maandag 16 april 2012

"Een doosje met appels",....


Bij de kruidenier die op de kleintjes past was een schattige doos in de aanbieding,... Ach ik heb al zoveel doosjes met allemaal prachtige stofjes en werkjes erin,.... deze heb ik alleen nog niet,....

Natuurlijk verdween hij in mijn karretje en alsof ik totaal geen doosjes heb was ik toch weer blij met dit nieuwe doosje en eenmaal thuis werden er lapjes en blokjes in de nieuwe doos gestopt,...



De appels vinden het heerlijk in hun nieuwe doosje en samen met DMC voor het vastzetten van de appels op de stof, liggen ze heerlijk te wachten totdat er met een festonsteekje aan gewerkt gaat worden,...




De strookjes die straks om de blokken heen moeten komen liggen ook in de doos te wachten. Heel wat voorbereidend werk is gedaan en nu is het alleen nog maar genieten van het maken van de appels in het doosje,....

Een fijne maandag!!

20 opmerkingen:

  1. Dat ziet er veelbelovend uit. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke appeltjes. En wat kan een mens blij zijn met een mooi doosje he?
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is inderdaad een mooi doosje! Veel plezier met de appeltjes: ze zien er al leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er geinig uit Wilma! Veel appeltjesplezier! In de Betuwe staan de bloesems al op springen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een slimme manier om zo te werken, ik zit gewoon stiekem af te kijken Wilma! Mijn eerste probeerseltje met appliceren is af, en ik denk dat het een goed idee is om niet per apart blok te werken, maar zoals jij het doet. Schattig doosje, moet snel maar weer eens naar ome Appie ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n doosje met appels wil ik ook wel.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke appel quilt wordt het en inderdaad is het doosje lief, tof om ze daar in op te bergen.

    Fijne maandag en vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief doosje (zag het er niet!) maar wat een heerlijke inhoud! Veel plezier met je steekjes, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hihi, bekend doosje...lag ook hier al vorig jaar in mijn mandje en inmiddels gevuld met hoe kan het ook anders....lapjes! Leuke appeltjes trouwens Wilma...ook om op een theedoek te naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn je appeltjes leuk. Die doos komt goed van pas. Die grutter toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke appeltjes! en een mooi doosje eromheen. Daar ga ik ook eens naar op zoek, doosjes heb je nooit genoeg ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh ik heb ook al zo'n zwak voor doosjes & mandjes en opruimdingetjes. Je hebt ze niet nodig maar omdat ze zo mooi zijn toch kopen. Heel herkenbaar hihihi.

    Maarre...die appeltjes passen er mooi in, toch!! Leuk hoor, ik ben benieuwd wat je van die appeltjes gaat maken!

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke blokken heb je gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattige doos. Hoera weer een werkstuk onder de pannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die appeltjes lagen natuurlijk te wachten op dat doosje! Zo gaat dat. Leuk hoor.
    O ja, nog gefeliciteerd met jullie 28e!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hahaha, natuurlijk hebben de appeltjes een eigen doosje nodig!
    En wat voor eentje; ik had dit doosje ook niet kunnen weerstaan hoor...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oei, ik kan de verleiding bijna niet weerstaan, moet ook ff naar de kruidenier.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi doosje en zeker de moeite waard om je project zo voor te bereiden. Mooi hoor al die appeltjes

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!