vrijdag 27 april 2012

"Blackbird dames maar dan anders",....



Vandaag kwam ik, natuurlijk in de bekende mandjes van mij, borduurkatoen tegen met patronen van Blackbird Designs. Goh dat ligt allang opgeborgen in de kast!!

Optimistisch was ik begonnen te borduren aan deze prachtige patronen van deze twee dames. Mijn leeftijd, 41 jaar is in het hoekje al geborduurd,... heel optimistisch,....


6 prachtige patronen van huisjes met niet minder mooie garens, ooit besteld bij de Samplerclub van crownstitches,... Er ligt hier zoveel in huis aan handwerkspulletjes dat ook al wordt ik 100 jaar ik mij niet hoef te vervelen of zelfs niets meer hoef te kopen,...

Dit laatste niet doorvertellen aan mijn vriendje want dit wordt tegen mij gebruikt!! ;o)


Als ik deze borduurtjes zo zie liggen beginnen mijn vingers alweer te jeuken,.. jammer dat we maar twee handen hebben,... mijn koppie gaat sneller dan mijn vingers,...

Alvast een fijn weekend,..

18 opmerkingen:

  1. Klinkt zo bekend.... overal werkjes en allemaal even leuk om er aan bezig te zijn. Een creatiefproductief weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gauw afmaken! Gewoon doen. Het is een heerlijk werkje en als ze klaar zijn staat het zo leuk.
    Fijn weekend.
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige werkjes, Wilma. Tja jammer dat we maar 2 handen hebben... Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat herkenbaar! Er is ook zo veel leuks om te maken. Maar je krijgt het heus wel een keer af. Doen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit zijn wel heerlijke dingen om te borduren hoor.
    Lekker gaan afmaken.
    En wat een schat van een kat zo in dat kleine mandje.
    Groetjes ELza.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi en super ,he...
    Dat je dat allemaal zomaar liggen hebt.
    Zelf heb ik ook wat aan borduur pakketten liggen en ach...het eet niet,he.
    Komt wel,he...ooit...en net zoals ik hier lees...2 handen?
    Hadden we er nu 4 gehad...dat zou toch niet raar geweest zijn ...we zouden van niets anders weten.
    Vele naaigroetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helaas het is onmogelijk om met de éne hand te borduren en tegelijkertijd met de andere te quilten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn wel erg mooie borduurwerkjes.
    En daar heb ik ook last van dat mijn koppie sneller gaat dan mijn handen, wie niet !
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O Wilma, die heb ik ook nog liggen.....
    Fijn weekend, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  10. da's een mooie vangst in de kast :) veel plezier met je borduurwerk, jouw vingers hoeven vast niet heel lang te kriebelen met deze prachtige patronen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi patroon, ik zou het af borduren. Ja, al die patronen die ik heb liggen ook ik zal honderd moeten worden en dan nog....
    Fijn weekend. Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat klinkt dat bekend Wilma, maar ik zal niks verklappen. Het zijn wel mooie huisjes...
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma, dit is wel heel erg bekend. Je hebt trouwens wel hele mooie projecten liggen. De boeken van blackbirddesign die ik laatst bij je besteld hebt zijn prachtig!! Groetjes Miriam Kl.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi borduurtje...alles wat je maakt is prachtig...
    Succes en fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooh, die zijn mooi zeg... Het water loopt me nu ook in de mond! Heerlijk om zoiets weer terug te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk dat jij hier ook mee bezig bent. En wat heb je dat leuk gedaan als het goed is komt er binnenkort een vervolg op deze huisjes ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat probleem heb ik nou ook, in mijn hoofd heb ik die quilts en borduurwerken zomaar af en bedenk ik steeds maar weer nieuwe... maar in het echt kost het allemaal veel meer tijd. Lastig hè?

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!