donderdag 23 februari 2012

"Geef mij maar een lapjesvirus",....

Hier staat het huisje van Kuin in het teken van een lapjesvirus. Vaak worden hier lapjes aan elkaar gezet tot heerlijke dekens die vaak door iedereen gepakt worden. Groot en klein geniet hier in het huisje van Kuin van de heerlijke quilts die overal liggen,...

Wat een fantastisch virus!!

Niet alleen quilts worden gemaakt van de lapjes maar ook andere huiselijke gezelligheid. Nu al voor het voorjaar,....

Boy is weer helemaal in zijn element nu het virus wat Marc mee naar het huisje van Kuin bracht hier weer verdwenen is en waarschijnlijk een deurtje verder is gegaan. Nu kan hij weer heerlijk op zijn plekje liggen zonder dat er iemand anders wil liggen,... Geef mij maar het lapjesvirus, hoor!!

Dat is toch wel een erg fantastisch virus!! 
Marc zijn laptop is hier in het huisje van Kuin ineens besmet met een virus. Ineens wil hij niet meer aan en staat het scherm op zwart. Natuurlijk hoop je zo dat er nog heel wat foto's en dergelijke terug komen maar wij zijn bang,... een heel vervelend virus,....

Fam. Haas heeft al stiekem een plekje gevonden in de kamer tussen al de sneeuwpoppen in,... toch hebben ze het reuze naar hun zin in het huisje van Kuin waar toch wel wat virusjes zijn geweest,...

Gelukkig is het lapjesvirus niet verdwenen samen met de andere,...

Lieve groetjes Wilma,...

26 opmerkingen:

  1. Inderdaad beter een lapjesvirus dan een ander virus.
    Leuk die hazen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke haasjes en hou jij maar lekker dat lapjesvirus, ik wil het ook niet kwijt.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  3. inderdaad kun je beter een lapjesvirus hebben!! Niets vervelender dan foto's weg: zou balen zijn!!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige haasjes. Lapjesvirus willen we houden andere virussen mogen voorbij gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als het toch een virus moet zijn: misschien wordt het een haasjesvirus? Wat zijn deze ontzettend leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke haasjes en ik ben het met je eens, beter een lapjesvirus dan een andere virus. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke haasjes! Komt dit toevallig uit het boek van Bobbin?
    Blij om te lezen dat het virus de laan uit is!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Besmet zijn met het lapjesvirus vind ik ook helemaal niet erg.
    Wat een leuke hazen, ik twijfel om het bij je te bestellen, want meestal blijven die dingen liggen bij mij. Ik denk er nog even over.
    Ik hoop, dat dat andere virus niet teveel schade aanricht.
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige haasjes en ik heb ze gelijk besteld.

    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellig huisje dat van Kuin en die hazen zullen graag heel lang blijven logeren! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geniet van de geweldige mooie haasjes. Heerlijk het voorjaar in aan tocht ik ben er zo aan toe.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke haasjes en ja een virus in je laptop is erg vervelend, ik hoop voor jullie dat het op te lossen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. That is so lovely! I love your blog!
    www.quiltworld2.blogspot.com
    Yours, Ulla (from Finland)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heerlijk zo'n virus. Normaal gesproken zijn wij er niet zo blij mee. Maar deze mag blijven. Mooi haasjes heerlijk een link naar het voorjaar.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat zijn die haasjes leuk, zo krijg je wel weer zin in het voorjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat zijn het toch weer scheetjes, die haasjes :o)
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  18. helemaal mee eens voor een lapjesvirus heb je geen antibiotica nodig!! en het mag zolang mogelijk blijven!! en als ik fam haas bekijk steek het virus weer dubbel z'n kop op hier wat een gezellig tafereeltje!
    groetjes janet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een enige haasjes!
    Onze Duitse herder ligt er ook vaak als "villa schoonzicht"bij
    Het voorjaar kan beginnen!

    Groetjes Marijke T

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh cute rabbits and dog too
    happy to come to see your blog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik hoop dat het lapjesvirus nog héél lang in je huisje zal blijven wonen. Ik denk het het eigenlijk wel! Ik ben helemaal weg van je familie haas, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi Wilma
    I love this model!!!!!
    Where can I have this model, please ? bye bye Kisses from France ! thank you kina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. heerlijk dat lapjesvirus, dat hebben we toch allemaal, we worden wakker en denken aan lapjes ennuuuhh, zoals jullie hondje ligt,zo kon die van ons ook liggen en dan het liefst ook nog de zon op zijn buikje.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!