dinsdag 10 april 2012

Dear Jane gordijn en weggevertje,....


Zo bezig met mijn Sjaantjes blokjes kwam ik erachter dat het blok op de foto anders was dan het patroon. Dan ga je zitten denken wat doe je dan,... volg je het patroon of verander je het patroon zodat je blok hetzelfde wordt als in de echte Dear Jane,...

Een paar streepjes op het patroon erbij en al snel zag mijn patroon er gelijk uit als de orginele Dear Jane,... Een heerlijk roosjesstofjes werd er gezocht uit de mand en daar was ineens een klein mini blokje nummer A-13 daar. De eerste rij met blokjes kon een prachtige sliert worden,..



Mijn vriendje heeft de kamer al een tijdje geleden opnieuw behangen en ik moest beloven dat er geen blokken meer in het behang werden geprikt met spelden. Allemaal gaatjes in het behang waren het resultaat van mijn vorige priksessie,...

Gelukkig heb ik nog gordijnen in de kamer hangen dus ik kan vrolijk verder prikken,... Is het geen prachtig gordijn zo??!!



De pasen is net voorbij en ik bedenk mij dan weer dat ik nog een leuk patroon heb liggen. Als je dit patroon graag wilt hebben reageer dan even en kan je deze winnen,...

De crazy apples van Bobbin gaan naar Ineke Hulzebos,....  Wil je mij even mailen voor je adres? Dan komt het naar je toe,...

Groetjes Wilma

34 opmerkingen:

  1. Wij hebben ook afgesproken om niet meer in de muren te boren. Spijt!! Het is toch jammer om je mooie blokken niet even op te hangen. Je moet toch een overzicht hebben..... niet dan....
    Ik wil graag een gokje wagen voor je leuke hazen.
    Veel plezier met Sjaan.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo worden het nog mooiere gordijnen.
    Wat een schattige haasjes, maar ik laat de eer van winnen graag aan een ander.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou met dit blokje inderdaad hetzelfde gedaan hebben: dit ziet er toch beter uit dan op de tekening. Het blokje ziet er weer super uit, net als je nieuwe gordijnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie blokjes, ik waag mij nog niet aan dear Jane eerst andere quilts afmaken. Maar ik doe graag mee met de
    haasjes wat een schatjes.
    Groetjes Lydie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze passen goed bij de gordijnen ;0)
    Weer een mooie sliert erbij.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. "matching the drapes"....
    Ik maak graag kans op het patroon, schattig!!

    Groetjes, Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal mooi in de zo bekende "Wilma"kleuren, ik kan me het prikken in het behang voorstellen ja....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi blokje geworden. Ik wil graag het haasjespatroon winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Al is de paas dan voorbij, de hazen zijn erg leuk hoor. En volgend jaar hebben we toch weer paasdagen? Ik loot dus graag mee.
    Mijn gordijen zijn niet geschikt als achtergrond maar de muur....
    Goed idee, ik wil volgend jaar toch een nieuw behangetje
    Groetjes, Els Bakker

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gokje wagen voor het patroon
    hier nog altijd "dipperig", kom maar niet vooruit :(
    dikke knuff, vero xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind je Dear Jane gordijn geweldig !
    Maar ook je paaspatroon is een schatje.

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi blokjes en hele mooie rij zo in kleurtjes die bij echt bij jou passen. Ik doe graag mee met je give away.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mijn man heeft het opgelost door de muren te stucen. Gelukkig heb ik een mega prikbord op m'n quiltzolder ha ha . Mooi blikje voor je dj respect hoor dat je er aan begonnen bent. Hoewel ik je hazen fam prachtig vind doe ik toch maar even niet mee voor de verloting!
    hartelijke groet janet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke oplossing voor jouw prikprobleem! Ik gooi alles altijd op het bed en klim dan op een stoel, maar zou dat eigenlijk beter niet doen (voor het behoud van de stoel! Grijns!)!! Nu ik wil graag meedoen met jouw weggevertje en doe mij dus maar in de pot! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo WIlma
    soooooo herrliche Konijntjes !!!!!
    Die möchte ich auch gerne haben.
    Wo finde ich das Muster???
    Liebe Grüße Annette aus Süddeutschland

    BeantwoordenVerwijderen
  16. LOL om je designwall-gordijn. goeie oplossing!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldige designwall ;-))
    Ik wil de haasjes ook wel winnen, ze zien er zo leuk uit.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  18. je gordijn is adembenemend mooi ;) Met je hazen doe ik niet mee, veel plezier voor de winnaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ook ik heb hetzelfde gedaan als jij met dit blokje van Dear Jane. Wat een mooie kleuren gebruik je!
    Tsja, en die hazenfamilie mag best bij komen wonen, het lijkt me leuk om ze te maken,

    groetjes,
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi Blokken, het zou niet eens gek zijn om daar echte gordijnen van te maken. Ik wil wel graag meedoen met de kans om het patroon te winnen. Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk je blokjes.
    En wat een enige haasjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi wilma wat mooi wordt de jean zeg , maar je gordijnen ooo vind je dat niet jammer
    heb zelf aan een tak een stuk stof hangen en zo kan ik iedere keer wisselen, maar dan moet je wel een kale muur ergens hebben!!
    graag zou ik mee willen doen met de verloting, heel leuk je haasjes

    gr janneke besling

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het blok is echt mooi en de hazen familie heel gezellig.
    Dus mag ik ook een kans maken?
    Gr. Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldig Wilma, alweer heb ik iets leuks gewonnen, ik val goed in de prijzen. Dank je wel. Toch gok ik nog eens voor het patroontje, wie weet ;-)
    Mailtje volgt, groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat heb je toch prima opgelost zo! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooi blokje is dit geworden, ik zal eens kijken hoe ik hem heb gemaakt, het mij was nog niet opgevallen dat hij anders was dan het patroontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Er staan nog wel meer DJ blokken in het boek die niet helemaal kloppen maar deze heb ik ook verandert.Wij hebben granol tegen de muren dus dat prikt wat moeilijk maar aan m'n gordijnen had ik nog niet gedacht, goeie tip.
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Haha,ik prik ze ook weleens op quilts die hangen....;-)
    Maar je hebt er weer een mooi blokje bij,hoe ver ben jij nou?
    Ik heb ergens ook nog een tasje met DJ blokjes..voor ooit....;-)
    Nu vanavond mijn laatste steekjes zetten aan Affo 7...het schiet lekker op maar de stapel Ufo's is nog niet veel kleiner geworden...;-(
    Alvast een fijn weekend Wil!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. O,voor ik het vergeet,ik doe niet mee met de give-away,deze haasjes staan bij mij al tafel...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heerlijk zo'n rij Dear Janetjes!!! Maar dan ben ik ook weer blij dat ik niet meer hoef :))))
    Ik wil graag kans maken op het leuke patroon. Ze zijn enig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een ontzettend leuk patroon. Je begrijpt het al, ik loot graag mee.
    Snap ik nou niks van dat je de muren niet meer mag piercen...
    Maar ik denk dat het gebruik van de gordijnen zeker zo handig is.
    Groetjes,
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat slim om je blokken op de gordijnen te spelden...(soms moet je een compromis sluiten om vriendjes met je vriendje te blijven,hé?)
    leuke hazen fam. heb je, ze zien er gezellig uit, zo bij elkaar.Mochten ze toch willen verhuizen ;), dan is er wel een plekje bij ons.
    fijne dag.
    quiltmiep (Anneke)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Misschien ben ik wel te laat maar ik was er een paar dagen nietbij.
    Onze kleinzoon lag in het ziekenhuis en daar moet je elke dag heen.
    Zie ik hier nu een keileuke hazengroep, dus als het nog kan doe ik graag mee.

    Groetjes en complimenten van Marianne S

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma