dinsdag 17 april 2012

"Batchelor Buttons en een weggevertje",...


4 blokjes zijn gemaakt voor mijn eigen Sjaantjesquilt. En zoals je wel zult zien zijn ze niet gestreken, eigenlijk strijk ik nooit waar ik mee bezig ben. Jaren geleden heb ik het wel geleerd om je blokjes te strijken en toch doe ik het weer niet, altijd eigenwijs,....

Dit keer zijn het B-1 Batchelor Buttons, B-2 Sweet Tater Pie, B-3 Mirror Image en B-4 Cris's Soccer Field die af zijn gekomen en liggen er wat blokjes geknipt voor de volgende ronde klaar,...


Het zal onze halve Beagle een rotzorg zijn hoeveel blokjes er gemaakt zijn, hij slaapt liever vooral in de middag. Wie had ooit gedacht dat onze vreselijke drukke pup toch met zijn 17 maanden een stuk rustiger zou worden en zo goed zou gaan luisteren,..... 

Wakker worden doet hij om te ETEN, heel belangrijk voor hem, en wandelen,...



Het vorige patroon van de schattige haasjes gaan naar Marjo, de notaris, lees Marc, heeft de naam uit de pot gehaald,... Marjo kun je mij je adres mailen, dan komt het naar je toe,...

Vandaag een patroon van Bobbin, de sneeuwman en zijn hobby,... Laat je een reactie achter als je dit patroon wilt winnen?

Fijne dag!!

23 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma, ik vind hem leuk dus doe ik graag mee in de loterij
    groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zouden die twee drukke rakkers van mij dan ook ooit rustig worden? Ik vind het patroon erg leuk. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh.., je hond..., wat een snoepie!
    Maar ik weet hoe stout die Beagletjes kunnen zijn! Wat heerlijk dat ie nu wat makker wordt, krijg je een beetje rust in huis. Het zijn soms net kleine kinderen..
    Je moeilijke namen blokjes zijn prachtig, ik ben ook een mens dat geen blokjes strijkt, hoogstens even met de vinger erlangs.., vind ik eigenlijk mooier ook. Want voordat je het weet ben je de boel aan het platstrijken en dan is voor mij net het mooie eraf..
    Leuk dat je patroontjes verloot, had ik nog niet eerder gezien. Ik doe vandaag graag mee!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wilma,

    Voor deze koude mannen wil ik het nog wel even winter laten zijn. Ik doe dus graag mee. gr. Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De blokjes zijn leuk. Ik strijk ze pas als ze klaar zijn. Nooit tussendoor.
    Het patroon gun ik graag aan een ander.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kouwe mannen! Passen goed bij de temperatuur van vandaag. Ik loot graag mee.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook ik wil graag mee loten. Mag dat?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een lieverd is dat toch, hier zit nog steeds heel veel pit in onze puber! Prachtige blokken en een schattige sneeuwman, dus ik wil wel meedoen! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk patroon! Ik doe graag mee Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Graag wil ik een gokje wagen. Er staat nog zo'n patroon op mijn wensenlijstje dus het zal goed uitkomen.

    Groetjes
    Connie V.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Wilma, mooie blokjes heb ik weer gemaakt. Ik laat hetpatroon graag aan iemand anders. Ben benieuwd wie er gewonnen heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie blokjes en wat is het toch een lekker ding.
    Ik hou wel van die sneeuwmannen, ik doe dus graag mee.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Wilma, I love your latest Dear Jane blocks and your puppy is so cute. He sounds like Buddy though, amazing how they can instantly wake up if food is mentioned ha ha!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O wat een mooie blokjes heb je er weer bij, het patroon sla ik deze keer over heb nog zoveel liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma,

    Dat zijn weer hele mooie sjaantjes blokken! Langzaam aan groeit jouw lappie toch echt!

    Wat een prachtig foto van Boyke!!
    En het pratroontje van de sneeuwmannen vind ik erg leuk dus graag ding ik mee voor dit patroon ;-)

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het lijkt mij een schatje en leuk om te maken voor bv. mijn dochter.
    Dus ik doe graag mee.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hallo Wilma, ik wat al een tijd niet langsgeweest, maar heb de schade ingehaald, hoor!!
    Van DJ gordijnen, beertjes, eerste quilt en de vergeten appeltjes ben ik weer helemaal bij!!!
    groetjes, Sylvia
    ps ik hoef niet in de race voor het patroon, hoor, heb nog zooooo veel...;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dan doen we weer een poging, want dit patroon is ook helemaal leuk!
    Fijn dat je Sjaantje weer groeit!! Mooie blokjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuk patroon.ik doe graag mee aan de verloting.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk patroontje, ik wil wel een kansje wagen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zie nu pas dit blogbericht... er is dus nog hoop voor ons en onze 11 maanden oude pup ...... (beaglemixje'... een lieverdje hoor, maar zo onrustig en het stoutste jongetje in de puppyklas!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!