dinsdag 8 mei 2012

"Appels",...


Na het bericht van gisteren over mijn Nearly Insane quilt moet ik vandaag echt weer mijn schoenen aan doen!! Van al die lovende reacties loop ik echt wel even naast mijn schoenen,...

Terwijl ik genoot van alle reacties heb ik mijn appelquiltje afgemaakt,...



Het quiltje is 45x65cm in hangt op dit moment gezellig in de keuken. Een heerlijk patroon (klik) om tussendoor te maken,.. voordat je het door hebt is hij al klaar en hangt hij op zijn plaats,...

En voordat je het door hebt zijn de aardbeien verdwenen van het schoteltje,...

Hoe kan dat nou?!

Een fijne dag!!


20 opmerkingen:

  1. "Appels" doet mij meteen denken aan Sneeuwwitje.
    Gelukkig loopt ook dit sprookje over appels goed af.
    Het ziet er leuk en blozend uit.
    Gek hé, van die aardbeien....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig quiltje, echt heel erg vrolijk en leuk! Past prima ook bij mij thuis hoor ;)!! Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje Wilma en die aardbeien zien er dan ook erg lekker uit, logisch dat ze zo weg zijn ;-)

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een schatje zeg! My compliments!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Appels? Ik zie toch echt aardbeitjes... maar nee, ik moet gewoon even naar beneden scrollen.

    Wat een mooi quiltje!

    Enne dat die aardbeitjes zo verdwenen waren begrijp ik helemaal. Ze zien er heerlijk uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schatje.... Nog meer complimenten.... Zet maar een extra paar schoenen klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wilma, "Beautiful Apples" Congratulations From Venezuela.
    wilperez38@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ach ist der Apfelquilt schön!
    Dieses Muster möchte ich gerne haben!! Versendest du auch nach Deutschland.
    Würde mich über eine Antwort sehr freuen.
    Liebe Grüße
    Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is je appelquiltje geweldig leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Appeltjes om in te bijten... prachtig!!! Ook je NI verdient alle lof.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke appeltjes, pas maar op dat je ze niet gaat gebruiken voor een appeltaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je appeltjes zijn heel erg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is deze ontzettend mooi en leuk. Een echt hollandse en gezellige quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke appeltjes, om zo in te bijten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg leuk quiltje, heerlijk zomers !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief quiltje is dit geworden Wilma! En ja...die aardbeien. Die verdwijnen hier ook als sneeuw voor de zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk klein quiltje en de aardbeien zien er heerlijk uit.
    Groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma