donderdag 26 januari 2012

"Meegalmen",...

Veel wybertjes zijn getekend op de stof. Vaak is het voorbereiden meer werk dan het aan elkaar zetten van je lapjes. Dit keer een bruin roosje en een ecru kleurig lapje voor mijn zustertjesquilt,...

De radio aan en natuurlijk zit ik dan vreselijk vals mee te zingen. Een gouden stemmetje heb ik zeker niet gekregen bij mijn geboorte,... Zo nu en dan maak ik zelfs onze eigenwijze hond wakker,... Hij kijkt dan geschrokken naar mij,... Oeps is het zo erg?!,...
Terwijl de wybertjes worden uitgeknipt hoor ik het ene liedje na het andere op de radio en geniet van het geluidje wat de schaar maakt. Deze schaar knipt heerlijk wat een teken is dat de pleister die aan het handvat zit wel werkt!!
Niemand durft de schaar meer te pakken om even wat door te knippen,... Hopelijk blijft het zo,...
Hele kleine lapjes worden aan elkaar gezet om een levensboompje af te maken,... het is heerlijk om zo nu en dan even wat anders te pakken en niet alleen met de wybertjes bezig te zijn,...
de schik gaat er anders zo snel vanaf bij mij. 
 Ach je bent een chaoot of niet,...

17 opmerkingen:

  1. Ha, gezellig, en je hebt gelijk dat de voorbereiding vaak erg veel tijd opslokt, maar dat is dan wel al het halve werk. Alles wat jij maakt is even mooi, succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk is het om projectjes af te wisselen. Ziet er gezellig uit bij je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent lekker bezig. Als ik zing zegt mijn DH altijd dat alle kindertjes in China beginnen te huilen. En dat zijn er veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk toch, lapjes, muziek en dan zelf meezingen...doe ik ook altijd hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gewoon door blijven zingen, als jij maar lol hebt....toch?
    Ik vind de voorbereiding 10 keer niks, krijg er pijn in mijn rug van en zou het liever niet doen, maar ja, dan kan ik geen leuke, lieve stofjes meer aan elkaar zetten, ik kreun en steun dan maar weer verder.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk te zien waar jij je prachtige quilts maakt, en hoe!! Arme hond :))!
    Groetjes van Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat hebben we toch een heerlijke hobby he?!! Het ziet er in ieder geval heel knus uit. Ennuh... als ik begin te zingen zetten de jongelui hier der radio gewoon harder om het maar niet te horen !!ha ha
    groetjes janet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haa, vals zingen, hier nog zo eentje, kenzo llopt ervan weg, of duikt het deken onder, loll
    knuffs,
    vero

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Luister je dan naar radio Nostalgia.
    Daar geniet ik elke dag van met alle dingen waar ik mee bezig ben.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat kan ik niet, he, meegalmen en handwerken!!
    Ik luister wel graag naar leuterprogramma's terwijl ik bezig ben, dat weer wel.....;)
    zo hebben we allemaal onze voorkeur!!
    En natuurlijk moet je je schaar merken, ik doe er altijd een lintje aan en iedereen loopt er met een boog omheen: het werkt, he?!
    Zingse....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heerlijke combinatie, lekker fröbelen en radiootje aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer even alles bij gelezen en zitten genieten

    zo doe ik in het hoge noorden weer even wat inspiratie op

    Fijn weekeinden
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hej Wilma, wat ben jij lekker bezig. Goed teken toch, dat mee galmen.
    Fijn weekend, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heerlijk meegalmen met de radio terwijl je met je geweldig leuke hobby bezig bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zou ik graag zien hoe jij ze knipt, hier ligt nog steeds een prachtig pakket voor een rozenquilt met wybertjes, maar durf er de schaar niet in te zetten! Meezingen als ik naai doe ik niet meer, dan wordt de melk zuur, maar als ik stofzuig galm ik overal bovenuit en natuurlijk in de auto als er jaren 60 muziek wordt gedraaid, maar alleen als ik alleen ben!
    Succes met je steekjes, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma, ben es even helemaal bijgelezen en ik dacht altijd dat ik zoveel tops heb en zo maar als ik naar jouw voorraad kijk word ik al wat minder onrustig...

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!