woensdag 28 maart 2012

"Grompfffff",......

Heey Wil, wat ben je aan het doen?

Deze lapjes liggen al zolang in de kast en worden geaaid, geaaid en bekeken,....

Ja, het zijn niet zo jouw kleurtjes, geen Wilmakleurtjes,....

Oh Marc, jij leest ook teveel mijn blog!!

En wat ben je nu dan van plan?

Ik dacht dat als ik de lapjes aan elkaar stik en er bloemen op maak, hij best leuk kan zijn voor op de tuinbank. Een quilt voor buiten die je heerlijk kan pakken als je het wat fris krijgt,...

Hij staat wel goed op de grijze bank met die kleurtjes, geen Wilma kleurtjes maar bankkleurtjes,...

En wat een leuk begin van die haan!!

Haan???

Ehm ja, is het geen haan dan??

Nee!! Een kip!! Deze krijgt nog een jurk aan straks,....

Oh ja leuk, ik zie het nu,... een haan met een jurk aan,..

23 opmerkingen:

  1. Dan heb je een ik-ben-uit-de-kast-op-de-bank-haan! Helemaal goed toch, ik vind het wel wat! Enne prima dekentje op de bank hoor, mooie kleurtjes en staat vast super gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kip/haan, en je plaid voor op de bank is schitterend qua kleur. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk jouw kip/haan wat het ook mag wezen. Ik vind hem in ieder geval enig !! Bij mij vordert de haas breien.

    En je tuinkleed vind ik enig. En dan helemaal op die geweldige tuinbank. Ik zie je lekker bezig buiten.

    Veel plezier met alles Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent weer lekker druk met van alles !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wordt vast een leuke quilt voor op de bank. Soms is het wel leuk om buiten je eigen kleurtjes te gaan. Zielig een kip met een identiteitscrisis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi die Marc,...
    Ik vind wel dat hij gelijk heeft!
    Je quilt is geweldig mooi op de bank!!!
    En soms wil iemand gewoon liever een haan zijn dan een kip,...
    Geeft niks, het is iig een grote persoonlijkheid!
    Fijne dag Wil & Marc!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk! het is weer echt kippentijd, Wilma.

    groeten Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die kleurtjes staan superleuk op de tuinbank! Heel fris. En je kip/haan is geweldig, komt er ook een patroon van?
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een dotje. Ben nu wel benieuwd wat voor mooie jurk ze aankrijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik mag die haan..., ehh kip wel! En die lapjes helemaal, zo'n gezellige bankquilt!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een haantje of een kip,
    maak jij die bankquilt maar in een wip.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk die kiphaan, haaaa
    mooie kleurtjes
    knuff, vero

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hahahaha!!! Maar haan-kip zit lekker op die bankquilt die héél goed past hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtquiltje voor de bank Wilma...staat er prima bij zo....en bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog...ik weet dat sommige en beetje schrikken van Meisje haar snoet... maar als je blog "Bulldogmeis" heet moet de kop er een beetje op lijken vind je ook niet.....en je kip is leuk!! ook zonder jurkje aan....leuk gedaan hoor!! groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ben helemaal weg van die keikippige-haneboots....super geinig...wie weet nodigt het de heren ook wel uit om te gaan kroelen met dit beesie! En dat quiltje daar is helemaal niks mis mee hoor Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. The fabrics in that quilt are gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wilma, een vraagje, kun jij ook niet meer op het blog van Mialandliv komen?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. nou, volgens mij is het en haan........:)
    maar een jurk, beetje roomse haan dus.......hihi
    wat het ook is, altijd leuk zo'n beestje in deze paastijd, maar wel opschieten als ie volgende week af moet zijn!!

    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kip... haan... Leuk in elk geval!!! En dat wordt een prachtquilt voor op jullie tuinbank.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige hanige kip,(LOL). ik heb jouw blog op mijn blog gezet,volgens mij stond je er niet bij,want ik zag geen berichtjes van je, nu dus wel.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hij is echt leuk geworden en je zal er zeker veel plezier van hebben tijdens de wat frissere avonden. Kip vind het in ieder geval erg lekker zitten.

    Groetjes,
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma