zaterdag 24 maart 2012

"Lente op WWWW",.... (Wilma's Wereld Wijde Web)",....

Het is nog niet eens zo heel lang geleden dat computers en Wilma niet zo goed samen gingen. Een mailadres had ik niet en liet alles naar mijn mannetje sturen die voor mij dan weer ging beantwoorden. Op een dag de stoute schoenen aan getrokken en ging surfen op het Wereld Wijde Web,....

Een nieuwe wereld ging open voor mij,.....Wilma's Wereld Wijde Web,...

Wat zag ik daar een prachtige quilts!! Zo begon het eigenlijk dat ik dan toch eens de computer aan deed en zelf al dat moois ging bekijken en dromend zat ik dan te denken of ik dit ook zou kunnen maken,....

Nu kan ik mij een leven zonder computer niet meer voorstellen en geniet dagelijks van mijn deurtje naar deze Wereld Wijde Web,... De blogs bekijken, mail beantwoorden, mijn eigen blogje bijhouden, mijn winkeltje online,.. mijn eigen laptopje kwam zelfs bij ons in huis,....

Vorige week moest ik even afscheid nemen van mijn laptopje,.. niet voor eeuwig maar voor eventjes,... Oh hemeltje wat kan eventjes lang duren!!

Steeds was het antwoord,... misschien morgen eind van de dag,.... Jaren geleden zou ik nooit hebben gedacht dat "Wilma's Wijde Web" zo belangrijk zou zijn geworden voor mij,... een deurtje naar buiten die ik open kan doen wanneer ik maar wil,....

Net als de stoffen en quilts die ik aan het maken ben die door de jaren heen zo belangrijk in mijn leven zijn geworden. Soms vraag ik mij weleens af wat belangrijker is voor mij. De quilts die af zijn of het plezier van het maken van deze prachtige lapjesdekens en het verzamelen van patronen en stoffen,.... 

Wat is het toch heerlijk om weer op Wilma's Wereld Wijde Web te mogen ronddwalen!!

De koekjestrommel en tulpen komen van een prachtige nieuwe Intratuin die bij ons in Elst is geopend. Het restaurant zit in een Gelderse boerderij uit 1850,...

25 opmerkingen:

  1. Het doet me echt goed te lezen dat ook jij dit gevoel bij quilten hebt. Je kunt je toch geen leven meer voorstellen zonder de warmte voor lichaam en ziel die het quilten je geven. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en wat ben ik blij dat ik 'op visite'kan komen bij wilma''s wereld op het web, altijd gezellig en altijd weer even genieten van alle wilma-moois!!!
    zonnige groetjes janet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het quiltwereldje wordt groter op het web. Alle leuke mooie en lieve contacten maken het warm.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb dezelfde ervaringen opgedaan als jij met de computer. Gelukkig heb ik nu ook mijn eigen laptopje. Ik heb al zoveel mensen leren kennen via het web. Ik zou nu niet meer zonder kunnen.
    De blokken worden weer prachtig. Leuke stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had dat vroeger ook nooit gedacht, dat ik nog zóveel plezier met het bloggen zou hebben. Ik werk wel al heel lang met computers (administratie etc. vroeger voor mijn man), maar dit is toch heel wat anders. Oh, wat is er veel moois te zien, ook op jouw web!
    Ik vind ook dat het bezig zijn met een quilt al net zo leuk is als het af hebben er van. Voorlopig blijven we genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie locaties, charmante lappendeken. Mijn zoon is ook geboren in 2010 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk met jou contact gekregen via je weblog.
    Altijd gezellig genieten hier. Deze word ook weer mooi.

    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Welkom terug! Je kan echt niet meer zonder de PC. (ikke tenminste niet
    ;-0

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik dwaal gezellig met je mee. Maar ik ga altijd wel als de lente begint in de zomerstand. Zoveel andere dingen te doen die ook leuk zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn om te lezen dat je er weer bent! Gek he, ook ik heb een leven gehad zonder computer, en een periode dat ik maar 1 keer in de week naar de mail keek... kun je je nu niet meer voorstellen! Het is ongelofelijk bijzonder dat je via zo'n kastje zoveel leuke en interessante contacten met gelijkgestemde zielen kan onderhouden... en dan heb ik het over alle andere mogelijkheden nog niet eens gehad ;)! Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat hebben we het maar goed om zoveel moois te kunnen bekijken bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook ik heb al heel geleerd van het wijde web. Zonder zou een ramp zijn, hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Afgelopen week kreeg ik nog een mailtje van iemand die schreef, "Nooit geweten dat er zoveel en uitgebreid geblogd wordt". Dat wist ik ook niet tot ik in 2008 op het blog van Corrie terecht kwam.
    Er zijn ook al veel leuke ontmoetingen uit voortgekomen.
    Vind het ook heerlijk om al die mooie quilts te zien. Mooie blokken heb je gemaakt, leuk die geruite stofjes erbij.
    Fijn weekend, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben ook alweer een hele poos verslaafd aan het WWW en ben er alleen maar rijker door geworden.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is gewoon genieten als je achter je computer zit en naar al die mooie quilts van anderen kijkt en de verhalen er over leest...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk toch dat de hele wereld zo binnen handbereik is, er is overal zoveel moois te zien en zoveel te leren van anderen.
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  17. JA het is zeker heerlijk om rond te dwalen op het www en al het moois te bewonderen wat er door iedereen wordt gemaakt. Ik geniet er ook bijna iedere dag van en kan me zo voorstellen dat als je dit niet kunt je het enorm mist.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik denk dat je alles aan quilten wel leuk moet gaan vinden, vooral het zoeken van patroontjes en lapjes horen daar bij en zelfs de ellenlange bies afzomen is een klusje dat al duurt het soms erreg lang het betekent wel dat een creatie zijn voltooiing naderd en ook dat geeft voldoening, dus geniet van alle steekjes, zoektochten en ideeën! Groetjes
    Lida
    P.S. En de zon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je berichtje is mij uit het hart gegrepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. heerlijk vindt ik het om elke dag even naar die buiten wereld te kunnen gaan . je hebt een schattige koek etagere gekocht. christine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is en blijft heerlijk om dankzij het internet bij zoveel te kunnen binnen wippen. Eventjes lezen op een van de vele leuke gezellige blogs die er zijn. Wat zouden we zonder moeten hihihi ...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wilma,
    Mag ik wat koekjes bij jou komen knabbelen en me terwijl in het zonnetje in je tuin installeren en wat van je mooie quilts bewonderen ;-)?
    Ik vind het een mooie quilt worden die "zonnebloemen" of hoe je ze ook mag noemen.
    Internet kan een verslaving worden ... Misschien moeten we binnenkort met z'n allen naar de AI - Anonieme Internetters LOL!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heerlijk om op al die blogs rond te snuffelen, ik kan me zonder computer geen dag meer voorstellen, verslavend !
    En wat heb je hier mooie blokken liggen.
    Gezellige foto's weer.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!