woensdag 15 februari 2012

"Hartverwarmende Koude Karels",...

Hier in Arnhem geen sneeuw meer te zien. De temperatuur is gestegen en het ziet er niet naar uit dat er de komende dagen sneeuw zal gaan vallen,.... (Op het moment vallen er wel dikke hagels uit de hemel)
Dan is het tijd om de sneeuw in huis te halen.,...
De koude mannetjes staan hier te pronken in de kamer en het staat zo gezellig al die winterse poppetjes,...
 Door de loop der jaren merk je wel dat je smaak veranderd en ineens met andere stoffen werkt, andere poppetjes gaat maken,... Maar de oude karels blijven mijn hart verwarmen,....
Ze staan in hun glazen stolpjes in de vensterbank en natuurlijk snap je zeker wel dat de vensterbank recht loopt anders zouden deze mannetjes met stolp en al op de grond liggen,...


23 opmerkingen:

  1. leuke kouwe kerels!!!
    Hier is de sneeuw op een enkel hoopje ook weg, alleen ligt er nog veel ijs!!!
    en natuurlijk waait het dan meteen weer hard hier aan de kust!
    maar ach, ik zit lekker binnen te prutsen aan mijn huisjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig hoor met die koude kerels. Ik ben wel blij dat de sneeuw en met name de gladheid weg zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, ik ben wel heel blij dat de sneeuw weg is, ben absoluut geen fan van de winter, erg hé. Alleen de sneeuwpoppen die vind ik prachtig.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk je kouwe kerels. Maar o wat ben ik blij dat de sneeuw weg is. Kan ik weer veilig naar buiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerkijk om van die hartverwarmende koude mannen in huis te hebben. Je hebt ze wel beteugeld en ze lekker onder glas gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In wintertijd kun je geen Koude Karels genoeg hebben.
    Ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat de gladheid weg is, maar een beetje vorst had nog wel gemogen.
    Zeker verandert je smaak door de jaren heen en dat is maar goed ook, anders zou je nooit eens iets nieuws kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit zijn zeker hartverwamende koude karels. Ze staan ook zo leuk in die potten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn inderdaad hartverwarmend.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jou Koude Karels staan erg gezellig toch ben ik blij dat de sneeuw en het ijs verdwenen zijn.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tjonge Wilma, wat mooi. En wat heb je weer een prachtige foto gemaakt en je sneeuwmannen mooi gestyled. Een feest om bij jou lekker foto's te kijken. Om blij van te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat staan ze leuk ik die stolp.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn ze leuk!!!! Ik ben gek op sneeuwmannen en deze zijn wel heel bijzonder met hun 'haren'. Heb je die erin geprikt of vastgenaaid achter op hun hoofd?
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk die koude kerels in de stolp. Leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend leuke sneeuwmannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige sneeuwmannen! Groetjes, Alexandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat staan ze daar leuk onder die stolpjes.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gezellige koude karels heb je gemaakt!
    Ze staan superleuk onder de stolpen Wil!
    lieve groet,Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gezellige foto's en mooie taferelen.

    Gefeliciteerd je kreeg van me de Liebster Blog Award.

    groetjes,
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wilma,

    Je hebt een Liebster Blog Award gekregen van me! Kijk maar eens bij mijn laatste blog bericht!

    Groetjes, Debbie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma