donderdag 1 maart 2012

"Winkelen in mijn kast",....

Nu ik eenmaal de knoop heb doorgehakt wordt het steeds makkelijker om iemand een plezier te doen met een patroon die ik al gemaakt heb of die ik zeker niet zou gaan maken. Boeken weg te doen naar iemand die dat prachtige boek niet heeft gelezen. Natuurlijk blijft er meer dan genoeg voor mij over en zijn er altijd boeken, patronen en tijdchriften die je zeker niet zou wegdoen,....

Doordat er keuzes worden gemaakt en er ruimte komt en niet alles meer propvol staat is het net of mijn hoofd ook rustiger wordt,... Ach, ze zeggen natuurlijk ook wel eens een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd,...

Vandaag heb ik tussendoor het oppassen heel wat op een pagina gezet en nu om te ruilen. Ben je benieuwd? Huppel dan even naar Winkelen in mijn kast,..  De tijdschriften staan erin en er zullen nog wel wat andere spulletjes in de kast komen te staan,....

Knuffel Wilma,...

10 opmerkingen:

  1. Leuk idee, maar ik heb nog geen tijd gekregen om al mijn blasen voor de tweede keer in te zien. Daarna mischien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig dat opruimen. Ik zie er velen anderen mee bezig, inclusief mijzelf. Misschien het voorjaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op een gegeven moment moet je toch weer wat ruimte creeren, leuk om het zo op te lossen Wilma. Het geeft daarna inderdaad een opgeruimd gevoel. succes met het opruimen. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prima idee Wilma, zelf loop ik ook al een tijdje met het idee om dingen die ik al gemaakt hebt of waarvan ik zeker weet dat ik ze nooit meer ga maken weg te doen, te ruilen, te verkopen...enz Ben benieuwd hoe een en ander bij jou verloopt

    fijn weekend en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goed idee, ik was het nog niet tegen gekomen maar vind het wel iets om te onthouden. groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan geen afstand doen. Ik weet het misschien ooit.

    Fijn weekend !!!


    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het voorjaar hangt echt in de lucht! Ik was hier ook al druk aan het ruimen geweest. Leuk idee je ruil plan. Gr. lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel goed van je. Ik weet niet of ik dat zou kunnen. De tijd is nog niet rijp zeg maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Knap hoor dat je er afstand van kan doen. Mij lukt het niet.

    Groetjes,
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Keuzes maken is soms lastig, maar opruimen geeft ook weer energie. Volgens mij ben je goed bezig, ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma