dinsdag 13 maart 2012

"Intens quiltwerk",.....

In het weekend pak ik mijn Summer Stars quilt en quilt heel wat kleine steekjes in de quilt. De top veranderd ineens van een top naar een echte quilt,....
De rand heeft een simpel ruitpatroon en staat prachtig,...

De hoeken met applicatie worden flink doorgepit en geniet van elk steekje wat ik in deze quilt zet. Soms dan denk ik wel eens waarom quilt ik het zo intens door,.... als ik dan van een afstand kijk weet ik meteen weer waarom,....

Doordat ik het weekend gebruik om te quilten komt er toch schot in en eerlijk waar,... zondagavond is het gewoon weer jammer om deze quilttop op te ruimen,....

Ik geloof werkelijk dat mijn Summer Stars deze zomer wel af zal komen,...

32 opmerkingen:

  1. Prachtig wat wordt hij mooi gequilt! Nu hier worden ook steekjes gezet aan een ufo, nr.10 was ik vergeten er bij te zetten! Grijns!! Maar zo mooi als jij quilt, dat kan ik niet, maar de intentie is goed! Veel fijne quiltweekenden gewenst en een schitterende affo deze zomer! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wordt hij prachtig Wilma, je hebt zo zeker eer van je werk.
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooooh.... wat wordt dit een mooie zeg!!! Ik ben altijd gek op sterrenquilts en zo met die takjes vind ik hem schitterend! Heel mooi ook dat intensieve doorquilten.
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dat altijd wel erg mooi, intensief quilten rondom applicaties. Jouw werk ziet er ook weer super uit: succes met het quilten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wilma mooi doorgequilt. Hier kun je trots op zijn.
    Geniet van je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw super mooi! wat een regelmaat, daar wordt ik jaloers op!!. Quilten is niet echt mijn favoriete werkje en soms zie je dat terug.. Ik weet wel bijna zeker dat dat summer star zal schitteren deze zomer.
    groetjes janet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij wordt zo mooi van je quiltwerk. De hele quilt komt tot leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat word hij mooi Wilma, veel succes met het afmaken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gewoon prachtig!!!
    Heel mooie quilt, zalige stoffen en kleurkeuze en supermooi gequilt!
    Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier geniet ik nu van, het wordt prachtig Wilma!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als je op deze voet door gaat, zeker wel. Het resultaat is met het weekend weer mooier te noemen, dus zet hem nog even op!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig en zo mooi gequilt. groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat een geweldig mooie en kleine steekjes en patronen maak jij!! Ik zit echt vol bewondering te kijken! Maar het is ook heel fijn om te doen, elke keer wordt je quilt er weer wat mooier door! Lieve groet Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is veel werk, maar wat wordt hij mooi! Dat is het leuke van doorpitten, dat het ineens een échte quilt wordt. Veel plezier er verder mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooie steken wilma . zo klein kan ik ze nog niet maken hoor. maar ik zelf vindt het ook heerlijk om te quilten. dan maar iets grotere steken toch als we maar plezeir hebben . jouw summer star komt van de zomer gewoon buiten op je bankje teliggen weet ik heeeeeel zeker :0)

    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. beste Wilma,

    Ik vind het erg mooi worden. Compliment !

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh prachtig Wilma en zulke mooie gelijke steekjes....als je zo doorgaat en er zoveel plezier aan hebt is hij zeker van de zomer af......en je zonnebloem hond en taspoes zijn zo leuk allebei!! wat een super foto`s....het zijn droppies...groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Altijd een prachtig klassiek effect zo'n ruit patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige quilt wordt dit. En wat een mooie kleine steekjes!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie steekjes in een prachtige quilt!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gelukkig, want het is een JUWEEL!
    Wat quilt je 'm geweldig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hij wordt echt heel mooi, door het intensieve quiltwerk wordt hij nog mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je hebt gelijk oor dat vele doorpitten wordt het een echie.
    Mooi hoor groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig.
    Je hebt nog even tijd om tegelijk met de zomerbloemen buiten deze mooie quilt te laten bloeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Echt schitterend quiltwerk, Wilma! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat wordt hij toch ontzettend mooi en dat komt mede door jou intense quiltwerk.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jij bent ook al zo lekker bezig!
    Wat wordt hij mooi!
    Ik ben nu aan mijn vijfde UFO bezig...volgende week misschien een volgende AFFO?
    Het geeft letterlijk en figuurlijk lucht...de stapel die steeds maar hoger werd...ik kreeg het er benauwd van!

    liefs,Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig quiltwerk Wilma !
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Wilma,
    Ik vind dat je de quilt heel mooi hebt doorgepit ;-) Hoe doe je dat toch (bij mij zijn de steekjes aan de achterkant altijd scheef - ik weet het wel "oefening baart kunst" maar toch :-)?
    Geniet van je quilt!
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!