dinsdag 24 april 2012

"Opgeruimd staat netjes",.... *Ü*



Afgelopen zondag hebben wij hier in huize Kuin de verjaardagen gevierd van Manlief en de jongste dochter, er zit precies een week tussen deze twee dus een feestje voor hen samen was zo geregeld,...

Daar het huis vol kwam met bezoek gingen mijn doosjes en dienbladen met lapjes naar boven zodat die niet in de weg lagen,...zo netjes zag het er ineens uit en nam mij voor om niet alles gelijk naar beneden te sjouwen en het wat netter te houden,...


Nu is het dinsdag en mijn dienbladen en doosjes liggen alweer op de tafel, in het hoekje en een quilt in de ring om door te pitten,.....

De Sjaantjes blokken liggen naast mijn stoeltje, de appeltjes op de keuketafel, de zonnebloemen naast de appeltjes en de zomerse sterren in de ring om zo nu en dan een draadje door te pitten,...


Onze kleine kater ligt op de poefjes van de kleinzoons en zit dit alles eens te bekijken,... hij lijkt steeds harder te gaan spinnen als hij de doosjes en mandjes ziet komen met stoffen erin,.... 


Er is in ieder geval iemand blij dat ik zo'n rommelkont ben,....

Fijne dag,....

21 opmerkingen:

  1. En jij voelt je weer 'thuis', denk ik, tussen al je lapjes werkjes. Is toch heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte hoor!! En dat katje... super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nogmaals van harte, maar nu met twee jarigen.
    Ik denk dat de vierpotige huisgenoten helemaal van slag raken als alles boven is. Waar moeten zij dan lekker in liggen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig ! die foto van Binky.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk hè, ik ken dat gevoel. Dat is nou thuis!

    groeten Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach een huis is om te leven hoor, hier liggen ook overal dingen waar ik aan bezig ben, heerlijk toch!
    Geniet van je gezellige huis, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker toch, al die lapjes weer in de kamer. Dat is gezellige "rommel".
    Foto van poes is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn je zonnebloemen leuk!!
    En wat een schattig katertje!
    groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt zo bekent in de oren: proberen het netjes te houden...... gewoon genieten!!!!! Binky geeft het goede voorbeeld :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo zal je je toch een stuk prettiger voelen. Niets geen rommel, creatieve benodigdheden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog van harte gefeliciteerd met de jarigen.
    En het is toch heerlijk om weer lapjes om je heen te hebben? Ik zou me geamputeerd voelen zonder lapjes om me heen.
    Geniet maar lekker samen met jullie kat van de lapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet het er weer heerlijk uit en natuurlijk gefeliciteerd. Wat heeft een kat toch een heerlijk leven zo tussen de lapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dag Wilma,
    Wat een leuke foto van jullie poes !
    Ook wij hadden afgelopen zaterdag een feestje en dan ruim ik ook altijd op. Maar net als bij jou liggen er ook nu weer allemaal spulltjes op tafel, quiltspulletjes en een grote strijk.
    Fijne avond, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stop maar met opruimen, het lukt toch niet. Dat is mijn ervaring. Gelukkig gebeurd het ook bij anderen. En ach, wat geeft het, Het geeft ook weer veel gezelligheid.

    Groetjes Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk!! Lekker al je spulletjes om je heen! Hier is het net zo......en iedereen is er inmiddels aan gewend. De foto van de poeze-mans is GEWELDIG!!!
    Groetjes, Hubertine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Creatieve mensen schijnen allemaal rommel zich heen te hebben, maar zij zien het niet want zijn lekker bezig!
    Dus houden zo, want dan ontstaan de mooiste dingen!
    creatieve quilt groet, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat toch heerlijk om poes te zijn. Ik heb me nu aangemeld als volger, mag graag even bij je neuzen! En nog van harte gefeliciteerd met de jarigen. Zelf probeer ik af en toe ook met lapjes te stoeien (nieuw voor mij) en vind het alleen al een genot om al die mooie stofjes te zien, net als met mijn papierverzameling.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtverhaal, Wilma. Dank. Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk toch. En quiltspullen, dat kan nooit rommelig zijn.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super die onderste foto met de kat in het mandje....of kat in het bakkie? :-)

    Groetjes, Debbie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!