woensdag 29 februari 2012

"Windlichten met handdoeken",.....

Het opruimen gaat hier nog steeds door. De kasten en manden worden nagekeken en keuzes worden er gemaakt. Zo stond dit mandje ook in de kast en wordt het wel tijd om te beslissen wat te doen met dit mandje,.... je snapt zeker wel dat ik deze houd en hoop ik ooit een echte Grandma's Flowergarden te hebben over de bank, of op een rekje, op de stoel of misschien wel over een bed,....

Het mandje zit vol met bloemetjes die aan het topje gezet kunnen worden. En schreef ik gisteren nog over dat ik niet met restjes kan werken en scrappy quilts maken niet onder de knie heb,.... Deze worden ook van kleine rest stukjes gemaakt. Als er een hexagonaal uit kan wordt het stukje stof bewaard,... Goed excuus voor een hamster toch?

Terwijl ik de kleine lapjes bekijk en geniet van al die vrolijke bloemetjes heb ik het idee dat er iemand op mijn vingers zit te kijken,... De schaapjes uit een Tilda boek kijken vrolijk mee en denk dat ze het wel naar hun zin hebben in hun windlichten die eigenlijk bedoeld zijn voor kaarsen. 

Ach, de goedkope handdoeken van Zeeman zullen ook niet bedoeld zijn voor schattige schaapjes van Tilda,.....

Quiltgroetjes Wilma

15 opmerkingen:

  1. Schattige schapjes en dank je voor de tip!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn lief je kleine hexagonnetjes!! Heel scrappy ;-)

    Schattig die Zeeman schapen in je windlicht! Hoe veelzijdig kan een windlicht zijn :-)

    Lieve Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héééé wat een goed idee, had ik zelf nog niet aan gedacht en ze zijn zo schattig.
    Bij mij liggen ook nog een heel stel hexagonnen te wachten en nog meer, maar dat moet allemaal even wachten.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig hoor die schaapjes. Willen ze wel rustig blijven zitten? Gaat wel moeilijk worden denk ik als het buiten mooier weer wordt.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog net geen voorjaarsschoonmaak.
    Het ziet er gezellig uit met de schaapjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor, die groetmoeder's bloementuin. Ik kan me voorstellen dat je die niet weg wilt doen.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed idee om een handdoek te gebruiken voor de schaapjes. Ik vind hexagonnen altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eine tolle Idee mit den Schafen!!

    Liebe Grüße
    Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellige blommen heb je gemaakt en misschien willen die schaapjes je er wel verder aan zien werken, want het zijn wel de kleuren van hun hart! Ik maak ze ook van baddoeken, alleen die van Blokker! Grijns! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij bent ook lekker bezig! Krijgen die aapies uhh schaapies wel luft (lol) rommel lekker door ik geniet er van! knuffel Else

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattige schaapjes... Lekker doorgaan met grootmoeders bloementuin, hoor! Schitterend zijn je bloemetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk........... die schapen in dat windlicht goed gevonden! Je hexen zijn ook mooi, mooie kleuren heb je gebruikt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke ideeen heb jij toch altijd. Mijn complimenten

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk die kleine hexagonnetjes.
    Ja ooit wordt het vast een mooie quilt.
    Zo'n Tilda schaapje heb ik ook op mijn kamertje staan, ze zijn zo leuk.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zet de schaapjes nog maar even achter slot en grendel. Als het voorjaar eenmaal komt....

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!