggen,
    Wat misschien help: Alle projecten op een apart briefje. In een pot. En af en toe bij een slechtedag, blurkjes weer een briefje eruit een een hele dag aan dat project werken. Veel succes met afmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Wilma ik kan je ook wel een hand geven wat ufo's betreft maar het is ook allemaal veel te leuk om te doen.Veel succes met de Summer Stars Groet Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma, baas boven baas he ;-) Jouw lijstje is idd langer, maar ohwwww wat een mooie projecten heb je toch!! Een genot om naar te kijken en ik kan me helemaal voorstellen dat je deze verleidingen niet kon weerstaan om eraan te beginnen.

    Lieve Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het altijd heerlijk om te lezen hoe erg het gesteld is met UFO's. Valt mijn eigen stapel niet zo op.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Stuk voor stuk prachtige projekten!
    Hier liggen er ook diversen die wachten op het doorquilten!!!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik heb ook nog zo veel liggen, ik durf het niet eens te laten zien. Veel sterkte, maar vooral veel plezier met het werken aan deze projecten!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zie het al, jij hoeft je zeker niet te vervelen de komende tijd. Heerlijk, zoveel mooie projecten als jij hebt liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijk he om die vergeten projecten weer terug te zien. Ze zijn allemaal even mooi en de moeite waard om af te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige projecten zeg,stuk voor stuk plaatjes en begrijp het heel goed dat je die allemaal wilde gaan maken.
    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik vindt ze suk voor ztuk prachtig Wilma geniet ervan en maak zoveel af wat je kunt .je hebt de tijd toch we worden toch allemaal 105?!

    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. You have so many beautiful projects to work on!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heerlijk he, om eens flink te ruimen!
    En die onrust komt me heel bekend voor, heb ik soms ook: tis zo jammer dat er dan zo weinig uit je handen komt, he?!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!