donderdag 9 februari 2012

"Een schop onder de k.....",...

Veel van ons zijn in de weer met de elfstedentocht,.. in de hoop dat hij misschien toch nog door kan gaan. Terwijl ik dat allemaal aanhoor ben ik wat draadjes aan het quilten in mijn Zomer Sterren,...
De sterren die werden gemaakt in een donker rode kleur met de grijs blauwe vierkantjes werd het een quilt waar ik verliefd op werd,..
Heel wat uurtjes met stengels, blaadjes en besjes bezig te zijn geweest was de top klaar en kon het echte werk beginnen,... Quilten,...
Wat was ik trots op deze top!! Er werden heel wat foto's gemaakt en genoot van deze Summers Stars,...
Niet alleen ik was erg blij om met het quilten te beginnen maar meerdere huisgenootjes hier genoten van de quilt in de ring,...

Vooral Minoes zit erg graag op deze top en je kunt je voorstellen dat ik niet altijd even blij ben met de kattenharen die op de top achter blijven als dit meisje achter muizen aan gaat rennen,.. Wij hadden deze poes vroeger op de boerderij moeten hebben, wat kan zij muizen vangen!! En kikkers, mollen en zelfs vogeltjes,..
Het quilten wordt heel intensief gedaan omdat ik dat zo mooi vind. De quilt ligt weer klaar  om verder mee te gaan. Soms vraag ik mij wel eens af hoe sommige dames het zo snel kunnen doen,...

Zal mijzelf eens schop onder de k... geven in de hoop dat de turbo ook bij mij eens aangaat,..

Jij wil mij ook wel even schoppen? Niet te hard hoor!!

30 opmerkingen:

  1. Als we allemaal met hetzelfde tempo zouden werken wordt het in weblogland wel heel saai.
    Rustig in je eigen tempo, varen de katten ook wel bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi is ie Wilma! Doe kalmaan want zulke foto's ziet iedereen graag voorbij komen, vooral die wazige is heel bijzonder. En jou schoppen??? Nooit van z'n leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nee hoor, ik ga ook niet schoppen...
    Maar de top is Prachtig! en doe het maar mooi in je eigen tempo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben je mal, ik geef je geen schop. Maar roep wel, YOU GO GIRL! Je kunt het!!!!
    De quilt is keiMOOI!
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier komt een klein schopje aan,kun je er een terug sturen, en wat een schitterend quilt , en ach af en toe gewoon even iets anders dan komt de turbo van zelf wel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Wilma, wat maak je mij toch elke keer weer blij met de mooiste foto's. Ben soms wel een beetje jaloers dat je dat zo goed kan. Lijkt me gewoon enig om van je quilt zo'n prachtige foto te hebben. Groeten uit Haarlem.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige zomer ster.... met af en toe een steekje komt hij vast ook af!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nee, ik zal je niet schoppen, dat doe je zelf maar :) wel een prachtige quilt die het vele quiltwerk waard is...stel je doel niet te hoog en doe iedere dag wat...ik maakte vroeger wel eens een klein schemaatje, bijvoorbeeld een half blokje per dag, iets waar je je makkelijk aan kunt houden. je zult zien dat je dan door het vele quiltwerk heen 'vliegt'

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Juist het quilten is zo leuk. Ik kan daar echt van genieten. Jij ook denk ik, anders zou je niet zo intensief quilten. En genieten moet je zo lang mogelijk doen. Dus toch maar rustig aan?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, WIlma, wat wordt hij toch mooi... Gewoon rustig aan, hoor! Geen geschop hier, lekker genieten van het quilten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende quilt Wilma, heel erg mooi! Ik snap dat iedereen er dol op is, zelfs de kat! En tja, ieder werkt zo in zijn eigen tempo, ik las laatst bij iemand: we doen het toch als hobby? Mooi uitgangspunt! Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je top ziet er heel mooi uit en of het nu een maandje later is of niet hij blijft mooi:) ik doe ook niet veel, ach komt wel :)
    groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hu, ik denk er nog niet over om je te schoppen, maar wil je wel een hsrt onder de riem steken hoor. Mijn SummerStars liggen al heel lang, veel te lang, in een mandje. Ook ik quilt niet snel, maar daar moet je toch geen uren voor uit trekken. Soms heeft ook het patroon tijd nodig alvoorn je wat bedacht heb niet! Quiltgroetjes van Miranda, die en der huiswerk eerst af probeert te krijgen en dan de AQ...en nog vele anderen...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is schitterend aan het worden en ja die katten weten wat op onze lapjes.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Doe maar rustig aan, bij mij gaat het ook echt niet zo snel. Mooie is die geworden zeg, prachtige kleuren. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij wordt in ieder geval schitterend hoor, je weet dat ik ook helemaal weg ben van deze quilt en ik ben blij dat de mijne klaar is en de jouwe komt ook gewoon af in je eigen tempo dus geen schop onder je kont van mij het enigste wat je moet doen is er van genieten:-)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoezo jou schoppen daar ben je veel te lief voor en weet je wel hoe mooi jij quilt. Go om Girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ach gewoon in je eigen tempo...Hij word in iedergeval prachtig en schoppen doet zo zeer hé?!
    Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ze is beeldschoon jouw summer stars maar ik ga je niet schoppen hoor, het komt wel af en straks is het lente en kan je heerlijk in je tuin quilten meotje eens zien hoe vlug je dan gaat .

    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Als niemand je een schop wil geven, dan doe ik het wel zolang ik daar maar niet bij achterover tuimel! Grijns!! Ach meis maak je niet druk, iedere keer wat steekjes en je komt er ook! Hij wordt schitterend, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  21. schitterende quilt Wilma, doe het maar rustig aan hoor, dat heeft ie wel verdiend!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wilma, ik zal je een (klein) schopje geven. Niet te hard want blauwe billen..... dat zit niet zo lekker ;-)
    Het ziet er prachtig uit, ben ook heel benieuwd naar het eind resultaat.

    Groetjes, Sabine

    http://quilten-enzo.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een inspiratie krijg ik hier weer van, zo mooi!!
    Gewoon je eigen tempo bepalen hoor niks geen schoppen en die katten zo gezellig hoe dichterbij hoe beter ;-)
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Och meissie je niet op laten jutten door wat je elders ziet! We zijn gelukkig niet allemaal hetzelfde he! Ik kan ook niet alles zo snel, maar ben apetrots als er wel iets af komt en mooi gelukt is, dan maar langzamer! Misschien minder interessant voor bloglezers, maar het zou wat! Het gaat om JOUW plezier erin! Het blijft hobby he, geen competitie!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nee hoor, ik geef je geen schopje, maar wél een klopje, op je schouders! Hij wordt toch fantastisch mooi en lekker in jouw eigen tempo hoor, niks turbo, niet nodig. Het moet leuk blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Één ding is zeker, je maakt heel mooie quilts. En dat is toch het belangrijkste, hoe lang het ook duurt. En je geniet er lekker van, als je het zo mooi ziet worden! En die andere dames zullen hem misschien niet zo vol quilten als jij, en daar wordt hij nou juist zo mooi van.
    Die Minoes, dat is er zeker één voor een boerderij!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hij is prachtig en het lijkt me geweldig om aan te werken. Gewoon stug doorgaan en vooral blijven doen wat je leuk vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Loop weer wat achter, heb alles bijgelezen!
    Schup, schup, verder quilten hoor!
    (en leuke nozems heb jij ;-))

    Goe weekend Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik ken het probleem! Hier ligt ook een quilt, en dat duurt en dat duurt en dat duurt........iedere keer een stukje! Het is niet anders! Hij ziet er te gek uit!!
    Groetjes, Hubertine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Your works are beautiful, I like them
    have a good weekend
    Josefina
    tijerasycuchara.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!