maandag 12 maart 2012

"Zonnige zonnehond!!!",.....

Mijn baasje is bezig met zonnige zonnebloemen te maken,.... Dom van mij om langs haar heen te lopen,... Gelijk moet ik model staan en geniet zij van mijn zonnige hondenkopje,....
Gelukkig kreeg ik daarna wel heerlijke koekjes en dat maakt het wat minder erg wat zij met mij doet,....
Zeg nu zelf,.... krijg ik een prachtige krans en pakt zij het daarna gewoon weer af,....

Psssttttt,..... ik hoop maar dat zij mij niet ziet in deze handtas!!,.....

35 opmerkingen:

  1. Ja, ik weet dat ik iets mis zo zonder huisdieren. Lieve foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gek mens (loL), geef die beesies een aai van mij! fijne zonnige dag liefs Else

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf!! Maar als ik jouw hondje was, zou ik het niet pikken!
    Schattig jullie poes, ze kruipen ook overal in! Fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve hond en poes en je tekstjes zijn leuk!
    En de krans staat goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou jij boft maar met zo'n geduldig hondje! en ja met de lente in het vooruitzicht moet je wel zonnebloemen maken toch! Het ziet er allemaal prachtig uit!
    groetjes janet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een voorjaarshondje. Dat hij zo lief poseert. Poes was verstandiger die had zich gelijk verstopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha ha, heerlijk daar wordt je vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik weet niet om wie ik het meest moet lachen, ze zijn alletwee zo leuk.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve diertjes, zo schattig....
    Zonnige groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellige boel bij jullie met zo'n malle quiltster als vrouwtje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. LOL herken dit wel! Flopke is nooit ervan gediend als ze versiert wordt, dus doe ik het maar niet meer! Bewerk nu gewoon leuke foto's met hoedjes ed. Die kat van jou is ook een leukerd hoor, prachtig zo in die tas! Moest er erg om lachen! Bedankt daarvoor! Kon het ff gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een zielig hondje, je moet wat voor je koekje over hebben. Lieve foto's Wilma. groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha het staat je schitterend. Eigenlijk veel mooier dan een hart van stof.
    En zo'n tas is toch een heerlijke slaapplaats!
    groetjes van ons allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat je als hond van een quiltster
    niet over moet hebben voor een koekje!
    Maar het staat best vrolijk! Het katje
    is veel verstandiger....
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke plaatjes!!!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooohhh lief, het hondje en poesje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Wilma,
    Veel plezier met je huisdieren, ze blijven leuk om je heen, zo lief.....
    Groetjes Conny......

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ach Wilma, wat is dat een super zoet zonnebloempje!!!! Leuke foto om te vergroten ....genieten van die lieve snoetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. lach me een kriek, jij bent me er ook eentje hoor, whoehaaa, kon me zussie zijn, heb er gene whaaaaa,zouden wat aflachen, lollll
    knuffs, vero

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een scheet, en wat een enige foto. Het wordt tijd dat ik sjaak ook eens zo op de kiek zet, te leuk gewoon. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou! Ik vind het niet eerlijk hoor van je baasje. Heb je eindelijk zo iets moois om, moet je het weer afstaan!
    Poes heeft een lekker plekje opgezocht, maar ja, ze (of hij?) is wel gesnapt, jammer nou.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit ga ik ook eens proberen met onze dwerghamsters.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een heerlijke foto's....
    En zo herkenbaar, geniet van je beessies...!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit zou ik ook doen. HihI Ze laten ook alles met zich doen.

    Poes heeft zich heerlijk verstopt. Slaperig kopje enig.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een lief koppie!
    Thijs zit ook overal op en in, liefst als je juist wilt vertrekken ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ach Boy, wat doet het vrouwtje toch met je? Hier is een klein vrouwtje dat me ook altijd kleertjes aantrekt. Bah.. Maar ook ik krijg altijd koekjes dus dan is het ook wel weer leuk. Brr. katten vind ik enge dieren, die blazen altijd zo boos. Oh, vrouwtje zegt, groetjes van IngridR. en van mij, Simba.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schat...die Boy...
    Hij lijkt er best tevreden mee...
    Grappig,hoor.
    En poezen...The Great Muffinsky hier is net zo eentje...
    Ik denk dat die ooit es op school zal aankomen in de boekentas van een van de meisjes.
    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  28. In één woord super! Huisdieren en kinderen ... en ras apart! LOL!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hahahaha, wat een leuke foto's,zo hebben wij er een van onze Max toen hij nog in ee helm pastte.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!