vrijdag 6 januari 2012

"Veelte kleine, grote chaoot",...

Gisteren eerst bezig geweest om een Koude Karel in elkaar te zetten. Toen de vulling op bleek te zijn was het tijd om iets anders van de veelte grote stapel te pakken,...

Mijn vogelhuisje in de sneeuw werd van de veelte grote stapel gepakt en werd er weer heel wat vast gezet. Dan ineens is de schik weg en leg ik hem op de veelte grote stapel terug en pak iets anders,....

 Heerlijk om zo bezig te zijn in je ateliertje terwijl ik ook wel het idee krijg dat ik met mijn 1,69m een grote chaoot ben,... een veelte grote chaoot,...
Een klein quiltje van 20x20cm werd van de veelte grote stapel gepakt en staat nu in de kamer in het wisselhuisje. Toch iets van de veelte grote stapel af en zal ik eens eerlijk zijn??

Wat geniet ik van al die werkjes op een veelte grote stapel!! Vulling is gekocht dus een Koude Karel kan worden afgemaakt,...

Oh wat ben ik toch een heerlijke grote chaoot zonder goede voornemens,... Of is het ook een goede voornemen dat ik een heerlijke kleine, grote chaoot blijf?

20 opmerkingen:

  1. Wat schattig dat quiltje zo in dat huisje enig
    Fijn weekeinden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon zo blijven lekker doen waar je zin in hebt, geweldig toch zo'n stapel waar je zo weer iets anders uit kunt plukken om aan te werken ! ! !

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewoon zijn zoals je bent en heerlijk genieten van al je grote en kleine werkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat vogelhuisje is leuk, Wilma. Ach, chaoten hebben we ook nodig in het leven; kleine en grote! En schuilt in een ieder van ons hobbyisten niet een ietsjepietsje chaoti"iek".

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent wie je bent met hele grote kwaliteiten. Hoe je het doet bepaal jezelf! Heerlijke blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die stapel ken ik ook dus ook ik zal wel een beetje een chaoot zijn.Wat een schattig sneeuwpop quiltje.

    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als je alleen kijkt naar de leuke dingen die je af hebt.. en met veel plezier weer aan iets van die stapel begint, dat is toch prima, zolang je er maar lol in hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Is er iets beters dan lekker rommelkonten? Heerlijk toch al die klusjes, karweitjes, ditjes en datjes... Stofjes, lapjes, etc? En dat in druilerig januari! ZALIG!
    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. blijf maar zoals je bent, vinden we allemaal leuk!!!!......;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat laatste zal het wel zijn, als je als chaootje bent geboren, zul je altijd een chaootje blijven !!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Chaoot of niet je maakt prachtige dingen, daar wil ik wel chaoot voor worden hoor!!
    groeten Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vooral blijven wie je bent Wilma. Ik geniet er iedere keer weer van om ze lezen wat je weer van die grote stapel hebt gehaald.
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk toch iedere keer wat anders kunnen doen. Blijf jij mar lekker chaotisch hoor, hebben wij iedere keer wat anders te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Blijk lekker wie je bent!! Dat is jouw charme en daarom genieten we van jou en je blog! Niet veranderen hoor! Lieve groet Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Is het niet heerlijk om een chaoot te zijn, ik ben er nl. ook een.
    Blijf jij maar lekker je chaotische zelf, ik geniet er van.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke sneeuwman en geinig in zo'n huisje! Heerlijk als jij werkjes pakt van de stapel!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk dat vogelhuisje, samen met je sneeuwman een heel mooi koppel! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke sneeuwman is dit geworden, en wat een leuk vogelhuisje. En ach die stapel als jij er maar blij mee bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk toch, die stapel! Kijk maar wat een mooie dingen er vanaf komen!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!