dinsdag 29 mei 2012

"Als het zonnetje schijnt",....



Wat een heerlijk zonnig Pinksterweekend hebben we achter de rug.

Het weekend begon hier op vrijdag en gingen op pad naar het altijd gezellige Brabant,.... op de agenda een bruiloft,... 

En dat terwijl het zonnetje vrolijk schijnt,....


In kasteel Heeswijk werden we verwacht en hebben wij onze ogen uit gekeken hoe prachtig dit alles was,... Sjiek en heel romantisch te gelijk!! 

Je krijgt een heel bijzonder gevoel als je hier getuige van mag zijn,...

En dat terwijl het zonnetje vrolijk schijnt,....


Zaterdag reden wij richting Ede waar Marc druk bezig is met een nieuwe winkel. Het pand is prachtig,....

Het was erg leuk om te zien waar mijn vriendje nu al weken druk mee is en hoeveel werk er is verzet, een eerste kennismaking met collega's,..... een nieuw pand dus weer nieuwe mensen in dienst,...

Zo zie je maar dat niet alleen letterlijk de zon hier schijnt!!


Natuurlijk stond het deurtje hier weer open en werd er weer dankbaar gebruik gemaakt van het heerlijks wat er van de BBQ kwam,...

Tussen alles door werden er mandjes gemaakt,... de kleintjes van kleine rest stofjes. Als er een mandje uit gehaald kan worden komt hij in de bak voor de mandjes terecht. Als patroontje gebruik ik dit patroontje  (klik),.....

En dat terwijl het zonnetje vrolijk op mijn mandjes schijnt,...


 Voor de Trick or Treat werd heel wat voorbereidend werk gedaan,... Mijn lijmpen was weer eens op dus werd er met rijgdraden verder gewerkt,...

Wat ik nu fijner vind werken weet ik nog niet zo, met lijmpen gaat het veel sneller om je voorbereidende werk te doen,...  toch is het kartonnetje eruit halen met rijgdraden weer fijner,...

Kom er nog wel achter wat fijner is,... moet er nog heel veel lijmen of rijgen,....

Een fijne dag en ik heb begrepen dat het zonnetje vanmiddag weer schijnt!!

18 opmerkingen:

  1. Mooie mandjes. Het is handig niet al te veel lijm te gebruiken, anders wordt het trekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er fantastisch uit zeg, en wat een tempo. geniet ervan groetjes van mij, janine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er fantastisch uit zeg, en wat een tempo. geniet ervan groetjes van mij, janine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er fantastisch uit zeg, en wat een tempo. geniet ervan groetjes van mij, janine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat zijn wel superleuke mandjes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier is het nu grauw en bewolkt en ook gisteren zaten we hier deels in de wolken, maar verder was het weer genieten! Je mandjes zien er beeldschoon uit, ik heb die ook nog liggen, misschien een werkje wat ik wel kan voorbereiden!
    Fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stuk voor stuk heel leuke mandjes! Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk weekend was het hé.
    Mooie mandjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellige mandjes!! Veel plezier met het maken en ik ben benieuwd wat de voorkeur gaat krijgen! De lijmpen of het rijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je mandjes zien er alweer super uit!!!
    Wat leuk, een bruiloft in een kasteel!
    groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vandaag was het hier in ieder geval ook nog genieten van het mooie weer.
    En je mandjes zien er ook erg mooi uit Wilma.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het blijft altijd een kwestie van persoonlijke voorkeur.. Zelf geef ik de voorkeur aan rijgen anders heb ik het gevoel dat ik aan het knutselen ben ipv aan het quilten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a beautiful setting for a wedding! It must have been magical. Enjoy your sunshine, we are freezing here as the start of winter is not far away.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie mandjes en heerlijk weekeinde hebben jullie gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie mandjes heb je gemaakt. dat kasteel ziet er indrukwekkend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Compliments for your beautiful works.
    Bye
    Margit

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het zijn weer mooie mandjes en wat heerlijk dat Marc weer helemaal zijn draai gevonden heeft.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!