dinsdag 6 maart 2012

"Trick or Treat mandjes,....

Net als iedere quiltser ligt hier ook het een en ander in mijn kast wat nog lang niet klaar is. Eigenlijk niet eens omdat de schik ervan af is maar gewoon met heel veel andere dingen bezig zijn. De trick or treat mandjes horen ook tot die stapel,....

Kant en klare mandjes wachten geduldig om aan de top gezet te worden. Heel veel mandjes liggen geknipt te wachten samen met de hengseltjes,... niet minder geduldig,..

Met zoveel plezier begon ik aan deze quilt en ben met zoveel enthousiasme aan het tekenen en knippen geslagen. Veel mandjes werden geknipt en daarna eigenlijk niets meer,.. wat ben ik toch een rare!! 

Nu eerst maar even het mandje weer opruimen maar nu weet ik wel in welk vergeten hoekje het mandje staat,..... en nu zonder die stof waar wij patchworkers niets mee kunnen,....

Het patroon staat in,.. When the Cold Wind Blows: quilts and projects to keep you warm van Barb Adams en Alma Allen,..

18 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat je ze weer bent tegengekomen. Is het toch nog een beetje een "treat".

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om ze (weer) te zien (even?) ook mooi met de nine patch blocken ertussen (zijn het er meer als op het patroon ? (De nine patch is mijn favoriete blok (stiekum ;o)) maar ik heb er nog niet eens een quiltje of zelfs echt blok van gemaakt ... (bedenk iki me dus nu)...
    Al die leuke ideeen en projecten daar krijg je dus (ook leuke) ufo's door ...
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig ben je net als wij allemaal. Overal projecten die nog afgemaakt moeten worden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch vind ik het heerlijk te lezen dat je met zoveel leuke dingen bezig ben. Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn zo mooi Wilma !
    Maar ja er zijn ook zoveel leuke projecten om aan te werken.
    Ze komen vast een keer af.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat zijn ze toch mooi, bij mij liggen ze ook ergens in een of ander mandje hoog tijd om ze ook maar een tevoorschijn te halen en af en toe een mandje mee te prikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Is het niet heerlijk om zoveel WIP's te hebben ;-))

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben ook begonnen met steekjes aan een reeds meer dan een jaar gedubbelde quilt, soms komen er nu eenmaal andere dingen op ons pad, maar daarom zijn ze niet vergeten! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig maar dat mandjes en hengseltjes zoveel geduld hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om hier weer wat mee te doen! Even praktisch, appliceer je de mandjes met een omslagje op de ondergrond? Of naai je ze zonder zoompje vast? Tja, een quiltster in wording weet nog niet alles ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Knap en wat een doorzettingsvermogen van je!

    *Marianne*

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Iedere quiltster heeft wel zo'n doosje of mandje met bijna vergeten werkjes.
    Het ziet er allemaal leuk uit dus jammer dat het weer in een hoekje komt te staan.
    Wie weet krijg je nog eens een keer heel veel tijd en zin aan mandjes.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zonde dat dit in een vergeten hoekje terecht is gekomen. Niet meer te ver weg stoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk om ze terug te zien,misschien toch nu en dan even verder doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oooh, wat wordt die mooi!!
    Ik heb ook eens één mandje geprobeerd maar het was mij te veel werk. Misschien.... ooit, als ik eens niks te doen heb, begin ik er weer aan. :)
    Veel plezier met de volgende mandjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke mandjes. Het zou jammer zijn om ze niet af te maken.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel herkenbaar hoor, ik denk dat elke quilter dit wel herkend. Zo ben ik (toen ik pas begon met patchwork) begonnen met het maken van allemaal verschillende acht puntige sterren. Ik kwam ze laatst weer tegen, is verder nooit iets mee gedaan. Misschien duiken ze binnenkort wel weer ergens op. Veel plezier met je mandjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma