donderdag 26 april 2012

"Mandjes met mandjes",.....


Mijn mandje met mandjes voor de Trick or Treat quilt er weer eens bij gepakt. Er liggen al zoveel lapjes geknipt in het mandje en vraag mij steeds weer af waarom deze toch steeds weer in de kast wordt gezet,....

De quilt is prachtig en toch wil het bij mij niet lukken,...


In het mandje liggen zelfs al 3 lapjes helemaal voorbereid en heb gisteravond maar eens de groene uitgekozen en hem vastgezet op het lapje,.. toch vind ik het mandje prachtig met het ruitje in het midden eruit gewerkt,..

Misschien maar eens een stapeltje maken en kijken wat ik dan ga doen met het vastzetten,...


En zo kwam ik ook dit mandje weer tegen met allemaal reststukjes om een quilt van te maken,.. al zou je denken dat er lingerie in het mandje zou zitten,...  Wat het zou gaan worden kwam ik niet uit en werd dit mandje ook weer in de kast gezet met het idee, dat ik er ooit wel een bestemming voor zou hebben,...


Het mandje werd natuurlijk even heerlijk bekeken en de reststofjes zijn eigenlijk wel erg mooi,.. vrij groot nog zodat er wel een mooi blokje uitgehaald kan worden,...

En zo kijkend in het mandje lag daar ineens een heel lief klein schattig mandje, volgens mij heb ik wat met mandjes!!

Een fijne dag, ik zet het laatste mandje met mandje maar weer terug in de kast,.. of zal ik toch een mandje gaan maken??

12 opmerkingen:

  1. Misschien moet jij in je mandje? LOL
    Nee hoor, zonder gekheid, bij mij is het precies hetzelfde. Succes met je mandjes in de mandjes...
    Liefs en de groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De mandjes zijn prachtig dus daar kan het niet aan liggen. Maar soms heb je dat met een quilt dat het gewoon niet opschiet. Toch zonde als hij weer in de kast belandt.
    Succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De mandjes vliegen mij om de oren bij jou en dan liggen ze ook nog eens in prachtige mandjes! Ga nu maar gewoon door met steekjes, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach straks is in één keer is je trick or treat af en vind je het jammer..
    Kom wel weer Wilma, er zijn ook zoveel leuke dingen om te maken..
    Jij ook een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mandjes zijn altijd leuk. Maak gewoon welke je wilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoe herkenbaar, mandjes mandjes mandjes en ook nog een mandje met mandjes.......pfiew, hier hetzelfde euvel: ik breek mijn nek over de mandjes rond mijn stoel!
    ff tellen:........schaam......5 stuks!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lastig toch soms. Al die leuke projecten die we hebben liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoor je mandjes! Maar het quiltje wat beer vasthoud vind ik helemaaaaaaaaal het einde!!!!
    Succes met je beslissing, komt vast goed.
    fijne avond, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat kleine mandje is wel een schatje hoor! Die grote trick-and-treat manden ben ik persoonlijk niet kapot van, maar smaken verschillen gelukkig.
    Veel succes ermee in ieder geval!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mandjes,ben er gek op...
    Hier net het omgekeerde...ben gek op die Trick or Treat mandjes...
    Heb jij enig idee waar ik die zoeken moet...in welk boek of waar heb je ze kunnen kopen?
    Zou wel willen dat beertje zijn en tussen al die mooie quilts vertoeven ;-)
    Héle mooie foto's!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Trick or treat quilt
    Hi!
    I love this quilt and I would love to do it. Could you tell me where to get the pattern??? I would be very grateful.
    Greetings.
    Montse
    monpatch@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!