donderdag 12 januari 2012

"Multitasken",...

De agenda stond deze week vol met afspraken,... allemaal met dames die besmet zijn met het patchworkvirus. De een heeft het virus al langer te pakken dan een ander maar toch allemaal besmet,... Bang hoef ik dus niet te zijn voor het virus want die heb ik al lang te pakken,..

Terwijl er veel werd gekletst over van alles en nog wat en gerommeld met stofjes stond het koffiezetapparaat overuren te maken,... Ach ook daar heb ik geen hekel aan,....
Terwijl er vandaag gebabbeld werd werden er ook nog laatste stukjes getekend en geknipt voor sterren. Zo al kwebbelend kwam de ene ster na de andere te voorschijn,...

Het kan natuurlijk op de paper piecing methode, luierinleg, en achter de naaimachine,..
En zoals ik de sterren heb gemaakt,.. al kwebbelend met vriendinnen die ook met hun lapsjes en draadjes bezig zijn. Met naald en draad zonder machine,...

Een klein quiltje voor boven de haard met een winterse rand,..
9 sterren klaar en wie weet straks na het eten eens kijken hoe ik verder ga met mijn quiltje. Wel jammer dat mijn sterren klaaar zijn. het was wel erg leuk om te maken,...


24 opmerkingen:

  1. Wat zijn wij toch gelukkig dat we meerdere dingen tegelijk kunnen doen. Ik ga vanavond ook weer, kletsen, quilten en kijken of er in de winkel nog iets mooi is bijgekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sterren, beetje anders dan anders. Ik moet opeens denken aan een mandje dat hier staat met 5 affe sterretjes. Oeps, helemaal vergeten in het huisjesgeweld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hoor met van alles bezig zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, lekker bezig zijn, tot s'avonds laat !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je sterren stralen hoor, leuk als winterquiltje. Verder is de winter ver te zoeken.
    Fijne quiltavond, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd gezellig samen quilten en kwebbelen.
    Leuke sterren heb je gemaakt.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er bestaat toch niet heerlijkers.........nou ja.....de kleinkinderen, die zijn natuurlijk nog heerlijker ;-)

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha, gezellig jullie bee en dan ook nog zo'n leuk resultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie sterren Wilma! Maar "luierinleg??" wat is dat?, of vraag ik nu iets heel doms?
    Lieve groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie sterren, Wilma! En wat gebruik je weer prachtige stoffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wilma wat ben je heerlijk bezig enig.

    Mooie sterren stralen. Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je bent lekker bezig. Heb vandaag nog op onze Bee gezegd dat jij op de bloggersbee wat gaat vertellen over die beauties van gebreide poppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie sterren, en dan ook nog
    op zo'n gezellige manier ontstaan!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. zijn we bekend om he, dat we kunnen multitasken......;)
    leuk hoor, die sterren aan de blauwe hemel...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke sterren en wat zijn wij toch goed dat wij dit kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vrouwen kunnen toch veel hé!!!
    En als de sterren klaar zijn is er tijd om aan iets nieuws te beginnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk quiltje gaat dit worden.groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo, mijn excuus dat ik niet op dit berichtje reageer.
    Sanoma heeft ons op alle mogelijke manieren geschoffeerd en doet dat nog steeds. Hiermee maakt een groot bedrijf misbruik van haar macht.
    Als wij dit toelaten komt niet alleen Sanoma hiermee weg maar is dit tevens een boodschap voor andere bedrijven: zij weten dan dat de klanten toch niets zullen ondernemen. Dan kan het om bedrijven gaan die diensten of producten aanbieden die veel belangrijker zijn dan onze blogs.
    Dit is ontoelaatbaar, maar ieder individu alleen staat machteloos. Om die reden hebben Margo en Roberto het initiatief genomen een groep te vormen die gezamenlijk kan optreden. Wij willen je vragen je hierbij aan te sluiten.
    Je zult het misschien te druk hebben om iets te doen, dat is geen bezwaar. In een groep zijn er altijd enkelen die handelen namens de hele groep. Hoe groter de groep is hoe slagvaardiger hij kan opereren, hij kan ook individuele acties ondersteunen.
    Wanneer je de acties van Sanoma ontoelaatbaar vindt en je bij de groep wilt aansluiten kun je dit als volgt kenbaar maken: reageren onder het bericht: http://uitwijkpost.wordpress.com/2012/01/12/handtekeningenactie-gedupeerden-van-webstreepjelog/
    Een prettig en ontspannen weekeinde.
    Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Supermooie sterretjes!! Net even anders dan andere sterretjes en daarom zo leuk vind ik.En de stofjes zijn ook zo mooi van kleur,lichtblauw met creme helemaal mijn kleurtjes!!Kan je me vertellen waar ik het patroon van soortgelijke sterretjes kan vinden?
    Zou ook leuk zijn,voor het wisselhuisje,een sterretje ofzo.
    Ik geniet nog even lekker mee met je blogpost!!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma