maandag 27 februari 2012

"Dank jullie wel!!",.....

Van de week kreeg ik bericht dat ik van haar, haar en haar dat ik een liebster blog award kreeg van hen,... dankjewel dames!!

Altijd leuk om waardering te krijgen voor wat je doet.

Al heel wat jaartjes ben ik bezig met lapjes en zo krijg je heel wat lapjes in de kast. Je verzameld mooie lapjes en houd vaak wat over van een project waar je mee bezig bent,...
Zo worden hier sterren gemaakt van allemaal reststukjes,...

En al snel kwam daar het bloggen bij. Een nieuwe wereld ging open voor mij en genoot van het lezen van de blogs en het schrijven van de kleine en soms erg lange verhaaltjes,... het genieten van de reacties,...
Het heen en weer mailen en er kwamen zelfs hele fijne vriendinnen uit voort. Een heel bijzonder werledje is het bloggen zeker!!
Daarom is het wel weer eens tijd om iedereen te bedanken die in het wereldje van de blogs het zo fijn maakt en hun steentje bijdragen!!

Zonder jullie zou ik het nooit geen jaren volhouden en zou het een stuk minder leuk zijn,...

Lieve groetjes Wilma,... 

17 opmerkingen:

  1. Wat fijn is het toch dat we via de blogs zoveel van anderen kunnen zien. Mooie sterretjes heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja de leuke reacties houden de lol erin, soms voel ik mij bijna schuldig als ik eens geen zin heb en ga dan toch weer zitten schrijven! Maar vooral de inspiratie die ik opdoe vind ik zo fijn en natuurlijk de leuke vriendschappen, sommigen alleen per e-mail, anderen worden omgezet in gave ontmoetingen en allemaal zijn ze heerlijk om van te genieten! Jij ook bedankt voor de inspiratie! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben pas sinds kort aan het bloggen en heb al ondervonden wat jij zo goed omschrijft. Inderdaad erg fijn .
    gr. Carin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn doorgaan met je blogs, ik geniet er van, BEDANKT.

    Groetjes Hanny S.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En zonder jou zou ik weer niet zo enthousiast aan het handwerken zijn ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Blog en mensen ontmoeten achter de blog (vaak in de winkel) blijft leuk en inspirerend !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie sterren en in jou kleur doen ze het helemaal mooi.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie sterren en een nog liever verhaaltje
    Dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zijn die sterretjes. Ik heb mijn sterrenlap bijna af.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, het blijft een wonderlijke wereld dat bloggen, Het is aan de ene kant een warme wereld waar je zeker leuke contacten op kan doen, maar het is soms ook wel een wereldje waarvan ik denk, Mwah....Maar ja, eigenlijk net zoals in het echte leven denk ik dan maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd, Wilma en helemaal verdiend. Wat een lieve sterren maak je. Dat wordt vast weer een prokstuk. Dank voor de leuke linkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En zo geniet ik altijd zo van jouw warme verhalen! Dus de liebster award heb je meer dan "verdiend"!
    En wat een heel lieve sterretjes!
    Liefs, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik volg je blog altijd met veel plezier, en dat award heb je dik verdiend.
    Je sterretjes zijn prachtig, helemaal mijn kleurtjes.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma,

    Heel graag gedaan hoor en zeker dik verdiend!! Mooie sterretjes heb je gemaakt.

    Groetjes, Debbie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!